ei menkkoja, ei plussaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sininenvalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sininenvalo

Uusi jäsen
13.10.2008
5
0
1
Hei!

Piti tulla tänne purkautumaan, kun on epäselvä tilanne enkä pysty keskittymään mihinkään... Nyt on kp 40/29-36. Tein raskaustestin pari päivää sitten ja toisen tänään, mutta molemmat ovat olleet negatiivisia. Muistaakseni kuukautiset eivät ole olleet näin paljon myöhässä vuosiin. Tein molemmat testit keskellä päivää, ja kun on koko ajan jano ja vessahätä, ei virtsa ollut ehtinyt olla rakossa kuin ehkä 3 tuntia. Huomenna testaan varmaan aamulla taas...
 
Toivottavasti... Meillä on yksi lapsi, takana sitä ennen keskenmeno. Sekin huolettaa, kun tuosta onnellisesti päättyneestä raskaudesta tiesin olevani raskaana jo ennen testiä. Epäonnisesta en tiennyt, eikä nytkään ollut ihmeempiä oireita ennen menkkojen myöhästymistä (nyt on sitten ainakin pahoinvointia, jonka varmaan saa tällä jännittämiselläkin aikaan).
 
Täällä sama juttu. Mullaki kierto huitelee nyt jo 47/32 ja testit näyttää miinusta. Ja itellä myös ei oo ollu nuin pitkää kiertoa sitten menkkojen alkamisen jälkeen (tai tietty raskaana ollessa). Oikeesti rasittaa ku ei tiedä miks tuo kierto nyt nuin venyy.

Täällä ei myöskään ole mitään oireita siitä että menkat ois kohta ees alkamassa, puhumattakaan että ois mitään oireita siittä että vauvaa oottais. Ei kai se auta ku jatkaa oottelua ja aina sillon tällön testatakki että jos sitä vaikka on vaan ollu pitempi kierto muuten vaan ja oiski sitte jossain vaiheessa tullu raskaaksi.. Sitkiää tämä kyllä on.
 
Hmm...minullahan oli sama tilanne, tosin kierto venyi jo tuonne kp59 tienoille...kun sitten useampana kuukautena kierto pitkittyi, todettiin, että en ovuloi ollenkaan. Sain Terolutit, joita söin 3 kk, niistä ei ollut mitään apua. Vuoto kyllä tuli lääkekuurin jälkeen mutta en ovuloinut. Sitten jätettiin terot pois ja sain clomit. Söin niitä 5 tablettia, ovuloin heti viikon päästä ja tulin raskaaksi =) Eli jos kierrot venyvät pitkiksi, kannattaa yrittää tikuttaa ovulaatiota. Jos ei ovulaatiota tapahdu, lääkärin luokse mars!

T. ärrieri ja silakka 17+2 :heart:
 
Minulla on kyllä yleensä ollut ilmeisesti ovulaatio. Usein olen sen tuntenutkin ja tätä edellisessä kierrossa testeillä todennut. Tässä kierrossa ovulaatiotestit loppuivat kesken, kun olin saanut yhteen testiin vasta haalean viivan. Kai se ovis on kuitenkin voinut jäädä väliin. On vain rasittavaa, kun ei tiedä mikä on tilanne eikä sitä oikein voi olla ajattelemattakaan.
 
Täällä myös ennen oltu lähes kellontarkkoja.. nyt kaks viikkoa siitä kun tädin ois pitäny tulla, mutta ei. Ei oireita että ois menkat alkamassa mutta ei myöskään raskausoireita paitsi ne kuvitellut :) Olen tasasin väliajoin tehnyt testin mutta selviä negoja. Tosin alussa tein niitä apteekin testejä ja nyt viimeksi jotain kaupan testejä mutta kai se nyt näkyis niissäkin.. ei oo tullu edes haamua... :'(
 
Täälläki yhä vielä menkkoja ootellaan. Nyt on 7 viikkoa viime menkoista mutta ei mitään tietoa millon seuraavat alkas, huomenna kp 50. Viime kierto taas oli mulle erikoisen lyhyt ku oli vaan 24pv. Sitä ennen ei ollut ollutkaan vielä kunnon menkkoja synnytyksen jälkeen mutta mutta.. Ku mulla on yleensä vauvan syntymän jälkeenki palautunu tuo kierto aikalailla heti kohilleen eli n.32pv.

Oikeesti en tiiä kohta mitä tuota tekis. Miten pian sitä kannattaa alkaa jonnekki neuvolaan soitteleen ja ihmetteleen nuita menkkojen poisjääntiä jos nuo raskaustestitkään ei ala kohta raskautta näyttämään? Huomenna taas ajattelin testailla mutta jotenki sitä jo aattelee että nega se on kumminki...
 

Yhteistyössä