Hei!
Piti tulla tänne purkautumaan, kun on epäselvä tilanne enkä pysty keskittymään mihinkään... Nyt on kp 40/29-36. Tein raskaustestin pari päivää sitten ja toisen tänään, mutta molemmat ovat olleet negatiivisia. Muistaakseni kuukautiset eivät ole olleet näin paljon myöhässä vuosiin. Tein molemmat testit keskellä päivää, ja kun on koko ajan jano ja vessahätä, ei virtsa ollut ehtinyt olla rakossa kuin ehkä 3 tuntia. Huomenna testaan varmaan aamulla taas...
Piti tulla tänne purkautumaan, kun on epäselvä tilanne enkä pysty keskittymään mihinkään... Nyt on kp 40/29-36. Tein raskaustestin pari päivää sitten ja toisen tänään, mutta molemmat ovat olleet negatiivisia. Muistaakseni kuukautiset eivät ole olleet näin paljon myöhässä vuosiin. Tein molemmat testit keskellä päivää, ja kun on koko ajan jano ja vessahätä, ei virtsa ollut ehtinyt olla rakossa kuin ehkä 3 tuntia. Huomenna testaan varmaan aamulla taas...