V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ihmiset sentään vielä asu ruudun äärellä, he harrastaa muutakin.Ei näy eikä kuulu ketään ja keskustelu on toooodeeella hidasta.
Ei ihmiset sentään vielä asu ruudun äärellä, he harrastaa muutakin.
Vauvalla on aktiivisempaa, sinne voi mennä. Siellä tosin koko etusivu vaihtuu niin nopeasti että kaikki ketjut ehtii kadota tosi nopeasti.
On täälläkin muutama jonne.Tiedän. En jaksa enää sitä järkevien keskustelujen poistamista ja joutavaa kakanjauhamista. Ei siellä voi enää jutella mistään. Olisi kiva jos täällä olisi edes hiukan vilkkaampaa. Mutta se on hyvä, ettei jonnet notku täällä kuten vauvalla. Huonomminkin siis voisi olla.