Miksi mulla on ihan koko ajan jano? Sekamehua olen juonut tänään vaikka kuinka ja paljon, enkä edes ole syönyt suolaista, mutta jano ei lopu. Kurkku on ollut kipeä pari päivää, mutta meneekö tämä enää pelkän flunssan piikkiin, vai voiko olla oire jostakin muusta?