Ei kovin hyvä alku laihikselle. En pysty syömään kuin nestemäisiä ruokia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä ensviikolla sit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehkä ensviikolla sit

Vieras
Mitenköhän tämä laihis oikein alkaa kun pari päivää vasta syönyt terveellisesti ja nyt tehtiin suussa operaatio, enkä pysty syömään mitään moneen päivään. Tänään olen syönyt vain yhden juotavan jogurtin, eilen närppisin leivästä pieniä paloja, mutta eihän siitä tullut mitään. Suuta saan sen verran auki, että etuhampaiden väliin tulee sentin rako. Meneekö nyt ihan persiilleen kun tulee niin vähän kaloreita?

Kasvissosekeittoa, marjakeittoa, jotain nuttrilett-pirtelöä.... se pirtelö olisi hyvä varmaan, kun siitä saisi vitamiineja jne. Minulla tuli visurin poiston jälkeen tulehdus ja leukalukko, söin jotain laihdutuspirtelöä, kun ei suu auennut.

Toihan on hyvä aloitus laihdutuskuurille. Vatsalaukku tottuu väkisin pienempään määrään ruokaa. Toki ei ole mikään superterveellinen aloitustapa, mutta eipä sulla ole vaihtoehtojakaan, jos et voi syödä mitään.

[QUOTE="vieras";24489349]Kasvissosekeittoa, marjakeittoa, jotain nuttrilett-pirtelöä.... se pirtelö olisi hyvä varmaan, kun siitä saisi vitamiineja jne. Minulla tuli visurin poiston jälkeen tulehdus ja leukalukko, söin jotain laihdutuspirtelöä, kun ei suu auennut.[/QUOTE]

mikä on leukalukko? Mullakaan ei suu aukea, ei tee kovin kipeetä kun yrittää, mutta ei vain aukea

no mutta ei varmaankaan oo hyvä alku se, ett' pystyy yhden jogurtin syömään päivässä. Ei liian vähän voi olla kaloreita. Sitten kun suu on kunnossa ja alan syödä normaalisti niin alan varmastikkin lihoamaan :O

[QUOTE="a.p";24490213]Sitten kun suu on kunnossa ja alan syödä normaalisti niin alan varmastikkin lihoamaan :O[/QUOTE]
Ei kai sun silloinkaan tarvitse määrääsi enempää syödä?

[QUOTE="mä";24490261]Ei kai sun silloinkaan tarvitse määrääsi enempää syödä?[/QUOTE]

kuin yhden jogurtin?? Syötkö ite päivässä vain yhden jogurtin tai pienen palan leipää??

[QUOTE="a.p";24490315]kuin yhden jogurtin?? Syötkö ite päivässä vain yhden jogurtin tai pienen palan leipää??[/QUOTE]

No syö kaksi jugurttia tai kolme, mikä ihmeen ongelma tossa nyt on? Lisäksi esim. mehua ja sosekeittoa.
Kyllä "liian vähän" syömällä laihtuu aivan varmasti.

[QUOTE="alma";24490355]No syö kaksi jugurttia tai kolme, mikä ihmeen ongelma tossa nyt on? Lisäksi esim. mehua ja sosekeittoa.
Kyllä "liian vähän" syömällä laihtuu aivan varmasti.[/QUOTE]

ihan hyvät laihdutuskeinot sulla :D :D

Muutamalla sadalla kalorilla ei kyllä kuulu laihduttaa. Mä en ajatellut olla millään kahden viikon pikadieetillä vaan ajattelin laihtua ihan pysyvästi

[QUOTE="a.p";24490315]kuin yhden jogurtin?? Syötkö ite päivässä vain yhden jogurtin tai pienen palan leipää??[/QUOTE]
Huoh... jos sanot itse, että sitten kun suu on kunnossa, alat varmasti lihomaan. Miksi? Koska syöt määrääsi enemmän. Miksi?

Ja mikä estää nyt syömästä sosekeittoa, puuroa, proteiinipirtelöä? Ei mikään.

[QUOTE="a.p";24490373]ihan hyvät laihdutuskeinot sulla :D :D

Muutamalla sadalla kalorilla ei kyllä kuulu laihduttaa. Mä en ajatellut olla millään kahden viikon pikadieetillä vaan ajattelin laihtua ihan pysyvästi[/QUOTE]

Siis meinasin nyt, kun et kerran voi syödä muuta kun nestemäistä. Pointtini oli se, että miksi hitossa syöt vai yhden jugurtin, jos kerran pelkäät ettet laihdu, kun syöt liian vähän.
Edelleen, laihtumisen kannalta toi sun nestepaasto on onnenpotku, ei ongelma.
Vai meinaatko, että sun "elämäntaparemontti" kaatuu nyt pariin paastopäivään?

[QUOTE="mä";24490396]Huoh... jos sanot itse, että sitten kun suu on kunnossa, alat varmasti lihomaan. Miksi? Koska syöt määrääsi enemmän. Miksi?

Ja mikä estää nyt syömästä sosekeittoa, puuroa, proteiinipirtelöä? Ei mikään.[/QUOTE]

no se, ettei mahdu edes se lusikka suuhun

no en mä nyt kermaa ala vetelemään, mutta oishan se hyvä, ettei kalorit jää ihan vain muutamaan sataan. Pakastealtaan pinaattikeittoa yritin syödä, mutta kun se lusikka ei oikein mennyt suuhun niin oli aikasten vaikeeta.

Yhteistyössä