++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei, mehän demokraattisesti ollaan jo päätetty kolmeen pekkaan, vaikkei olla edes odotuspuolella :laugh: :laugh:

Mites on DoB: paatko tuon pinon sinne pystyyn? Ja eikö me kuumeilijatkin voitaisi käydä siellä sit morjestaan samalla tavalla, kun odottajat on aina tervetulleita tähän meidän pinoon kertoon kuulumisiaan? :D

Argh! Mä täällä tuskailen työkoneeni hitautta! :kieh: Tää on joku uskomaton "tehomylly" vuodelta miekka ja kivi. Oikeesti, sinä aikana kun mä yritän ladata tätä sivua auki, te saatte kirjoitettua sivullisen tekstiä. Ou jee! :headwall:

Kaikki noi nimet on loistavia! =)

Tahtoo kanssa sinne odottajien puolelle!! Äh, vielä pitää viikko kestää jännäämistä. Ja jos ultrassa onnistaa niin sittenhän sitä vasta jännitetään. Voi kukku! :ashamed: Haluani plussata lisää myös se tieto, että tää taitaa olla meidän viimeinen clomikierto ennen syksyä. :/ En usko, että mies haluaa enää toukokuussa yrittää näillä. Se oli tänään kahdessa työhaastattelussa Helsingissä, joten jos hyvä tuuri käy, musta tulee kesäleski.

Nimi kuulostaa hyvältä, mä oon vaan tosi säälittävä näissä asioissa kuten joskus aiemmin mainitsin, mä en tiedä osaanko mä.....tai osaan mä varmaan sen perusjutun mutta voiko esim meidän velho Jouskari käydä vähän muuttelemassa sitä ja lisäilemässä niitä kivoja kuvatuksia?

jouskari: jos DoB kopsaa siihen etusivulle ihan contrl +c:kkä koko tämän pinon etusivun, niin tuleeko sihen sitten kaikkia noita ihania juttuja? Meinaan sithän DoB voi muokata tekstiä miten haluaa, mut siinä on jo noita kivoja juttuja valmiina?

Tv. toivoton kämmöri tietska asioissa... :D

toi on hyvä toi Jatkolento plussamaasta synnytyssaliin! Mieluummin synnytyssali kuin sairaala, kun toi sairaala kuulostaa pahaenteiseltä :laugh:

Eli kuka kannattaa Jatkolento plussamaasta synnytyssaliin?

Minä :wave:

heippa...

tulokset tuli, nega. nyt itkettää :ashamed: mies hyppii riemusta :ashamed: :kieh: tilasin samal glamydiiaan testin ja gynelle meen.. epäillys heränny tuosta miehen touhuista :kieh: :'( tai ex miehen :'(

ja lentoemo Haikaralento plussamaasta synnytyslaitokselle ? tuo on parhain :)

nii ja en teijänkaa samalle lennolle nyt sit pääse.. mut oon henges mukana vaik ei oo yritystä varmaan moneen vuoteen enään.. huomen lähen tuulettaan ajatuksia ulos tyttöjen kaa :)

tigru :hug: Kyllä on miehet joskus idiootteja... :( Tölväse sitä turpaan, prkl! (öööhh, tai älä sittenkää... Taidan käydä perjantain kunniaks vähän feministikierroksilla...sori!)

Joo, kannatetaan jatkolentoa! Olkoon sen nimi mikä vaan, ni I´m on board! (Sanotaaks lentsikasta niin.. hmm...)

ON: Minä täällä etiskelen seksikkäitä alusvaatteita kaapinpohjalta, kun pitää ukko saada kellistetyä. Ei niin että se nyt tarvis mitään ylimäärästä stimulointia... :p Saas nähdä jaksanko valvoo siihen asti kun se kotiutuu. Kerron sit maanantaina mitä ovistesti näytti.

Anteeksi nyt kauheesti, mutta on pakko saada purkautua :ashamed:

Siis mua ottaa tosi paljon pattiin tää mun PMS. Se on v****maista... Mulla on koko ajan kestokrapulaolo, päästä huippaa, väsyttää ihan sairaasti, en pysty keskittymään...

Nippailut on sentään vähentyneet, ei tunnu juuri mitään paitsi iltaisin juilii menkkamaisesti kohdun tienoilla, mutta ne molemminpuoleiset kivut on laantuneet huomattavasti.

Ilmeisesti keltarauhashormoni saa nää PMS-oireet aikaan, nytkin meinaan tuolilta tipahtaa, kun on niin väsy/huippaa.

ja nyt sieltä alkoi tulla sellaista vetistä valkovuotoa melkein kun oviksen aikaan, niin että varmaan kuukautiset alkamassa.

Mutta miksi mun pitää KÄRSIÄ näin KAUHEISTA oireista ennen kuukautisia? Siis kyllähän raskausaikana on valmis kärsiin vaikka mitä, mutta on EPÄREILUA, että

a) ei ole raskaana
b) siitä huolimatta ihan p***a olo koko ajan.

Viduddaaa :kieh: :headwall: :kieh: :headwall: :kieh: :headwall: :kieh: :headwall: :kieh:

:laugh:

Sori :ashamed:

Tiigeri: Voi ei! :'( Miten se sun miehes on noin ilkeäksi alkanut! :hug: Pidä hauskaa tyttöjen kanssa!

Jatkolento plussamaasta synnytyssaliin saa minun ääneni! :wave:

lentsikka: Täällä saa purkaa ihan rauhassa! :hug: On noi sun oireet kyllä aika rasittavia. Voiko niitä helpottaa mitenkään, oletko tutkinut?

Ah, olen kotona omalla koneella. Enää ei tarvitse odottaa kahta minuuttia sivun latautumista. :laugh:

Voi tiigeri :hug: on sulla nyt vaikeet ajat :hug: Mutta pidäppä silmät auki siellä baarissa, se unelmien mies saattaa tulla vastaan ja varsinkin vähinten silloin kun sitä odottaa =)

Voi lentsikka ei tuo todellakaan mukavaa ole nuo rajut oireet, mutta täti ei ole sulle vielä tullut niin älä vielä masennu :heart: t.yltiöpositiivinen maaruska

Äippä sullahan on mukavat suunnitelmat, no löytyykö mitään pikku sievää ja jos ei niin sivuunhan ne heitetään melko nopeasti :laugh:

Panttiskin sitten päässyt omalle koneelle. Toivon minäkin että saisin jotain nappeja näihin mun vaivoihin, kysyn sulta sitten neuvoa :kieh:

Nyt kun täti saavutti minut niin jessus mitkä mahakivut, ei ole aikoihin ollutkaan :kieh: Sain huushollin siivottua, pyykkiä pestyä ja viikattua ja nyt vielä parin tunnin lenkki, ihana olo, olen tainnut herätä henkiini jälleen :laugh:

DoB ja lenttis Jees kyllä mun mielestäni noi kaikki hymiöt pitäis tulla kun vain kopioi tuon etusivun!
Voi meidän tiigeriä :'( En osaa kyllä muuta sanoa kuin koitahan jaksaa ystävä hyvä!!! :heart: :hug: :hug: :heart: Ja koitahan rentoutua ja tuulettua kunnolla tyttöjen kanssa illan vietossa!! :p
Lentsukan oloon piristävä :hug: vaivoihin!
Uuh jeah, äipällä on oikeet aikeet, pääset sit tänne kohta kirjotteleen samalla lailla kun meikä nyt, posket punasena helottaen ;) :laugh:

Ja meitsi kannattaa myös tuota ; Jatkolento plussamaasta synnytyssaliin

Kiitos teille lohdutuksesta!
Maaruska: mä kans ootan, että täti iskisi, koska silloin musta yleensä tulee tosi energinen ja hyvinvoiva.

Oon ettinyt tietoa pms-oireista netissä, ja jos vahvat pms-oireet johtuu keltarauhashormonin puuteesta ja siten estrogeenien liiallisuudesta, voi ilmeisesti oireita helpottaa just keltarauhasella. Mutta kun mä en usko, että mulla on sitä puuttetta, päin vastoi, mun rintojen kipeytyminen VAIN sivuilta viittaa ilmeisesti isoon keltarauhashormonimäärään. Mähän oon esim. niitä jotka voivat LOISTAVASTi pillereitä käyttäessään, eli mulla estrogeeniä sisältävät pillerit vain helpottavat oloa.

Ei mulla kaikissa kierroissa onneksi oo näin paha, viime kiertohan oli ihan loistava, ei mitään oireita, tää kierto on vain tavallista pahempi, kun en kävelyllekään jaksa mennä :headwall:

maaruska: kattotaan nyt, jos täti ei tuu tänään, niin ehkä huomenna voisi ostaa testin.

Mies tulee onneksi illalla kotiin, hänen mukaansa voin huonosti, koska olen joutunut nukkumaan ilman häntä :D Meillä kun on tapana nukkua sylikkäin :heart: Se on kyllä maailman paras nukkumistapa :heart:

Yhteistyössä