No ei kun nyt mulla on sit sellainen epäilys, että toi lämpökäyrä vaan näyttää helpolta tulkita, mutta että ovislimat tulikin ihan liian aikaisin ja oon vain ovistellut myöhemmin. tai sit en oo ovistellut lainkaan :/
No, gynellähän se selviää...
Jos mies haluaa ostaa huomenna testin, niin sit su ehkä voisi testata. Mut mies haluaa ihan varmasti odottaa, että sukuloimisen jälkeen, koska muuten oltais ihan liian täpinöis siellä kylässä, enkä mä kyllä aio toitotella mitään kenellekään ennen ekaa ultraa.
Mutta kyllä täti täs varmaan päivän mittaan kylään tupsahtaa, kun on noi lämmöt kuitenkin laskusuunnassa, eli ei se keltarauhashormonin kannalta oo hyvä asia |O
Eli tavoitteena on nyt gyne ja ultra ja sieltä hyviä uutisia

Siis munasarjojen kannalta. En mä oikeasti usko olevani raskaana, kunhan leikin ajatuksella :ashamed:
Vaikka nuo DoBin nukahtamispulmat kyllä panee miettimään
Vakavasti ottaen
DoB: huomasin täs, että noita uniongelmia oli ollut paljon alkuraskaudessa tuolla yli 30-kymppisten ensiodottajien pinossa, eli ehkä se on ihan vakavasti otettava raskausoire.
Mua taas vaan stressaa ihan kaikki ja sen takia tää väsymys ja unipulmat, on ihan krapulainen olo koko ajan. Plääh! :kieh: