++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maaruska, mullahan gyne kans ultras marraskuus ja väitti, että kaikki on ok, mutta kyl mä siellä mielellään kyn kuuntelees toisenkin mielipiteen. Ja kuitenkin, jos sulla sitä tuhrua on, niin tuolla googlatessa ne aina ehdottaa ekaksi keltarauhashormonivajausta, mikä on kuitenkin helposti hoidettavissa keltarauhashormonilääkityksellä. Aattele, jso sulla on vain tommonen "vaiva", ja kun saat sen kuntoon, tuut raskaaksi ilman ongelmia!!! :heart:

lentoemo arvaa vaan olenko googletellut, ja jos jonkin näköistä vaivaa on löytynyt. Ja mä luulen että mulla tosiaan on toi keltarauhashormoni vajaus ja onneksi helppo hoidettava. No toivotaan ettei muita yllätyksiä tulisi. olen oikeastaan taas aika positiivisin mielin. Ja lentoemo sullahan ei ole täti vielä tullut, niin menet sitten ultraan toteamaan raskauden :heart:

Maaruska en ole vielä perustanut mitään lentoa mihinkään....en mä osaa lähteä täältä :ashamed: Ja kun mä haluaisin teidät kaikki sinne mun mukaan heti :D Etkö sä nyt voisi plussata Lentoemo kun sulla on niin kova hinku sinne jatkolennolle ;) :heart: ja kun kysyit että onko väsymyksestä huolimatta ollut vaikeaa nukahtaa niin KYLLÄ :| ja samaten heräilen keskellä yötä ja saatan valvoa pitkän aikaa ennenkuin saan taas unta. Ja tuo ei ole yhtään normaalia mulle. Pitäiskö sun testata uudestaan?? :heart:

Aih ku te olette niiiiiiin lutusia tsempittäjiä!! :D Taas on luottavaisempi mieli! Kiitos teille, kun olette olemassa :heart:
Dodii, lenttiskin pääsi asiaan ja gyne on varattu! Nyt toivotaan että sieltä gyneltä tulee hyvät uutiset ja neuvot toivottuun tulokseen teille kummallekkin eli maarutska ei peruuttele sitä aikaa!

Hmmm aika hyviä jatkojen jatko pino nimiä! ... heitän viel yhden Plussamaasta vauvalento synnytyssaliin
:laugh: mulla kans hinku jatkojen jatkoille :D

Dob voidaanhan me tehdä tästä sellainen seka lento, eli hengaa täällä vaan, sillä en halua susta irti päästää, en :laugh: Lentoemo vois kyllä testata, mutta just kehu että ennen ultraa ei testaa :laugh: lentsikka testaa, testaa, testaa....... Kaikki huutaa, testaa !!!!

No ei kun nyt mulla on sit sellainen epäilys, että toi lämpökäyrä vaan näyttää helpolta tulkita, mutta että ovislimat tulikin ihan liian aikaisin ja oon vain ovistellut myöhemmin. tai sit en oo ovistellut lainkaan :/

No, gynellähän se selviää... :laugh:

Jos mies haluaa ostaa huomenna testin, niin sit su ehkä voisi testata. Mut mies haluaa ihan varmasti odottaa, että sukuloimisen jälkeen, koska muuten oltais ihan liian täpinöis siellä kylässä, enkä mä kyllä aio toitotella mitään kenellekään ennen ekaa ultraa.

Mutta kyllä täti täs varmaan päivän mittaan kylään tupsahtaa, kun on noi lämmöt kuitenkin laskusuunnassa, eli ei se keltarauhashormonin kannalta oo hyvä asia |O

Eli tavoitteena on nyt gyne ja ultra ja sieltä hyviä uutisia ;) Siis munasarjojen kannalta. En mä oikeasti usko olevani raskaana, kunhan leikin ajatuksella :ashamed:

Vaikka nuo DoBin nukahtamispulmat kyllä panee miettimään ;)

Vakavasti ottaen DoB: huomasin täs, että noita uniongelmia oli ollut paljon alkuraskaudessa tuolla yli 30-kymppisten ensiodottajien pinossa, eli ehkä se on ihan vakavasti otettava raskausoire.

Mua taas vaan stressaa ihan kaikki ja sen takia tää väsymys ja unipulmat, on ihan krapulainen olo koko ajan. Plääh! :kieh:

Salamatkustajalento synnytyslaitokselle?

Vähän ne on äimänä tuolla odotuspuolella, kun sinne ilmestyy ihan ihmeellisen niminen pino :laugh: :laugh:

Bisnessluokassa synnytyslaitokselle?

Ykkösluokassa vauvamaahan?

Jatkolento haikaranodottajille plussamaasta?

Rakkaalla lapsella on monta nimeä... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja maaruska:
Mun meilestä toi plussamaasta, jatkolento pitää olla jotta kaikki vanhat tajuu eksyä sinne :heart: Olisi muuten kiva kuulla mitä niille kuuluu? Välillä käyn kyllä tuolla toisella puolella kurkkimassa :laugh:

ollaan maaruskan kans samoilla linjoilla :laugh:

Yhteistyössä