Hyvä
tinttara, niin kauan on toivoa, kuin tätiä ei näy! Valemenkkoja on varmaan puolella raskautuneista! :heart:
Maaruska, samalla asialla on oltu, eli varasin gynen 18. huhtikuuta, silloin pitäis olla just ovisaika, ehkä pari päivää sen jälkeen tai sitä ennen, vaikea sanoa, kun tää mun kierto on mitä on :headwall:
Lämmöt laski taas 0.1 astetta, mutta eivät ole vieläkään romahtaneet, vaan ovat yhä 0.3-0.4 astetta koholla ovista edeltäviin lämpöihin verrattuna. Että on tää kanssa. Jos täti tulee tänään, niin mullon vissiin sit 15 päivän luteaalivaihe. Jos ei tuu tänäänkään, niin ehkä laskin oviksen väärin. Sitä kolmatta vaihtoehtoa en aio sanoa ääneen, enkä oo osatnut uusia testejäkään. Meen sitten gynelle huhtikuussa, kaipa se osaa sanoa, jos ei täti tuu sitä ennen, että oonko raskaana
Mulle tulee muuten viikon nettailutauko

Äitee tuloo kylähän ja mennähän kierteleen mun miehen sukulaisten luona :heart: Taitaa kyllä tulla vieroitusoireita
Pantis: mä oonkin ihan koukusa tohon FF.Comiin... :ashamed:
Miville ihania peitonpöllyttelyaikoja ja onhan se nyt muutenkin ihanaa, kun mies on kotona :heart:
Jouskari, kyllä ne riittää, näin on nyt päätetty, kun
DoB avasi jouskareiden plussatilin
äippä kanssa heti vaan "tainnutat" miehen vällyjen alle
DoB: onko sulla ollut väsymyksestä huolimatta ollut vaikea nukahtaa illalla?
Mä täällä takerrun vaikka mihinkä oireisiin, mutta kun oon sika väsynyt koko ajan, myös illalla, mut sitten nukahdin vasta kahdelta yöllä... :headwall: