++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hihih... mies on tuolla pilvien päällä juuri lentämässä kotiin...
Illalla sitten tuota... tehdään "the asian" eteen jotain :kieh:

Mukavaa siivouspäivää maaruskalle! Mahtava auringonpaiste siihen puuhaan :p ...vai tuota minkäköhän "mopin" varteen olit syöksymässä, heheh...
Panttikselle tsemppiä clomien kanssa!

Nyt pihalle vähän tuulettumaan tuon pikkuvilpertin kanssa.. heippa!!

maaruska Ukkokulta ilmotti just, että tulee vasta iltamyöhään kotia TAI HUOMENNA :p, mut laskeskelin, ettei silti oo mitää huolta oviksen ohi menemisestä. Pitää varmaan hakee tikkuja tänään, että pysyn kartalla.
tinttara :hug: Hang on in there! Tuhruista ei olla, eiks jeh?

Jep jep...Outo ajankohta kyllä tuhrun alkamiseks..? :headwall: Tissit ja nännit on järkkykipee vielä.Mä joskus sanoinki että oon sitte raskaana kun missään ei tunnu miltään..Noh,nyt tuntuu mutta eritavalla ku yleensä.Siis noi nivusten ja munisten vihlonnat on ihan eriluokkaa ku tähän asti,samoin tissien kipeytyminen.Kun ne nännitkin on kipeet,ei vaan pelkästään tissit tai nännit.Yleensä vaan siis "toiset" kipeytyy.Eka nännit oviksesta ja sit tissit ennen menkkoja...
Noh,turha tässä kai on enää toivoo..Lopettaa nyt vaan ja ajatella muita asioita...Prkl!Voihan se olla,että oiski raskaus alkanu,vaikka onkin pikku tuhruvuotoo.Sitä kun taitaa olla joka toisella odottajalla.Huomenna meenki sit meidän uudes kodis käymään,mittaileen ja vilkaseen muutenkin torppaa!Kiva kiva! :)

Maaruskainen,jospa se täti ei tuu,toivotaankos me nyt sitten näin?Me tuhruilijat...:D

Perjantaina :) Onpa täällä taas kirjoiteltu! Ensiksi Tinttaralle pahoittelut tuhrusta :hug: Mä olin ihan varma, että sä olisit saanut sen plussan!

Tiigeri sun tilanne ei kyllä oo kovin mukava. En osaa sanoa muuta kuin että koita jaksaa :hug:
Äippä pääsee tositoimiin, hyvä hyvä :heart:

Tinttara kyseli oireita ennen plussaa. No niitä ei hirveesti ole vieläkään mutta tässä:

- alavatsakivut alkoivat n. 5 päivää ennen tädin odotettua tuloa. Sellaista ihme juilintaa, ei menkkamaista kipua.

- kp25/28 aamulla vessassa käydessä tuli vähän vaaleanpunaista limaa paperiin, silloin luulin että täti yllätti.

- pari päivää ennen plussausta ihan kamala väsymys. Vaikka nukkuu kuinka paljon niin on jotenkin ihan loppu.

- Ihan järkyttävä nälkä alkoi kaksi päivää ennen plussaa. Vaikka syö mitä niin silti on vaan nälkä :laugh:

Eli vielä ei oo tissit kipeytyneet ja ruoka maistuu toistaiseksi. Mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää :)

Maaruskaiselle :hug: ,mutta hyvä ku sait gynen!
Kiitti pahoitteluista,mutta edelleenkin olen raskaana kunnes toisin todistetaan!:D Enkä mä suostu tippumaan...*skriiks...kiristää turvavyötä*...
Mutta JOS tarvii testata niin maanantaina sitte! Nyt vuokrasopimusta irtisanomaan!

Tinttara: Suuret tsempitykset täältäkin! :D

maaruska: No höh ja pöh! :hug: Hyvä, että sait gynen. Toivottavasti se on asiallinen ja ottaa sun huolet tosissaan. Eihän tuo tuhruilu ole todellakaan kivaa, eikä ihan normaalia! :hug:

ON: Just kun pääsin sanomasta, että kivut on poissa, tuli aivan järkyttävät alavatsakrampit! :o Piti oikein kaksinkerroin taipua. Kuitenkaan ei ole mitään vatsatautia, joten tuskin johtuu sellaisesta. Onneksi se meni ohi, eikä ole ainakaan vielä tullut takaisin. *koputtaa puuta*

Voih Tigru oikein paaaljon voimia ja halauksia sinulle!! :hug:
tinkiwinki mukavaa kun palasit ja parisuhde on parempaan suuntaan :heart: Ilmotatko kp:t niin päivitän ne! :wave:
tinttara perkule mehän ei anneta sen t-k-k:n tulla sun luo, eihän!!!! b =) d toivotaan että pääset ma testaan! On varmaan mukavaa mennä mittaileen ja suunitteleen omaa taloa :D
Maarutska :hug: nyt uudet tuulet puhaltamaan ja uutta puhtia gynen turvin. Kyllä se plussa sulle tulee! :heart: Toi on kyl jännä, vaikka menkat masentaa ja ne on tödella ällöt ja ikävät, niin aina ne antaa sellasta uutta energiaa, enne mensuja mä oon "kova" siivoon ja sähläämään ja kun ne on tullut alkaa taas uusi elämä :D Et kait niissä hyvät puolensakin on :whistle:
Panzu todella ikävää kun joudut kärvisteleen tollasissa kivuissa, höh. Mä rutistan susta osan kivuista pois :hug:

(.) ei me sit eilen päästy hommiin :ashamed: mä en jaksanut kauheeti vokotella jumpan jälkeen ja mies oli jotenkin rauhaton, niin ei siitä tullu mitään, toivottavasti tänään onnistuis eikä olis liian myöhästä.Tai sit täytyy toivoo et se tiistainen riittäis... blaah!

Ihana ilma muuten tuolla ulkona, taasen!! B)

Hyvä tinttara, niin kauan on toivoa, kuin tätiä ei näy! Valemenkkoja on varmaan puolella raskautuneista! :heart:

Maaruska, samalla asialla on oltu, eli varasin gynen 18. huhtikuuta, silloin pitäis olla just ovisaika, ehkä pari päivää sen jälkeen tai sitä ennen, vaikea sanoa, kun tää mun kierto on mitä on :headwall:

Lämmöt laski taas 0.1 astetta, mutta eivät ole vieläkään romahtaneet, vaan ovat yhä 0.3-0.4 astetta koholla ovista edeltäviin lämpöihin verrattuna. Että on tää kanssa. Jos täti tulee tänään, niin mullon vissiin sit 15 päivän luteaalivaihe. Jos ei tuu tänäänkään, niin ehkä laskin oviksen väärin. Sitä kolmatta vaihtoehtoa en aio sanoa ääneen, enkä oo osatnut uusia testejäkään. Meen sitten gynelle huhtikuussa, kaipa se osaa sanoa, jos ei täti tuu sitä ennen, että oonko raskaana :laugh:

Mulle tulee muuten viikon nettailutauko :o Äitee tuloo kylähän ja mennähän kierteleen mun miehen sukulaisten luona :heart: Taitaa kyllä tulla vieroitusoireita :laugh:

Pantis: mä oonkin ihan koukusa tohon FF.Comiin... :ashamed:

Miville ihania peitonpöllyttelyaikoja ja onhan se nyt muutenkin ihanaa, kun mies on kotona :heart:

Jouskari, kyllä ne riittää, näin on nyt päätetty, kun DoB avasi jouskareiden plussatilin :D

äippä kanssa heti vaan "tainnutat" miehen vällyjen alle :D

DoB: onko sulla ollut väsymyksestä huolimatta ollut vaikea nukahtaa illalla?

Mä täällä takerrun vaikka mihinkä oireisiin, mutta kun oon sika väsynyt koko ajan, myös illalla, mut sitten nukahdin vasta kahdelta yöllä... :headwall:

Jouskari-82 eiköhän se tiistainen riitä ja laitetaan riittämään :D Totta puhut noista tunteista, kyllä eilen oli siipi maassa voi hyvänen aika, Itkin ja nauroin vuorotellen, mieskin kysy onko mulla hajoomassa pää :laugh: no ei onneksi. Tänään olen taas maailman onnellisin ihminen, ja tuntuu siltä että turhaan varastin(muoks. varasin) gynenkin, että ei mussa vikaa ole. :headwall: Joten jos jossain vaiheessa alan puhumuun että perun ajan, olen teidän vastuulla että pidätte mut järjissäni, jooko?? :laugh:

Maaruska, kyllähän siellä gynellä kantsii käydä muutenkin, papa otattamassa jne. Täällä Italiassa gynet on monesti tosi perusteellisia, esim. määräävät myös maksan ja rinnat ultrattaviksi, ja otetaan kaikki mahdolliset hormoniasioihin vaikuttavat veriarvot noista maksa-arvoista kilpirauhasarvoihin. Suomessa mua ei oo kukaan tutkinut noin perusteellisesti, mutta kyllä varmaan ainakin 10 vuoden välein kantsis tuollasii tutkia, vai mitä? Vaikka itse lekurille ehdottaa, ellei se innostu!

No mä oon vähän hysteerinen ja luulosairas, mähän käyn mittauttaas kaikki arvot kerran vuodes ja ennen kuin ruvettiin lasta yrittämään, mun mieskin joutui käymään aids- ja hepatiitti sun muis testeis :laugh:

Niin, nyt DoBille nimiehdotuksia jatkolentoa varten, vaikka mä tietysti omisinki mielelläni DoBin tänne meille :heart:

Haikaralento plussamaasta synnytyslaitokselle ?

Haikaralento plussamaasta vauvalandiaan ?

Yhdeksän kuukauden kaukolento vauvamaahan ?

Yhdeksän kuukauden vauvalento synnytyssaliin?

Mulla taitaa olla kova hinku tuonne jatkolennon jatkolle? :laugh: :laugh:

lentoemo-76 joo totta puhut, ja mähän oli silloin lokakuussa kun kävin kierukan poistamassa niin gynellä ja paikat katsottiin ja tutkittiin ja ultarattiin ja kaikki kunnossa, Toki eihän täällä mitään maksa-arvoja ja kilpirauhas arvoja gynet ota, mutta työterveyshuollossa nekin on katsottu vasta. Mutta en sitä gyneä peru, sinne menen itkemään vaivani :'(

Yhteistyössä