Järkytän teitä: Pesen alapääni vain n. joka toinen päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Itse vaadin kyllä naista pesemään alapäänsä ennen touhuja. Onneksi naiseni yleensä ovat olleet hyvin tarkkoja hygieniastaan.

Toki kaiketi sitä ennen touhuja pestään, mutta se on kaiketi toinen juttu se.

Naiset haluavat usein kuulla miehen mielipiteen.

Olen asunut muutamassa maassa elamani aikana ja niiden kokemuksieni perusteella missaan ei ole henkilokohtainen hygienia yhta huonolla tolalla kuin Suomessa :( Paivittainen peseytyminen (ei siis ainoastaan alapesu) on itsestaanselvyys. Ja kaikkein puhtaimpia ollaan Lahi-Idassa!
Suomalaisilla on sauna ja muutenkin maailmalla suomalaisilla on "puhdas" maine mutta jarkyttyisivat muualla kuullessaan etta ei kaikki pese jalkovaliaan joka paiva tai etta mies jattaisi kainalonsa pesematta :/

Pitipa viela lisaamani etta monessa maassa henk.koht hygienia ei ole niin tabu ja ihmiset huomauttelevat asiallisesti toisilleen jos vaikka deodorantti pettaa. oli minullekin melkoinen kulttuurishokki ensialkuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä järkytän enemmän, pesen vain kaksi kertaa viikossa, ei haise koskaan miltään. Ihan siitä kiinni mihin alapään totuttaa, jos hiuksetkin pesee joka päivä niin nehän rasvoittuu heti.

Niin, tai siitäkin kiinni, mitä sen kans haluu tehdä. Jos vaikka tykkää suuseksistä niin on se aika kiva olla puhdas. Saa useammin ;)

Yhteistyössä