Peseekö kukaan muu alapäätään joka toinen päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuija"

Vieras
Itse oon pessyt aina sillee, en todellakaan joka kusen jälkeen + aamuin illoin. Joka toinen päivä ehkä pesen pilluni ja hyvin toimii eikä koskaan ole mitään kuivuusongelmaa. Pysyy paikat tosi hyvinä kun ei pese liikaa.
Eikä ainakaan mun miestä oo haitannut millään tavalla seksissä.

Alapäätä ei saa pestä kokoajan!

Alapään saa pestä päivittäin vedellä tai esim. lactolinella.

Näin teen, eikä myöskään ole ongelmia. Puhdas alapää on kyllä kivempi seksissäkin, ei nyt kuitenkaan saippualla jyyssätty tartte olla.

Mun on pakko käydä suihkussa joka päivä töiden ja harrastusten takia, ja kyllä se römpsäkin siinä samalla peseytyy. Menkkojen aikana tietenkin pesen useamminkin. Haiset ap varmaan kilsan päähän...

[QUOTE="vieras";29094164]Mun on pakko käydä suihkussa joka päivä töiden ja harrastusten takia, ja kyllä se römpsäkin siinä samalla peseytyy. Menkkojen aikana tietenkin pesen useamminkin. Haiset ap varmaan kilsan päähän...[/QUOTE]

no tosta kyl tietää et liikaa on alapäätä kuurattu ja bakteeritasapainot päin persettä jos alkaa noin kovasti haista jos ei joka päivä pese

[QUOTE="vieras";29094319]no tosta kyl tietää et liikaa on alapäätä kuurattu ja bakteeritasapainot päin persettä jos alkaa noin kovasti haista jos ei joka päivä pese[/QUOTE]

Taidat itse olla mies? Jos menkkojen aikana käyttää siteitä ja pesee alapään joka toinen päivä, kyllähän se haisee. :-D

[QUOTE="vieras";29094336]Taidat itse olla mies? Jos menkkojen aikana käyttää siteitä ja pesee alapään joka toinen päivä, kyllähän se haisee. :-D[/QUOTE]

olen nainen ja ei ainakaan mun alapää ala haista jos en sitä joka päivä pese

No jos värkki millä kustaan, tuoksuu vähän muulle kuin mansikkalotionille tai "ei millekään", niin se ei tarkoita että jotain olisi vialla tai että se römpsä olisi tulehtuneen haavahavuinen lörtsy. Kyllä normaalissa pillussa on oma hajunsa ja sinne se kuuluu. Miehet kiihottuvatkin siitä kun haistavat pillun. Eikä sitä toki metrien päähän haista :D

Omituista, että naisen alapää pitäisi kuin pieni hajuton/hajuveden hajuinen viiva. Ei karvan karvaa eikä ominaishajua.

[QUOTE="vieras";29094348]Sori vaan, mutta kusen haju tuntuu kyllä läheltä noin pitkän pesun jälkeen. Olet varmaan vaan tottunut siihen tai sitten et ole testannut asiaa.[/QUOTE]

Ihan lapsesta saakka on opetettu, että alapää pestään päivittäin. Itse saatan pestä useamminkin, jos olen treenannut tai saunassa, uimassa tms. Ihan vedellä pesen, eikä se kyllä vaikuta bakteeritasapainoon muuten kuin positiivisesti...
Yök, pelkkä ajatuskin joka toinen päivä pesusta ällöttää. Eräretkilläkin sentään käytän pesupyyhkeitä päivittäin.

[QUOTE="Tuija";29094408]No jos värkki millä kustaan, tuoksuu vähän muulle kuin mansikkalotionille tai "ei millekään", niin se ei tarkoita että jotain olisi vialla tai että se römpsä olisi tulehtuneen haavahavuinen lörtsy. Kyllä normaalissa pillussa on oma hajunsa ja sinne se kuuluu. Miehet kiihottuvatkin siitä kun haistavat pillun. Eikä sitä toki metrien päähän haista :D

Omituista, että naisen alapää pitäisi kuin pieni hajuton/hajuveden hajuinen viiva. Ei karvan karvaa eikä ominaishajua.[/QUOTE]
Juu, alapää saa tuoksua iholle ja pillulle, muttei kuselle ja paskalle. Aivan sama kuin väittäisi, että hielle säännöllisesti haiseminen on normaalia hygieniaa.

Olen harventanut pesuja useasta/päivä kertaan/päivä, joskus jopa joka toinen. Myönnän, ph-tasapaino on paljon parempi, hiivallekin teki, yllättävää kyllä, hyvää. Menkat kyllä vaatii ainakin kerran/päivä, muuten sattuu jo. Eikä se oikeesti ole niin iso homma että sitä pitäisi oikein miettiä. Ja haluatko ottaa riskin, että muut haistaa sut, mut itse et? Mutta hei ja YÄK, jos sulla on pienikin mahdollisuus että toinen laittaa naamansa sun värkkiin..!?!?! Kai sitä nyt pitää kusi ja paskajäämät pestä (naisillä vielä niin lähekkäin - eikä ulostepöpöjä sais vahingossakaan päästä yhtään limakalvoille)!! Karvat jos on kurissa ja puhtaat, ei haittaa todellakaan. Pidätkö itse vanhan virtsan ja edellisen yön ilotippojen makuisesta kepistä suussasi? Kakka haisee karvoissa? Sekö on sun mielestäsi romanttista, kiihottavaa..? Ällö. Eräs kumppani ei suostunut ottamaan multa ensinkään, koska "haisin pahalta" vaikka olin juuri tullut pesulta. Selityskin tuli vasta tosi jälkikäteen. Täytyi olla pyyhkeestä tullut haju, tai (huonon) ruokavalioni määrittelemä tuoksu eritteistä. Toisaalta itselläkin on noussut jopa oksennus jos mies ei ole käynyt pesulla, enkä suostu enää kuvittelemaankaan ottavani likaista elintä suuhuni. Jos et muuten, niin AINAKIN ennen seksiä. Ja mieluusti sen jälkeen, vanhentunut seksi ei haise hyvältä.... Tai jos joidenkin mielestä haisee, niin olen aika varma, ettei kauaa. Härski silli, oletko koskaan kuullut?

No ei sitä pillua tartte millään juuriharjalla jynssätä. Nopea pikku hulautus vaikka käsisuihkulla iltapissan jälkeen on ihan terveellistä, jos se päivittäinen suihkussa käynti on kerran niin epäterveellistä. Saa edes kuset ja skeidat veke.

töissä ollessa hikoaa niin et on pakko käydä joka päivä suihkussa, mut kotona ollessa kävin joka toinen päivä, enkä kyllä sitä värkkiä ruennut erikseen pesemään...