Olen harventanut pesuja useasta/päivä kertaan/päivä, joskus jopa joka toinen. Myönnän, ph-tasapaino on paljon parempi, hiivallekin teki, yllättävää kyllä, hyvää. Menkat kyllä vaatii ainakin kerran/päivä, muuten sattuu jo. Eikä se oikeesti ole niin iso homma että sitä pitäisi oikein miettiä. Ja haluatko ottaa riskin, että muut haistaa sut, mut itse et? Mutta hei ja YÄK, jos sulla on pienikin mahdollisuus että toinen laittaa naamansa sun värkkiin..!?!?! Kai sitä nyt pitää kusi ja paskajäämät pestä (naisillä vielä niin lähekkäin - eikä ulostepöpöjä sais vahingossakaan päästä yhtään limakalvoille)!! Karvat jos on kurissa ja puhtaat, ei haittaa todellakaan. Pidätkö itse vanhan virtsan ja edellisen yön ilotippojen makuisesta kepistä suussasi? Kakka haisee karvoissa? Sekö on sun mielestäsi romanttista, kiihottavaa..? Ällö. Eräs kumppani ei suostunut ottamaan multa ensinkään, koska "haisin pahalta" vaikka olin juuri tullut pesulta. Selityskin tuli vasta tosi jälkikäteen. Täytyi olla pyyhkeestä tullut haju, tai (huonon) ruokavalioni määrittelemä tuoksu eritteistä. Toisaalta itselläkin on noussut jopa oksennus jos mies ei ole käynyt pesulla, enkä suostu enää kuvittelemaankaan ottavani likaista elintä suuhuni. Jos et muuten, niin AINAKIN ennen seksiä. Ja mieluusti sen jälkeen, vanhentunut seksi ei haise hyvältä.... Tai jos joidenkin mielestä haisee, niin olen aika varma, ettei kauaa. Härski silli, oletko koskaan kuullut?