Järkytän teitä: Pesen alapääni vain n. joka toinen päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
No varmasti haisee jos ei pese joka ´päivä!!ei varmaan nenään asti,mutta kokeileppa sormella ja haista sitten,niin kyllä haisee!! Hyi helvetti sentään... jo koulussa opetettiin että joka päivä pitää peseytyä!

Haluatko tulla haistamaan, jos sulla haisee niin ei tarkoita että kaikilla haisee.

Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
"Alapesun yhteydessä tyttöjen on syytä pestä päivittäin häpyhuulet ja niiden väli, koska sinne kertyy helposti talimaista eritettä ja valkovuotoa sekä kuukautisverta. Pienten häpyhuulten sisällä olevaa aluetta ja emättimen aukkoa pestään pelkällä vedellä. Sinne ei saa laittaa saippuaa, sillä se voi kuvatta limakalvoja liikaa ja aiheuttaa ärsytystä. Myös emättimen sisäpuolelta voi hieman pestä sormella ja vedellä, mutta vettä ei pidä koskaan suihkuttaa suoraan emättimen sisään.

Lähde: Hannu Penttinen "

ihan koskee aikuisiakin. Eikö teitä oikeasti ole opettettu koskaan hygieniaan?

tästä mä voisin kysäistä, että kuinka moni jynssää pimppaansa sieltä sisäpuoleltakin?? mä kyllä vain huuhtelen, en käytä edes käsiä siinä hommassa vaan pelkkä suihku riittää.

ai.. tossa käskettiin jynssätä vai.
Kyllä tällä palstalla tuo luku ja ymmärtämistaito on niin hakusessa.
Ei ihme että ei edes omasta hygieniasta selvitä.

en tosiaan ihmettele sitä yhtään....

mahtaa toosaa kutittaa jos ei koskaan pese. Hajuista puhumattakaan. Yök ja jos sitä joku nuolee.
Oksennus meinaa tulla pelkästä kirjottamisesta

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
No varmasti haisee jos ei pese joka ´päivä!!ei varmaan nenään asti,mutta kokeileppa sormella ja haista sitten,niin kyllä haisee!! Hyi helvetti sentään... jo koulussa opetettiin että joka päivä pitää peseytyä!

ihan normaali pestykin alapää haisee joltain. miltä, onkin sitten jo yksilöllisempi juttu. toiset haisee voimakkaammalle kuin toiset. se ei vielä siitä kahden päivän pesemättömyydestä ole kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Käyn suihkussa vain joka toinen ilta, jolloin pesen samalla alapääni. En käytä koskaan sitä pidesuihkua vai mikä käsisuihku onkaan. Eikä kukaan vielä ole huomauttanut hajusta =) =)

Juu, kuka nyt kehtaisikaan toiselle huomauttaa, että sun p*llu haiskahtaa kuule aika pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja yäääkkk:
Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:
"Alapesun yhteydessä tyttöjen on syytä pestä päivittäin häpyhuulet ja niiden väli, koska sinne kertyy helposti talimaista eritettä ja valkovuotoa sekä kuukautisverta. Pienten häpyhuulten sisällä olevaa aluetta ja emättimen aukkoa pestään pelkällä vedellä. Sinne ei saa laittaa saippuaa, sillä se voi kuvatta limakalvoja liikaa ja aiheuttaa ärsytystä. Myös emättimen sisäpuolelta voi hieman pestä sormella ja vedellä, mutta vettä ei pidä koskaan suihkuttaa suoraan emättimen sisään.

tästä mä voisin kysäistä, että kuinka moni jynssää pimppaansa sieltä sisäpuoleltakin?? mä kyllä vain huuhtelen, en käytä edes käsiä siinä hommassa vaan pelkkä suihku riittää.

ai.. tossa käskettiin jynssätä vai.
Kyllä tällä palstalla tuo luku ja ymmärtämistaito on niin hakusessa.
Ei ihme että ei edes omasta hygieniasta selvitä.

en tosiaan ihmettele sitä yhtään....

mahtaa toosaa kutittaa jos ei koskaan pese. Hajuista puhumattakaan. Yök ja jos sitä joku nuolee.
Oksennus meinaa tulla pelkästä kirjottamisesta

ja tässäkö on joku sanonut, ettei pese KOSKAAN?? ;) että lukutaitoa ja luetun ymmärtämistä sinnekin päin vaan.

No, aikanaan mun luokalla oli tyttö jonka värkki haisi kyllä kaikkien nenään... :( Joku oli sitten laittanut sen pulsaan lapun "tärpättikin haisee p.illuasi paremmalle"-hajuhaitat hävisi sen siliän tien :)

Meinaatko että sitä kuukautisvertakin sinne kertyy joka päivä :D KYllä toi varmaan kuukautisten aikaan on ihan hyvä kerran päivää huuhtasta, mutta aika naurettavalta tuntuu se, että toiset huuhtasee joka hemmetin kusella käynnin jälkeen alapäänsä. Kyllä mulla paikat olis kuivat ja kutisevat ku sahara jos joka kusella käynnin jälkeen vedellä looraisin.

Niin ja mäkin pesen n. joka toinen päivä/tarpeen mukaan. Ja joo, kyllä mä huuhtelen paikat ennen jos vaikuttaa siltä, että olis seksiä tiedossa. Ja ei kyllä haise paikat vaikka VAAN joka toinen päivä peseskelen. Ja kyllä OSAAN PITÄÄ HUOLTA HYGIENIASTA ilman hysteriaa :)

Mä en käytä koskaan sitä alapesusuihkua, musta se on jopa ihan naurettava! Tai siis on sillä kätevää huuhtoa vauvan kestovaipoista kakat pönttöön. Ja suihkussa käyn 2-3 kertaa viikossa, eli repikää siitä. Mulle ei ole ikinä saarnattu kotona tai koulussa hygieniasta ja se onkin ihan yliampuvaa monilla. Miten voitte yökkäillä kun ette edes tiedä miten puhdas kukaan kirjoittajista täällä on? Ei se hurja peseminen tee teistä yhtään sen miellyttävämpiä, luulette vain. Miten tästä voi edes kirjoittaa tänne leimautumatta heti joksikin haisuliksi...? Sitäpaitsi mulla on ainakin olut tasan sellaisia poikaystäviä, että olisivat huomauttaneet asiasta, jos se olisi ongelma.

En myöskään pese joka päivä, joka toinen tai joskus vaan joka kolmaskin. Tietty jos on jotain intiimimpää luvassa, niin pesaisen toiveikkaasti. Mutta on sitä joskus keskusteltukin aiheesta erään miehen kanssa, joka sanoi, että vaimon alapää haisee ihan kamalalle, mutta mun on puhdas ja soma. Että siinä vaan on eroja, kenen alapää herkemmin alkaa haista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
No en kyllä haluais nuolla sun....*piip* :laugh: :x :x :x Mies raasu.

Eiköhän jokainen mies nuole puhdasta tavaraa, vai sullako on tapana likaista tarjota?

En usko, että on edes ihan terveellistä pitää sitä jatkuvasti niin desinfioituna että voi koska vaan leväyttää kaiken kansan haisteltavaksi, maisteltavaksi ja katseltavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko:
se muka kauhee vaiva pesassa siinä samalla ku käy paskalla...?
Puhistuupa persekki varmasti kunnolla

ei sitä persettä tarvi joka kerta pestä... hysterisointia taas...

mä pesen aina perseen ku pääsee helpommalla ku paperia menee niin sikana...
Mun kakat ku tuhrii

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
No en kyllä haluais nuolla sun....*piip* :laugh: :x :x :x Mies raasu.

Eiköhän jokainen mies nuole puhdasta tavaraa, vai sullako on tapana likaista tarjota?

En usko, että on edes ihan terveellistä pitää sitä jatkuvasti niin desinfioituna että voi koska vaan leväyttää kaiken kansan haisteltavaksi, maisteltavaksi ja katseltavaksi.

Saippualle tai muulle kosmetiikalle tuoksuva pillu on major turn off. Älkää naiset vetäkö johtopäätöksiä siitä mikä on miesten mieleen. Tuliko sinne päähän mahdollisesti mieleen, että ihminenhän on vain eläin ja nykymuodossa taivaltanut täällä hyvin pienen hetken. Taustalla evoluutio ja tuhansien vuosien kehitys. Aika vahvaa osaa näyttelee vielä tuoksut - feromonit ym. Eli summa summarum - päivän muhinut karvainen pimppi on kuin hyvä viini. Mittari nousee aika nopeasti tappiin.

on varmasti täysin ok. Menkkojen aikana pesen päivittäin ja useimmiten joka pissan jälkeen. Mutta kai nämä riippuu ihmisestä, toisilla valkovuotoa esim. tulee enemmän ja on hyvääkin pestä joka päivä ehkä jopa monta kertaa, VEDELLÄ. Itse saippuoin 2 x viikossa, muuten vedellä.

Miksiköhän edes "tunnustin" tällaisia? Ketään edes kiinnosta, painun petiin :)

mä kyllä luulen että nykysin yleiset hiivaongelmat johtuu siitä jatkuvasta pesemisestä. Ja yksilöllisyys kannattais huomioida tässäkin asiassa. Mun värkkiä kutittaa jatkuva pesu, jonkun muun taas pesemättä jättäminen. Nuo tollaset "alapää TULEE pestä joka päivä"-määräykset on ihan turhia ja jokaisen pitäs noudattaa itselleen sopivaa tapaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Itse vaadin kyllä naista pesemään alapäänsä ennen touhuja. Onneksi naiseni yleensä ovat olleet hyvin tarkkoja hygieniastaan.

Toki kaiketi sitä ennen touhuja pestään, mutta se on kaiketi toinen juttu se.

Yhteistyössä