Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mua taas suunnattomasti vituttaa ne autolijat jotka ajaa ohituskaistaa nopeusrajoituksen mukaan, tai sen alle.....!!!!! Voi mennä siihen toisellekkin kaistalle hidastelemaan.
Mua vituttaa kans tää, kauheita tunareita on ensin oikean puolimmainen kaista täynnä ja sit kun koitat mennä ohitten niin joku nysvää ohituskaistalla :headwall: :headwall: :headwall:
Yleensä huudankin ajaessa vaikkei ne ees kuule, että paina ny sitä kaasua sa*tana :ashamed:
Vihanhallintakurssi olisi paikallaan sinullekin.
Et sinä ole liikenteessä mikään superyli-ihminen, etkä autokoulunopettaja jolla on lupa "kouluttaa" muita autoilijoita.
Joo mä voin mennä vihanhallintakurssille jos noi tunarit menis autokouluun!!!!!!!
Hehän noudattavat rajoituksia, eli osaavat ajaa kuten autokoulussa on opetettu.
Sinä taas saisit mennä autokouluun takaisin, koska et aja kuten siellä on opetettu.
autokoulussa on opetettu ainakin minulle, että kun OHITTAA, siihen ei jäädä kupeksimaan eikä tukkimaan kaikkia kaistoja, vaan painetaan kaasua ja mennään ohi!!!
Mutta autokoulussa opetetaan, että ohittaessa ei saa suurinta sallittua nopeutta ylittää hetkellisestikään.
Sinä olet niin sokeutunut näihin "viidakon liikennesääntöihin", ettet huomaa heidän ajavan suurinta sallittua nopeutta ja itsesi kaahaavan aina ylinopeutta.
Luultavasti ne ohitettavatkaan eivät aina aja mitään alinopeutta...
Mulla on usein koko matkan tre-hki vakinopeudensäädin päällä 120km/h. Ohituskaistalla se on pakko ottaa pois päältä, koska nämä tunarit eivät osaa ajaa OHITUSKAISTALLA sitä 120km/h.