V
vieras
Vieras
Kyllä eniten ärsyttää alinopeutta ajavat. Jos ei uskalla ajaa määriteltyä nopeutta niin sitten ottaa taksin tai jää kotiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Voiko siitä oikeesti saada jarruttajakin sakot, jos ajatellaan, että kaupungilla vaikka 40 nopeudella perässätuleva ajaa päin kun toinen jarruttaa suojatien eteen esimerkiksi.
Sori mutta romutan tuon edellä olevaan etäisyyttä -kohdan. Täällä pääkaupunkiseudun ruuhkassa jos jätät edellä olevaan sen OIKEAN turvavälin, niin siihen änkää ainakin kolme autoa. AAARRGHH että se on ärsyttävää!! Niinkuin myös perskärpäset.Alkuperäinen kirjoittaja autokoululainen:kiitos tästä valistavasta ketjusta. tästä opin, että jos joku ajaa persiissä kiinni niin otan edellä olevaan lisää etäisyyttä ja vilautan jarruvaloja.ja mieleeni tulis, että voishan sitä lisäksi mennä vielä niin lähelle oikeeta reunaa ku kestää niin se hurjapää pääsee ohi kiusaamasta minua. mulla ei kyllä ole mitään aikomusta menettää hermojani liikenteessä
mullakin kallis lasti kyydissä sitte ku kortin saan.
niin ja senkin opin, ettei kannata hommata liian mielenkiintosta puskuritarraa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Voiko siitä oikeesti saada jarruttajakin sakot, jos ajatellaan, että kaupungilla vaikka 40 nopeudella perässätuleva ajaa päin kun toinen jarruttaa suojatien eteen esimerkiksi.
Jos poliisit soitetaan kolaripaikalle tulee molemmille sakot. Sekä syylliselle että syyttömälle, ihan vaan siitä että halutaan poliisit paikalle.
Alkuperäinen kirjoittaja sarita:kokeilkaapa pesaista tuulilasia. siinä takana roikkuva saa myös pesuainesuihkun ja omalla kohdalla olen todennut, että toimii. etäisyyttä tulee kyllä. eikä ole vaaraksi kuten jarruleikit.