Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosin paras puskuritarra on: VAIN KÖYHILLÄ ON KIIRE
Mä tarviin tollasen. Mistä noita saa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosin paras puskuritarra on: VAIN KÖYHILLÄ ON KIIRE
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:No jos vaan vilauttaa jarruvaloja. Pikkasen säikäyttää vaan...Roikkuja paskoo housuihinsa, suuttuu ja ajaa ohi tai viisastuu hetkellisesti ainaki. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Tiedättekö sen kiroileva siili sarjakuvan? Tämä liityy asiaan uskokaa poisOstin meidän autoon semmosen tarran jossa on sen siilin kuva ja siinä lukee että ei tartte päälle ajaa saatana!
Nyt ne pirulaiset ajelee entistä lähempänä että näkee mitä siinä tarrassa lukee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Tiedättekö sen kiroileva siili sarjakuvan? Tämä liityy asiaan uskokaa poisOstin meidän autoon semmosen tarran jossa on sen siilin kuva ja siinä lukee että ei tartte päälle ajaa saatana!
Nyt ne pirulaiset ajelee entistä lähempänä että näkee mitä siinä tarrassa lukee
![]()
Se on niin loistava sarjis!
Juu ei passaa sellasta kyllä takalasiin laittaa tai porukka on taatusti puskirissa kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, tuo puskurissa roikkuminen on todella ärsyttävää, mutta tiedättekö mikä saa minun raivoni nousemaan. Moottoritellä kun pitää ajella vasemmala kaistalla "poliisina" just sitä 120 km/h. Oikea kaista kulkee just sen 10km/h hiljempaa. Tämä "poliisi" kerää taaksensa monen kilometrin jonon. Ei voi siirtyä oikealle kaistalle vaan ärsyttää tahallaan ajamalla sitä "suurinta sallittua nopeutta".
Ok, motarilla saa ajaa vain sataakahtakymppiä, mutta jos toiset haluaa ohi, miksi ei voi päästää?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:saaks noita siilitarroja mistä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:saaks noita siilitarroja mistä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.shoppi.fi/kiroilevasiili/index.php?sivu=tuote_tulostus&kategoria=87&catmain3=&catmain2=&catmain1=87
täältä siis =)
Alkuperäinen kirjoittaja vilkku oikeaan:Hei oikeesti. Jos nuo perässä roikkujat ärsyttää niin autosta löytyy se vilkku ja voi ajaa siihen pientareelle ja päästää ne perässä tulijat OHI! Näin se toimii. Ootteko koskaan miettiny miksi se toinen roikkuu siellä perässä! Ajatteko kenties sitä alinopeutta tai näyttääkö se oma mittari väärin ( yleensä kun ajat sitä 80 auto tosiasiassa kulkee 70 :-( ) Alinopeus ei oo kielletty, mutta jotta liikenne kulkee sujuvasti ei se niin kiva ole kun joku köröttelee tien tukkona. Vaihtaa pikateiltä pikkuteille jos vauhti hirvittää! Kaaharit asia erikseen, mutta ohituspaikkaa perässäroikkuja useimmiten hakee kun joku jurnaa alle sitä sallittua nopeutta ja kameravalvontatolpan kohdalla vielä varmuuden vuoksi hiljentää vähän lisää. ARRRGGGH! Sujuvuutta liikenteeseen arvon ladyt!
Alkuperäinen kirjoittaja vilkku oikeaan:Hei oikeesti. Jos nuo perässä roikkujat ärsyttää niin autosta löytyy se vilkku ja voi ajaa siihen pientareelle ja päästää ne perässä tulijat OHI! Näin se toimii. Ootteko koskaan miettiny miksi se toinen roikkuu siellä perässä! Ajatteko kenties sitä alinopeutta tai näyttääkö se oma mittari väärin ( yleensä kun ajat sitä 80 auto tosiasiassa kulkee 70 :-( ) Alinopeus ei oo kielletty, mutta jotta liikenne kulkee sujuvasti ei se niin kiva ole kun joku köröttelee tien tukkona. Vaihtaa pikateiltä pikkuteille jos vauhti hirvittää! Kaaharit asia erikseen, mutta ohituspaikkaa perässäroikkuja useimmiten hakee kun joku jurnaa alle sitä sallittua nopeutta ja kameravalvontatolpan kohdalla vielä varmuuden vuoksi hiljentää vähän lisää. ARRRGGGH! Sujuvuutta liikenteeseen arvon ladyt!
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja vilkku oikeaan:Hei oikeesti. Jos nuo perässä roikkujat ärsyttää niin autosta löytyy se vilkku ja voi ajaa siihen pientareelle ja päästää ne perässä tulijat OHI! Näin se toimii. Ootteko koskaan miettiny miksi se toinen roikkuu siellä perässä! Ajatteko kenties sitä alinopeutta tai näyttääkö se oma mittari väärin ( yleensä kun ajat sitä 80 auto tosiasiassa kulkee 70 :-( ) Alinopeus ei oo kielletty, mutta jotta liikenne kulkee sujuvasti ei se niin kiva ole kun joku köröttelee tien tukkona. Vaihtaa pikateiltä pikkuteille jos vauhti hirvittää! Kaaharit asia erikseen, mutta ohituspaikkaa perässäroikkuja useimmiten hakee kun joku jurnaa alle sitä sallittua nopeutta ja kameravalvontatolpan kohdalla vielä varmuuden vuoksi hiljentää vähän lisää. ARRRGGGH! Sujuvuutta liikenteeseen arvon ladyt!
Nyt olet kyllä hieman hakoteillä teoriasi kanssa. Seuraapa liikennettä niin huomaat, että joillakin on todellakin ihan tapana roikkua psukurissa kiinni.
Toisekseen jos ohituspaikkaa hakee niin puskurissa roikkuminen ei todellakaan ole siihen ratkaisu, eihän sieltä edes näe mitään eikä saa yhtään kiihdytysmatkaa jotta pääsisi ohi. Todella aivoton tyyli ohittaa jos roikkuu puskurissa ja sieltä aina kurkkii ajamalla hieman vasemmalla, että tuleeko vastaan autoja ja taas takas ihan toisen perään ja sitten taas kurkkaus vasemmalle :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis :Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Systerin on muutaman kerran vetässy käsijarrusta ku joku roikkuu puskuris kiinnii, ei oo sen jälkeen enää roikkunu.
mitä?ei tulis mieleenkään vetästä kässäristä tiedätkö yhtään miten auto käyttäytyy silloin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Alkuperäinen kirjoittaja Siis :Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Systerin on muutaman kerran vetässy käsijarrusta ku joku roikkuu puskuris kiinnii, ei oo sen jälkeen enää roikkunu.
mitä?ei tulis mieleenkään vetästä kässäristä tiedätkö yhtään miten auto käyttäytyy silloin?
Miten se auto sit käyttäytyy? *en haasta riitaa, kysyn kun en tiedä* =)
Mun mies on monesti vetässy käsijarrusta kun on peräpuskurinnuolija ärsyttäny, enkä oo mitään ihmeellistä huomannu. Tosin se on niin tehny kaupungissa ajettaessa, eli vauhtia on ollu just sen 40km/h maksimissaan.
Mä oon jopa pimeellä laittanu takasumuvalon päälle kun ei oo perässäroikkujat ymmärtäny jarruvalon vilkutuksia. *joo haukkukaa vaan*
Ja pakko vielä jatkaa, mä tein tästä samasta aiheesta yks kerta alotuksen, niin sain kauheet haukut, että vika on mussa kun mä jään siihen eteen matelemaan. Ja rekat ei voi ajaa perässä kiinni kun niillä on ne rajottimet... Joopa joo, kumma kun navigaattorin nopeus (on se oikea, tarkempi mitä auton oman mittarin) näyttää sen 10km/h "ylinopeutta" kaheksankympin alueella ja silti joskus saattaa rekka/kuorma-auto jurnuttaa takana kiinni.
Luulis, että sieltä ylhäältä näkee, että mulla on lapset kyydissä.
Käsijarru lukittaa takapyörät. 40km/h ei välttämättä tapahdu mitään jos sitä vetelee ja ei vedä kokonaan ylös, mutta jos esim. vain sattuu toinen pyörä lukkiintumaan (jonka voi tehdä ihan helpostikin), niin silloin se vetää luonnollisesti auton joko poikittain tielle tai minne tahansa penkkaan, koska toinen rengas pyörii ja toinen on lukossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Jos mä painan jarrut pohjaan ja takana ajava tyyppi ajaa perään niin eikös se oo sit sen vika...?
Mä teen niin vielä joku kaunis päivä jos ihmiset ei lopeta sitä perässä roikkumista. Raivostuttavaa. Jos mä ajan 80km/h alueella 90km/h niin menkööt ohi jos ei oo tarpeeksi vauhtia. Joitain ei sit ilmeisesti liikennesäännöt koske...
Alkuperäinen kirjoittaja LT82:Ainakin meille autokoulussa (2v sitten) sanottiin, että jos minun perässä roikkuu joku, niin mun pitäisi jättää seuraavaan autoon normaalia suurempi turvaväli, että edes minulla on pelivaraa, jos edessä tapahtuu jotain. Ja ikikuunapäivänä ei tulis mieleen polkaista jarruja pohjaan perässä roikkujan takia! Mulla on lapsi niin usein kyydeissä, että jos jollakulla on kiire niin menköön ohi. Se ei ole minun päänsärky. Enkä ole kuitenkaan minään sunnuntia-ajelija, vaan aina on mittarissa se 5km/h enemmän kuin rajoituksessa määrätään. Eli ei minun takia liikenne seiso.
Alkuperäinen kirjoittaja LT82:Ainakin meille autokoulussa (2v sitten) sanottiin, että jos minun perässä roikkuu joku, niin mun pitäisi jättää seuraavaan autoon normaalia suurempi turvaväli, että edes minulla on pelivaraa, jos edessä tapahtuu jotain. Ja ikikuunapäivänä ei tulis mieleen polkaista jarruja pohjaan perässä roikkujan takia! Mulla on lapsi niin usein kyydeissä, että jos jollakulla on kiire niin menköön ohi. Se ei ole minun päänsärky. Enkä ole kuitenkaan minään sunnuntia-ajelija, vaan aina on mittarissa se 5km/h enemmän kuin rajoituksessa määrätään. Eli ei minun takia liikenne seiso.