Vielä tuosta yhden/kahden alkion siirrosta. Mulle on julkisella tuoresiirrossa aina laitettu vain yksi alkio, mutta yksityisellä laitettiin tuoresiirrossakin kaksi blastokystia, eli pitkään viljeltyjä alkioita, siitä huolimatta kaikki tuoresiirrot ovat olleet negaa... Pas:seissa on laitettu aina kaksi ja molemmilla kerroilla, kun olen plussannut, on siirretty kaksi, mutta vain yksi on ollut sitten mukana plussatessa. Täällä onkin odotukset ihan nollilla tuoresiirtoa ajatellen...
Hobelix: Jännä, kun multakin löytyi noita 10 mm möllyköitä, joita lääkäri piti liian pieninä, että eivät ehdi kasvaa tarpeeksi punktiota ajatellen, ei ollut kuin kolme suurempaa... Olen kyllä hyvin positiivisella mielellä, että kyllä ne vielä loppukirin ottavat, kun suurennettiin annostakin. Mulla on tullut juijintaa oikeastaan vasta vähä ennen punktiota, kun irrotuspiikki on alkanut vaikuttaa. Sitä ennen on ollut suht normiolo, mitä nyt vähä turvotusta loppuvaiheessa.
Hobelix: Jännä, kun multakin löytyi noita 10 mm möllyköitä, joita lääkäri piti liian pieninä, että eivät ehdi kasvaa tarpeeksi punktiota ajatellen, ei ollut kuin kolme suurempaa... Olen kyllä hyvin positiivisella mielellä, että kyllä ne vielä loppukirin ottavat, kun suurennettiin annostakin. Mulla on tullut juijintaa oikeastaan vasta vähä ennen punktiota, kun irrotuspiikki on alkanut vaikuttaa. Sitä ennen on ollut suht normiolo, mitä nyt vähä turvotusta loppuvaiheessa.