Kiitos naiset tuesta! Me jokainen koetaan ja käsitellään nämä asiat eri tavalla ja oon siitä kiitollinen että on tämä paikka missä jokainen saa käsitellä omia tunteitaan kukin omalla tavallaan. Mä olen yrittänyt tässäkin asiassa ajatella niin, että "Älä tee niinkuin et haluaisi itsellesi tehtävän". Eli sitten kun mä olen raskaana niin mä toivon että mun ei tarvi peitellä sitä onnea kenekään läheiseni seurassa. Haluan, että jokainen on vilpittömästi onnellinen siitä ja että saan jakaa sen kaikkien läheisteni kesken riippumatta heidän elämäntilainteistaan. Toki minulla on tilannetajua, en mene hehkuttamaan onnea sellaiselle jonka tiedän esim kärsivän lapsettomuudesta, mutta en myöskään peitä sitä onnen tunnetta. Mutta mä kyllä ymmärrän myös teidän tunteet jotka kokee tämän asian vaikeaksi. Mullakin on pitänyt käydä kivinen tie tähän hetkeen. Nyt on kuitenkin helpompi olla myös itseni kanssa kun jokainen vauva tai raskausmaha ei aiheita kovin suuria tunteita.
Helge, Ameile ja aniraz: Kiva kuulla että tauko on tehnyt hyvää. Nyt jaksatte lähteä entistä vahvempina seuraavaan hoitoon. Ameile, teet juuri niinkuin sinusta itsestä tuntuu hyvältä ristiäisten suhteen. Oletteko jutelleet teidän tilanteesta, voisitko suoraan sanoa että se ristiäispäivä ahdistaa?
Nannukka: :hug:
Mä olen nyt enemmän kirjoitellut toisessa pinossa kun siellä muutama menee täysin samalla aikataululla hoitojen suhteen. Kaikille teille joille en erikseen kommentoinut, kovasti tsemppiä omalle taipaleellenne. :heart:
ON: Täällä on edetty siihen pisteeseen, että huomenna on punktio. Vähän jänskättä että mitä on tulossa. Mä en viime ultrassa edes tajunnut kysyä et miltä follien tilanne silloin näytti. Noh, huomenna selvinnee.
Helge, Ameile ja aniraz: Kiva kuulla että tauko on tehnyt hyvää. Nyt jaksatte lähteä entistä vahvempina seuraavaan hoitoon. Ameile, teet juuri niinkuin sinusta itsestä tuntuu hyvältä ristiäisten suhteen. Oletteko jutelleet teidän tilanteesta, voisitko suoraan sanoa että se ristiäispäivä ahdistaa?
Nannukka: :hug:
Mä olen nyt enemmän kirjoitellut toisessa pinossa kun siellä muutama menee täysin samalla aikataululla hoitojen suhteen. Kaikille teille joille en erikseen kommentoinut, kovasti tsemppiä omalle taipaleellenne. :heart:
ON: Täällä on edetty siihen pisteeseen, että huomenna on punktio. Vähän jänskättä että mitä on tulossa. Mä en viime ultrassa edes tajunnut kysyä et miltä follien tilanne silloin näytti. Noh, huomenna selvinnee.