Huomenta... tai eipä nyt enää mikään aamu ole.
Voi
napsis :hug: Voimia sinulle tähän päivään. Olet kyllä kokenut kovia.
Ja minä oon ihan varma, että pikkunenkin voi hyvin ja vielä ottaa kasvussa kiinni
:heart: :heart:
(.)
Eka herätys tuli klo 6 aikoihin, kun olo oli jotenkin epämiellyttävä. Kohdun seudulla on taas ollut vähän sellasia menkkoja edeltäviä kipuja, tai jotain sen tapaisia. Vessassakäynnin jälkeen sain unen päästä kiinni.
Seuraava herätys tuli sitten klo 9 jälkeen ja siitä jäinkin ylös. Mikään ei oikein maistu. Kaksi hapankorppua kuitenkin sain alas. Ja nektariinin.
Tänään otin käyttööni myös siskolta saamani pahoinvointirannekkeet. En tiedä auttaako ne, mutta ainakin ovat nyt käytössä.
Muistin myös saaneeni kassillisen äitiysvaatteita joskus ehkä vuosi sitten siskoltani ja nyt muistin käydä kaivamassa ne vintistä. Sieltä löytyi myöhemmälle ihania vaatteita.
Suurinta osaa voisin käyttää jo nyt ja osa tulee olemaan vähän ajan päästä auttamattomasti liian pieniä, mutta EN KEHTAA!
Maha on niin iso, että voisin olla viimeisilläni (turvotus alkaa suoraan rintojen alta ja maha pömpöttää tosiaan jo niin, että voisi luulla synnytyksen lähestyvän). Jos laittaisin raskauspaidan, kukaan ei uskoisi, että olen vasta viikolla 8
Tänään tajusin, etten huomannyt kysyä MITÄÄN lääkäriltä. En yhtään mitää.
Neuvola on kuun lopussa ja kyselen sitten sieltä mitä teen.
Toisaalta, hoitaja sanoi polilta, että luget lopetellaan pikkuhiljaa ultran jälkeen, joten taidan tyytyä siihen ohjeeseen ja vähennellä ennen lopetusta.
Ja metujen kanssa taidan tehdä saman homman. Olen kyllä aiemmin lopettanut ne välillä pariksikin kuukaudeksi ihan tuosta noin vain suorilta, mutten viitsisi jättää kaappiin tabuja pyörimään.. eli taidan nekin tästä lopetella pikkuhiljaa.
Täydellä annostuksella jäljellä olisi vielä 19 päivää metuja eli noin kolmisen viikkoa, kun loppua kohden vähentelen.
Huono olo on helpottanut tässä päivää kohden. Onneksi. En tiedä johtuuko rannekkeista vai muuten.
Ja siis aloitin tämän viestin kirjoittaimisen noin 4 tuntia sitten
Unohtelen, että olen kirjoittamassa ja lähden pois koneelta ja palatessa taas hetkeksi muistan, että olinkin täällä sepustamassa jotain.
Mutta joo, oikein mukavaa Aurinkoista päivää kaikille