Hei!
Olen ajatellut jo jonkin aikaa liittyväni keskusteluun mukaan, toivottavasti vielä mahtuu
Olen 26-v ja mies 30-v, meillä on entuudestaan yksi lapsi v2012. Aloitimme pikkukakkosen yrityksen 07/2013. Varmaan kaikki arvaakin, että toivottua nyyttiä ei meille ole vieläkään suotu.
Raskauden jälkeen mulla on ollut matalat hormonitasot, jotka todettiin joulukuussa 2015, kun hakeuduimme kunnalliselle hoitoihin. Miehellä taas huonolaatuiset simpat, joten "päästiin" suoraan aloittamaan ivf/icsillä. Mies on syönyt nyt 3kk clomeja, jos niistä olisi mitään apua..
Me mennään lyhyellä kaavalla, puregon, orgalutran ja pregnyl, sekä crinone lugesteronin tilalla, koska olen pähkinöille allerginen.
Tänään oli ensimmäinen 150iu puregonia, että mua jännitti!
Onneksi se pistäminen ei ollut niin paha kuin mitä olin kuvitellut.. Ja onhan sitä jo syyskuusta asti kerennyt itseään motivoimaan tätä hetkeä varten...!
Pari viikkoa sitten käytiin polilla pistosharjoituksissa. Siinä samalla lääkäri vielä ultrasi paikat, ja totesi, että siellä näkyy kaksi keltarauhasta. Ovis oli ollut muutama päivä sitten. Meidän suvussa on kaksosia, mutten sitä koskaan omalle kohdalleni olisi osannut odottaa mahdolliseksi, jos lääkäri sitä tarkoitti niillä keltarauhasilla (vaikka en tässä vaiheessa enää luomuplussiin omalla kohdallani usko)?!
No, eihän sitä plussaa tullut, tosiaan, kun tästä kierrosta aloitetaan hoidot. Ensimmäinen ultra on varattu ensi viikon maanantaille. Näillä jatketaan.