IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

vipe1986 viivaa! :love::love: mulla sillon edellisessä kemiallisessahan näkyi hailuraa jo pp6 ;) silloin siirrettiin kaksi blastoa. voi kun olisi sitä itseään! :love:
Täällä ei kummoisia oireita.. ihan minimaalisesti nippailua ja vähän ehkä tisseissä puristavaa tunnetta, ei kipua. Testit lienee huomenna postilaatikossa :whistle: tilasin niitä vähemmän herkempiä netistä ja voin niitä sitten uitella joutessani, viimeks kävi suht "kalliiksi" kaupassa juosta koko ajan :whistle: ovistestin uittelin ihan mielenkiinnosta tänä aamuna, ei juuri mainittavaa viivaa. Testiajan jälkeen ja kuivuttuaan näki selvemmin että hyvin haalea viiva. :) lämpöjä oon seuraillu ihan sillä kun kuumeflunssaa lähipiirisissä liikkeellä niin ei paljon nekään nousseet.. kerran kävi 36,8 muuten ollut 36,4-36,6.
En tiennytkään et säkin oot täältä päin (y) jospa ollaan kaikki sitten synnärillä yhtä aikaa ;)

Zoona tervetuloa mukaan! Toivottavasti ei tarvitse pitkään odotella toista :) tsemppiä!

Domi joko on liuta oireita? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Enhän minä vanha paarma mihinkään "oireisiin mene"?! :D Ei kyllä oo ollut mitään, ihan pientä "nipistelyä, kaivantaa" alakerrassa tossa hetki sitten. Ja heti ekoista luguista tuli pari tissi juilasua... ei oo vielä sillä osastolla turvotustakaan. Heh, jos nyt oireeksi haluaa ajatella niin "hiukan" tossa kiukutti!! Mutta taisi johtua vaan firman paperihommista! Huomenna pistän gonapeptylin.
Niin, hauska on tuo piinalista juuri nyt.. oon niin mukana niissä treffeissä! <3
Vipe :love: väriähän siellä!!! C´moon!!!!
 
Moikka, mulla on ollut hiljaiseloa nyt pari kuukautta kun tosiaan punktion jälkeen piti pitää välikierto, sitten ylläriylläri joulutauko osu pahasti väliin, ja jotta tää kaikki ei nyt liian jouhevasti menisi niin kierto hyppäsi 56päivään, sekä venytettiin vielä yhden kierron verran, koska vaihdettiinkin luonnollisen kierron pas lääkkelliseen...

Mutta nyt vihdoin!! Mulla alkoi tänään vuoto, ja alotan siis zumenonin käytön 3xpv. Sitten täytyisi soitella polille. Oon niin onnellinen jo tästäkin, meillähän ei siis tän koko meidän hoitohistorian takana ole ainuttakaan siirtoa/piinailua tms... Aina tullut joku "ylläri" matkaan. Jos nyt sitten menisi kaikki putkeen, toivo ainakin on kova :D

Yritän vähän lueskella vanhoja viestejä jotta pääsen taas mukaan meininkiin! :)

Meillä siis edelleenkin nyt 1.icsi 1.pas tiedossa
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillää

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/2.PAS
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF/2.PAS

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

love-# 2014# ensimmäinen# siittiöt# 1.ICSI/6.Pas
MaiMei#07/14 #2.#alhainen AMH, ikä#2.IVFI/3.PAS
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt #5.ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF 1. PAS

Piinailijat::whistle:
vipe1986 11.2 (2x3pv/28.1)
love- 14.2 (5pv/31.1)
Domi 17.2 (3pv/3.2)




Plussat 2016: :love:
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:

Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Kyllä suretti tuo Bridgen tuulimuna tuonne listaan lisätä, on tää niin raastavaa. No ainakin kohta saadaan vipe plussajonon jatkoksi ja toivottavasti pysyvästi.
Olikos ne loven testit siellä postilaatikossa? Noh? ;)
Äh.. itse näin unta menkkojen alkamisesta, joten aamun fiilikset hieman lannistuneet.. :(
 
:D:D En ymmärrä miten nää hymiöt on tullu jäädäkseen tähän kommentti kenttään en siis oo noita olevinaan lisänny.


Mut siis vähän on sekavat fiilikset tän aamun ja eilis aamun (joka vahvin tähän mennessä) testien kanssa. Tein aamun jälkeen eilen päivällä ja illalla testit jotka siis oli haaleampia kuin aamunen ja ei tämänkään päivän testi hääppönen ollut vaikka tein yön yli olleesta pisusta.. :(
Näinköhän pääsen osallistumaan meiän treffeihin.
 
Vipe hyvä siitä tulee. Kyllähän tuo tän aamun on ainakin eilis aamun vertainen. Ja niin monesti on täällä sitä toitotettu että joka toisen päivän tikkuja verrata. Ja noin selkee jo on vaikka testipäivään vielä matkaa.. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: vipe1986
vipe1986 samaa mieltä domin kanssa. Vaikka siihen tietysti itsekin sortuu niin pitäisi vertailla niitä joka toisen päivän viivoja :) ja tosiaan on vielä matkaa testipäivään ja nyt näyttää jo viivat noin hyvältä. (y) niin toivon että kaveri on tarrannut kunnolla! :love:

Domi siellähän ne oli :whistle: toivottavasti saat paremman mielen vielä loppu päivälle, muista että se oli vain unta :)

Eilen tein testin, nega oli. Ehkä mielikuvitusviiva :ROFLMAO: mut en vielä oo heittäny pyyhettä kehään, kuitenkin oli pp6, 4h pidätys ja testit 25mIU. Eli ei niitä herkimpiä. Tänään en testaa, huomen aamulla sitten.
 
nyt päätin että en käy testejä hakemassa ku äsken tein viimesen ja siinä komeilee selkeämpi viiva ku missään noista testeistä:) paitti apteekissa pitäs lähtee kyl käymään ku zumenomit loppuu huomisen jälkeen ja en oo varma löytyykö meiän kylän apteekista ilman että tilaa.

love- toivottavasti ei ollut mielikuvitus viiva vaan haamulainen ja pääset sieki vertailee testien tuloksia nii voidaan vuorotellen linkitellä kuvia. Tosiaan miekin oon kuullut et joka toisen pvän testejä pitäs katella mutta minkäs malttamaton itselleen voi.
 

Yhteistyössä