Siis apua!! Kävin kirjoittamassa parisen viikkoa sitten punktiokuulumiset piiiiitkällä viestillä mutta sitä ei ole missään
Näköjään kaksplussa tehnyt jonkinlaiset jökit enkä ollu huomennu ennenkuin vasta nyt kun kyselitte asiasta!!
Noh, otetaan uudestaan
Punktio siis oli ma 30.1 eli huomenna tasan kaksi viikkoa sitten. Punktio meni tosi hyvin, en edes ottanut kipulääkettä ja kestin kivun todella hyvin, paremmin kuin aiemmin. Ja ei kuulkaa tullut mitään komplikaatioita!! Yhden yön olin varoksi osastolla mutta niin vaan pääsin kotiin ja kotonakin toipuminen edistyi nopeasti
en voi uskoa että sain näin hyvän ja eheyttävän kokemuksen tästä 3.hoidosta kävi sitten muuten miten kävi!
Munasoluja kerättiin 20, joista vaan 11 oli munasolu eli melkein puolet taas tyhjiä.. Noista 11:sta vaan 8 oli lopulta kypsiä ja niitä päästiin icsaamaan. 3 alkiota niistä vaan saatiin
Meillä on kyllä aina huonot prosentit! Nuo kaikki 3 alkiota on pakastettu 2-päiväisinä, joka sekin on outoa mulle kun aiemmin kaikki on ollu blastoja ja en ole tähän päivään mennessä saanut selitystä miksi nuo on lätätty jo kaksipäiväisinä pakkaseen..että onko se hyvä vai huono asia.
Menkat alkoi jo 6.päivänä punktiosta (tuoresiirtoahan ei siis tehty) ja kun soittelin klinikalle asiasta niin mulle kerrottiin ettei tarviikaan pitää välikiertoa koska tuoresiirtoa ei ole tehty, ja aloitinkin heti letrot kp3 eli tämän viikon tiistaina. Eilen otin vikan letron ja huomenna ultraan kattoon onko saatu ovista aikaiseksi, jos on, niin pääsen tällä viikolla jo ekaan PAS:iin. Ihan hullua ajatella että kaksi viikkoa sitten vasta olin punktiossa ja nyt jo mahku passiin
nimenomaan mahku, en jotenkin luota että letrot on saanu mitään aikaiseksi mutta pääsipä edes heti yrittämään jotakin.
Semmoista täällä, tunteet on aika sekamelskaa... toisaalta on ollu järkyn hyvä fiilis kun kaikki meni niin hyvin punktion suhteen ja oon leijunu jossain tosi ylhäällä pelkästään sent takia :d toisaalta tulevaisuus pelottaa enemmän kun ikinä, 4 alkiota tähän mennessä siirretty eikä niistä ole lasta tullut, miksi nyt tulisi sitten noista 3:sta mitä saatiin.... Noh, nää on näitä mietteitä, ehkä ymmärrätte!