Kiitos
Blob tsempeistä <3 Otan lääkkeet kiltisti keskiviikkoon asti ja testaan vielä silloin, mutta kyllä nämä olemattomat oireet saavat ajatukset kääntymään negaan..
Bridge, joo oon tosi tyytyväinen että päästään niihin tutkimuksiin. Siellä on tosin jono 6-8kk, eli syksyyn menee, mutta mieluummin niin että käytetään se viimeinen hoitokerta jossain muualla. Jos meinaan kromosomeissa on se ongelma niin menis ihan hukkaan.
Kuutio, voi kurjuuksien kurjuus
Mutta eikö sullakin ollut vielä pari päivää viralliseen testipäivään? Älä ainakaan lääkkeitä lopeta ennen sitä! Mulla tuhrutti plussakierrossa lähes koko ajan (tosin olikin viallinen raskaus), mutta se on joka tapauksessa tosi tavallista.
Mä en testannut tänään, aattelin testata huomenna ja sitten silloin virallisena testipäivänä. Alustavat itkut on itketty jo eilen...
Oireita edelleen jokseenkin nolla, ilmaa vain mahassa (joskus ennen menkkoja muutenkin) ja jotain minimaalista möyrintää välillä, menee ihan suoliston piikkiin varmaan se. Ainoa mikä on vähän erikoista, on että Crinonea ei ole valunut ulos noin viikkoon. Ei siis käytännössä yhtään, ihan paria pienen pientä murusta lukuunottamatta. Se tökötti tuntuu katoavan kuin pieru saharaan.
Sain myös lääkäriltä käskyn lisätä yksi Progynon päivässä annostukseen, eli kolme tabua otan suun kautta päivässä ja iltaisin tungen vielä yhden tonne mestoille.
Todella miellyttävää. Not.
Mutta siis eilen ainakin tuntui että kohdunnipukka olisi ollut tosi korkealla, en edes yltänyt siihen. Tosin joskus näin on ollut juuri ennen menkkojakin, joten en siitä ainakaan vedä sen enempiä johtopäätöksiä. Huoh. Ei jaksais alkaa taas toivoa kun on alkanut jo prosessoimaan pettymystä. Pudotus on sit taas niin suuri. Sekavat fiilikset.