IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kesänlapsi: kiitos kysymästä! Pp7 menossa ja päivät onneksi kuluu, vaikka vähän hitaasti. Oireita on ollut jonkin verran (rinnat hieman arat ja ajoittain menkkamaista jomotusta/kipua jne.), mutta kaikki ne löytyy myös Lutinuksen haittavaikutuslistasta. Samanlaisia oireita oli edelliselläkin kerralla ja nega tuli. Suhtaudun siis oireisiin aika kylmäpäisesti, enkä uskalla kuvitella mistään yhtään mitään raskauteen viittaavaa. Pelottaa pettymys niin paljon, etten tiedä milloin uskallan testata vai odottelenko vain vuodon alkamista... Viime kerralla päätin, että aivan liian aikasin en ala testaamaan. Teen itsestäni sillä tavalla hermoraunion! Pikku hiljaa tässä hermoraunioksi murenen muutenkin tämän unettomuuden kanssa. :( Miten siellä sujuu?
 
No mulla aivan samoja oireita ja sit lisänä oli toissapäivänä yhtäkkiä alkoi selkäkipu jota kesti sen yhden päivän. Viime passeissa testasin jo ennen testipäivää niin nyt en mee testailee, maltan mieleni. Mutta voi että pelottaa:unsure: minkälainen alkio sulla siirrettiin?
 
No mulla aivan samoja oireita ja sit lisänä oli toissapäivänä yhtäkkiä alkoi selkäkipu jota kesti sen yhden päivän. Viime passeissa testasin jo ennen testipäivää niin nyt en mee testailee, maltan mieleni. Mutta voi että pelottaa:unsure: minkälainen alkio sulla siirrettiin?
Kesänlapsi: Alkio oli siirrettäessä kolme päiväinen. Jos nyt oikein muistan, nii se oli pakastettaessa neljä soluinen ja siirrettäessä seitsemän. Entä sinulla?
 
Jantzulle ja Kesänlapsi123lle tsemppiä ja pitkiä hermoja piinailuun! Liittykäähän tekin seuraavaksi Bridgen joukkoon! ;)(y)

kalabaliikki pahoittelut negasta :( kuitenkin niin hyvät onnistumisprosentit annettiin :unsure: jospa seuraava olisi teidän kultahippunen! :)

KuuBe kyseli kierroista ja vuodosta? Mulla ei niinkään vuotoihinole vaikuttanut, patsi se kemiallinen kaiketi skippasi joulun vuodon, tiputtelin vaaleanpunaista viikon verran itse vuotoa ei kuulunut. Mutta tässä vuosien taipaleella kierto on venynyt 30 päivästä 32 päivään. Ja välillä mennään ihan yli nelissäkymmenissä mut pääsääntöisesti nykyään 32 päivää kierto.. en tiedä vastasko tää nyt ees sun kysymykseen :D

MaiMei tsemppiä odotteluun! (y)

ilo2010 tosi paljon voimia! Toivon todella että tulos olisi positiivinen!

Naanaa joko vuoto alkoi? :) onko teillä vielä pakkasessa alkioita vai oliko teillä millainen tilanne?

ON: Tänään lh-testit positiivisia (niin pc:n liuska kuin digikin) ja polillakin kävin tsekkauttaa tilanteen. Kuulema täydellinen follikkeli ja todella hyvä limakalvo. Ensi tiistaina tämän hoidon viimeisen alkion siirto jos vain kaveri selviää sulatuksen. Jotenkin kornisti tuntuu siltä, että koska tähän asti kaikki ovat selvinneet sulatuksen ja kaikki on "näin hyvin" niin aivan varmasti tämä kaveri ei selviä sitten (n) Lugesteron alkaa sunnuntaina ja gonaprptylin tuikkaan keskiviikkona. :)

Hurjasti tsemppiä vielä kaikille! (y)
 
Jantzu ja Kesänlapsi, tsemppiä piinailuun!! :)

Love, ei alkanut vuoto vieläkään. Rintojen sivut tuli kipeäksi vasta pari päivää sitten ja yleensä ovat kipeät ainakin 3-4 päivää. Pinna edelleen lyhyt ja finnejä pukkaa. Joten ihan just varmasti. Mutta ei silti edes ovikseen nähden ajallaan. Mullahan kierto ollut viimeiset 8 vuotta 28 päivää. Nyt syksyllä alkoi venymään 30-35 ja nyt sitten viimeiset 4 (jos ei lasketa IVF-kiertoa) kiertoa ollut 40 ja yli. Kuitenkin ultrassa syksyllä sanottiin että munasarjani ovat mun ikään nähden erittäin hyvän oloiset. Ennen tyttöä mulla oli kierto 40-140 päivää, eli ihan mitä vaan. Sitten tytön syntymän jälkeen tasaantui ihan ihmeellisesti ja nyt taas kun se säännöllinen kierto ois tärkeä, se tekee ihan mitä sattuu... Ihanaa! Niin ja nyt on siis kp 47-48.

Tsemppiä kaikille omaan vaiheeseen!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja Jantzu
Naanaa hanurista kun kroppa "hannaa vastaan".. (n) sitä oon ihmetellyt aina että siirtokierto on aina sen mittanen kuin pitääkin, ei veny jos ei tarraakaan, mutta sitten seuraava(t) yleensä aina venyy o_O toivottavasti sulla vuoto alkaisi piakkoin!

ilo2010 :cry::cry::cry: voimia todella todella paljon! Suuria ja surullisia uutisia olet saanut :cry: En voi sanoa edes kuvittelevani miltä sinusta tuntuu :( eikä mitkään sanat varmasti tällä hetkellä lohduta yhtään.. toivottavasti saatte kuitenkin elämässänne vielä asiat järjestykseen <3 se varmasti tulee olemaan vaikea ja pitkä polku kulkea.. mutta toivottavasti pääsette tästä vielä yli. Ja näin kliseisesti, eihän sitä ikinä tiedä jos tulevaisuus vielä yllättää positiivisesti. <3
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/2.PAS
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF/2.PAS

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

MaiMei#07/14 #2.#alhainen AMH, ikä#2.IVFI/3.PAS
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Naanaa #2014#2.#selitt.#1.IVF
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt #5.ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS

Piinailijat::whistle:
Jantzu
29.1 (3pv/17.1)
Kesänlapsi 31.1 (3pv/17.1)


Plussat 2016: :love:
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:

Bridge 5.ICSI (3.pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Ompa musertavaa ilo2010! :cry: Voimia teille eteenpäin jatkamiseen.. ei kai vaan voi muuta sanoa. Olen pahoillani!

Jees Bridge nyt on ja pysyy tuolla plussissa jeejee..

Itsellä oli eilen kp 12 tsekkaus.. ja "yllättävä" hyvin olikin tilanne JO 14mm johtofolli.. Käsittääkseni minulle iso, kun yleensä ovis vasta joskus kp20. Mut nyt sit tiettu pikku galluppia minkä kokosia teillä follit ollut minä kierronpäivinä? Löysin itseltä jostain vanhoja omannasta kun on luonnon kiertoon tehty niin ollut kp18, 17mm. ja kp14, 16mm. Siis luonnollisesti nuo on eri kierroista.. kai se nyt ihan teilusti ainakin tota ekaa edellä oli. Tämän aamun ovistesti oli kyllä vähän haaleampi kun eilinen mut jatketaan testailua ja jos ei huomis iltaan mennessä plussalla (ja tuskinhan se nyt kerkii) pistän pregnylin ja sit on ens pe siirto.. tuleekin ylläri nopeesti kun ite aattelin että vasta sit seuraavalla viikolla.. Pidetään tätä nyt hyvänä merkkinä!!!! :D
 
Ilo: Voimia teille! Ei oo sanoja, ei kertakaikkiaan oo mitään sanavarastossa, mikä teiän tuskaa helpottaisi. Ootteko ihan varmoja, että hoidot on nyt ohi ja yksityiselle ette enää lähde. Elämässä on paljon muutakin, kuin tämä paska ja odottaminen ja toivominen. Arvostan tosi paljon että osaa myös laittaa pisteen tälle hommalle.

Domi: Mulla on ollu kp 10-12 yleensä ultra ja siellä on ollu joku 12-14mm johtofolli. Ovis tullu kp 14-16

Onnea kaikille vaiheisiinne. Minä taustailen vielä helmikuun ja maaliskuun puolenvälin jälkeen alkaa pistelyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Voi Ilo! Olen niin pahoillani! :cry: Voimia kovasti!!

Täällä ei edelleenkään vuotoa näy. Henkisesti jo väsyttää jo tää kyttäily. Mennään jo kp53, eli kohta tuplana normikierto. Meillähän on 3 kaveria pakkasessa, tiedä sitten koska päästään eteenpäin kun tämä kierto tällaiseksi heittäytyi. Koko ajan oireet lisääntyy juuri niin kuin ennen menkkoja eli eiköhän kohta, mutta ei tää täsmää enää ovisoireiden kanssa. No,mut muutakaan enää tehdä kuin odotella. :unsure:
 
Jee! Taidan pitää pippalot! Nyt se vuoto alkaa hiipimään!! Huomenna sitten soittoa Taysiin ja kysymään mitä tehdään.
Vaikkakin nyt alkaa ärsyttää jo kun alkaa vatsaan koskea ja silleen. Pitää siis syödä herkkuja. :ROFLMAO::sneaky:
 
Voi Jantzu, olen pahoillani. :cry: Tsemppiä.

Minä juhlin liian aikaisin. Ihan vähän punertavaa, siinä se. Hermot palaa nyt. Aattelin vielä tän viikon odottaa, sitten soittoa Taysiin ja apuja kysymään. Inhottavaa. Samat oireet jatkuu, ihan samanlaisina. Kai nekin kestää sen tupla-ajan ennen menkkoja. :(
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/2.PAS
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF/2.PAS

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

MaiMei#07/14 #2.#alhainen AMH, ikä#2.IVFI/3.PAS
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Naanaa #2014#2.#selitt.#1.IVF
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt #5.ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS

Piinailijat::whistle:
Kesänlapsi123
31.1 (3pv/17.1)
vipe1986 11.2 (2x3pv/28.1)




Plussat 2016: :love:
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:

Bridge 5.ICSI (3.pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Äh harmi Janzu pahoittelut sinne. Mitäs se kesänlapsen testi tänään näytti?
Menin sit taas käyttämään tän kerran vuoteen positiivisia ajatuksia ja olin iloinen kun ovis tuli aijemmin et nyt täytyy olla meidän vuoro.. Joo hevon piiiip. Olempa nyt sit täällä influenssan tai muun saatanallisen kuume taudin kourissa!!!! Onko kellään kokemusta tekevätkä kunnallisella siirron vai ei? Tai et onko ees järkeä.. Pe siis olisi PAS. Sinälläänhän tän voi ajatella positiivisenakin asiana että ilmeisesti kehon stressi tila on viimein vähän kölläämässä kun pöpö pääsi jylläämään, mutta eihän nyt siirto viikolla! Voiskohan se aikaisempi oviskin johtua siitä..
Vipelle piinailu onnea, ollaankos saamassa muita piinailijoita tällä viikolla?
 
Kesänlapsi voimia!! <3

Itse en oikein tiedä mitä ajatella ja mitä tehdä. Päätin että pitää soittaa klinikalle että jotain on tehtävä kun ei menkkoja näy. Tein kuitenkin testin koska sitä ne kysyvät. Ihan oikeasti lähes järkytykseksi testi näytti plussaa! 11 vuotta edesmenneen miehen kanssa yritystä ja lähes 3 vuotta nykyisen kanssa yritystä ja luomuplussa tupsahti! Tarinoita näistä aina kuulee, mutta ei sellaista minulle tapahdu. En uskalla uskoa asiaan enkä toivoa raskauden jatkumista. Pelottaa. Mutta ei auta, päivä kerrallaan.

Poistun siis täältä ainakin hetkeksi, siirtymättä muualle (en uskalla muualle kuulua) ja toivotan teille kaikille paljon onnea ja tsemppiä. <3
 
Kalabaliikki, oi kiitos!!
Mullahan alkoi kierto sekoileen tossa syksyllä, meni vähän yli 40 päivään aiemman 28 sijaan. Nyt tunsin oviksen vasta kp 25 ja sen mukaan mentiin. Oletin että kroppa kiusaa ja siksi menkat ei ala. Lisäksi menkkaoireet oli ihan samanlaisina päällä joten siksi niitä sitten vaan odottelin ja odottelin. Nyt siis piti alkaa PAS kierto. Siirto piti tästä kierrosta tehdä ja siksi kiukutti tosi paljon kierron venyminen. Mutta siihen näköjään oli syy. Vielä en asiaa tajua ja odotan vaan menkkoja että sais soittaa aikaa klinikalle. Kai se tästä joskus valkenee. :)
 
Hei!

Olen ajatellut jo jonkin aikaa liittyväni keskusteluun mukaan, toivottavasti vielä mahtuu :)

Olen 26-v ja mies 30-v, meillä on entuudestaan yksi lapsi v2012. Aloitimme pikkukakkosen yrityksen 07/2013. Varmaan kaikki arvaakin, että toivottua nyyttiä ei meille ole vieläkään suotu.

Raskauden jälkeen mulla on ollut matalat hormonitasot, jotka todettiin joulukuussa 2015, kun hakeuduimme kunnalliselle hoitoihin. Miehellä taas huonolaatuiset simpat, joten "päästiin" suoraan aloittamaan ivf/icsillä. Mies on syönyt nyt 3kk clomeja, jos niistä olisi mitään apua..

Me mennään lyhyellä kaavalla, puregon, orgalutran ja pregnyl, sekä crinone lugesteronin tilalla, koska olen pähkinöille allerginen.
Tänään oli ensimmäinen 150iu puregonia, että mua jännitti! :LOL: Onneksi se pistäminen ei ollut niin paha kuin mitä olin kuvitellut.. Ja onhan sitä jo syyskuusta asti kerennyt itseään motivoimaan tätä hetkeä varten...!

Pari viikkoa sitten käytiin polilla pistosharjoituksissa. Siinä samalla lääkäri vielä ultrasi paikat, ja totesi, että siellä näkyy kaksi keltarauhasta. Ovis oli ollut muutama päivä sitten. Meidän suvussa on kaksosia, mutten sitä koskaan omalle kohdalleni olisi osannut odottaa mahdolliseksi, jos lääkäri sitä tarkoitti niillä keltarauhasilla (vaikka en tässä vaiheessa enää luomuplussiin omalla kohdallani usko)?!
No, eihän sitä plussaa tullut, tosiaan, kun tästä kierrosta aloitetaan hoidot. Ensimmäinen ultra on varattu ensi viikon maanantaille. Näillä jatketaan. :):)
 

Yhteistyössä