IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
another #3/15#2.#PCOS#1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/1.PAS
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

MaiMei#07/14 #2.#alhainen AMH, ikä#2.IVFI/3.PAS
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Naanaa #2014#2.#selitt.#1.IVF
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt #5.ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS

Piinailijat::whistle:
Bridge
21.1 (3pv/8.1)
kalabaliikki 24.1 (5pv/13.1)
Jantzu 29.1 (3pv/17.1)

Plussat 2016: :love:
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Täällä pp1. Siirto meni eilen hyvin ja olosuhteet kohdussa oli lääkärin mukaan erittäin hyvät. :love: Vointi on muutoin hyvä, mutta stressitaso on aivan liian korkealla ja sen vuoksi unet on ollut huonona. :( Lääkärikin kehoitti elämään mahdollisimman stressittömästi. Tuumasin vain takaisin, että helpommin sanottu kuin tehty. :ROFLMAO: Mutta tässäpä nyt tuleville viikoille haastetta: stressitön elämä ja hyvät yöunet!(y)
 
Voi Kalabaliikki, Koita sinnitellä, vielä on aikaista. Ehkä sulla näkyi pregnyl, niinku mulla kans viimeksi blastolla pp6. Silloin tuli oikea plussa myöhemmin (tm tosin). Mitä oireita? Mulla vessassa ravaaminen, lievät tuikkailut kohdussa ja järkky nälkä. Yhtäkkiä tulee tajuton nälkä ja samalla sekunnilla täytyy saada ruokaa.
Panikoin turhaan, toisen testin viiva on vahvistunut, toisen ei, joten luotan nyt tuohon hyvään merkkiin. Liuskatesteissä on uskomattomia eroja, kolmas merkki antaa edelleen negaa, kun yhdessä nätti pun haalea viiva (ilman siristelyjä).
Jantzulle hermoja piinailuun, kyllä se aika etenee vaikka tuntuu piiiitkältä ajalta. Kerrohan oireista.
 
Jäin totaalisesti joululomalle edellisten päivitysten jälkeen , mutta nyt taas tuon omat kokemukseni listalle. Eli se marraskuinen punktio ja sen jälkeen tehty tuoresiirtohan ei meillä onnistunut, Pakkaseen saatiin 1 alkio joka on nyt hyödynnetty lääkkellisessä passissa ja siirretty kohtuun kasvamaan 16.1 maanantaina. Eli saa lisätä piinailijoihin mut. Verikokeen tulos tulee 27.1. (5 päiväinen alkio siirretty.)
Ja jos nyt joku muistaa tarinnaamme niin tämähän on se VIIMEINEN hoito mikä me saadaan kunnallisella, että jos ei nyt onnistuta niin matka loppuu tähän. Panokset on siis kovat nyt !!
Hirmuinen nega aalto ollut joulukuussa, pahoittelut kaikille joilla alkanut raskaus loppui lyhyeen :cry::cry:

Ja niille jotka piinailee niin kovasti onnea matkaan ja toivotaan parempaa uuden vuoden alkua kaikille! :):)
Ja niitä plussia saaneille ihan superisti onnea ja tarrasukkia loppuun asti:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Siida ja Bridge
pidän peukkuja ilo2010 :love:

ja toivottavasti viivat vielä löytää takaisin bridge ja kalabaliikki!! (y)

Täällä vihdoin alkoi kp43 menkat toissapäivänä, ja tänään alkaa sitten Gonal-f:n pistelyt illalla. Ens viikon keskiviikkona ultraan katsoon kuinka paljon kasvaa! Eli meillä tosiaan strattasi nyt siis myös kunnallisen, ja oikeastaan meidänkin viimeinen hoito kun ei miehen tavaraa enempää ole. Nyt meinaa tosissaan jännittää ja ahdistaa tämä epätietoisuus että tuleeko tästä tulosta vai ei. Kumpa olisi se kristallipallo :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Uutena täällä kirjoittelen, taustalla ollut jo pitemmän aikaa:) 2ivf/1 pas.. 2 saatiin pakkaseen ja piti molemmat siirtää mutta toinen ei selvinny sulatuksesta. Voiko joku laittaa miut piinailijoihin että itse en sotke tuota:LOL: eli 3päivänen siirretty 17.1. Tsemppiä kaikille (y)
 
Onnea Bridge❤ Ihanaa kun plussasit!

Kalabaliikki.....voimia kovasti, jos susta nyt siit tuntuu, ettei onnistunut:( Minä oon päässy aina heti uuteen pas siirtoon jos kierto ei ole mennyt sekaisin. Kemiallisetkaan ei oo ollu esteenä, jos ne ei oo sotkenu kiertoa ja kaikki käyttäny ultrassa olevan ookoo. Lääkkeellisistä kierroista ei io kokemuksia, en tiedä miten niissä toimitaan.

Tsemppiä kaikille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Kiitos Siida. Kyllä siellä jotain tapahtuu, ei silti vieläkään vahvoja viivoja. Yritän asennoitua tuosta huolimatta positiivisesti. Viivoja ei tule ilman istukkahormonia. Kai sen voisi merkitä plussalistaan. Tänään on verikoe, josta saan tulokset maanantaina.
Ilolle ja kesänlapselle tsempit piinailuun. Nauttikaa ajasta, alkio on kohdussa, joten voi ajatella jo olevan raskaana.
Kalabaliikki, miltä testi näyttää. Sulla oli niin hyvät lähtökohdat, joten uskon, että onnistut.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
another #3/15#2.#PCOS#1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/2.PAS
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF/1.PAS
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

MaiMei#07/14 #2.#alhainen AMH, ikä#2.IVFI/3.PAS
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Naanaa #2014#2.#selitt.#1.IVF
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt #5.ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS

Piinailijat::whistle:
Bridge
21.1 (3pv/8.1)
kalabaliikki 24.1 (5pv/13.1)
Ilo2010 27.1 (5pv/16.1)
Jantzu 29.1 (3pv/17.1)
Kesänlapsi 31.1 (3pv/17.1)



Plussat 2016: :love:
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Heipä hei. Mulla sama kun ilolla kk takaisen negatestin jälkeen totaalinen palsta lakko. En vahingossakaan koko sivustolle tullut kahteen viikkoon (oli sellanen kiellä koko asia ja koita nauttia joulusta) Nyt sit kyllä lueskellut pari viikkoa.. Kiitos kaikille sillon pahoitelleille ym. Ja pahoittelut kaikille sen jälkeen pettymyksiä kohdanneille. Roxanne en usko että sunkin viivat vaan välähti.. luulin että sinä ees pääsisit pois :( Mutta Bridge <3 nyt sinä ainakin pisät kiinni siitä (tai se sinusta) Jostain jotain toivon hippuja pitkämatkalaisille!!!! Ja siis tietysti onnittelut kaikille onnituneille! :love:
Kalabaliikki onko sulla nyt siis 1ivf/1.pas? Sais senkin listään päivitettyä. Mulle kun on tehty joku omaan kiertoon tai vähän avustettuun, on pas:sin voinut tehdä seuraavaan, julkisella siis. Mutta vähän luulen että jos kokonaan lääkkeellinen niin sit saattas olla välikierto, tämä siis ihan vaan oma aavistus ja varmaan sellanen asia mikä riippuu vähän paikasta.
Kesänlapsi (äh jätin sit sun nikistä nuo numerot pois "vahasta tottumuksesta", lisään ne seuraavassa päivityksessä) eli laitoin piinailijoihin mutta laita vielä seuraava rimpsu niin lisätään muutenkin listalle. Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Tämä siis myös muille jotko listalle tahtoo.. tiedot mielellään jonkin värisenä (jos vaan mahdollista) niin päivittelijät huomaa paremmin, saa myös itse laittaa jos tuntuu et onnistuu:) (ei se vaikeaa ole) Mimmivaan sinut sinne laitoinkin, tarkista menikö sinne päinkään ja kerro jos väärin..
Mulla menkat alkoi ma ja tähän kiertoon siis seuraava pas. Mutta kestää kyllä tovin kun omaan kiertoon. Viime kierrossa ovis JO kp19! :) Kun soittelin polille niin hoitaja taas joutui kysyy lääkäriltä kuin. Ja sarru olee se sama joka viimeksi koitti tytkyttää luomu kiertoa, mutta pyysin ja sain toiselta lääkäriltä sen menopurin jolla avustettiin. Tätä oli koitettu aijemmin oisko kerran, kylläkin tämän lääkärin keksimänä joka nyt sitä mieltä että omaan vaan. Hmmm.. olis niin kiva jos pääsis juttusille lekurin kaa ja sais selitykse vaan eipä voi mitään.. joo mut josko se nyt on sit nähty se avustuttu. Joulukuussa vaan siks halusin välttämättä sen avustetun kun A. kerrankin oli lääkekaato täyt :) ja B. pelkäsin et joulutauko tulee päälle ennen omaa ovista. No nyt sit vaihteeksi omaan kiertoon. Oli sit lääkäri sanonut et käynti kp 10. Siihen en sentään suostunut kun ei mulla sillon vielä näy johtofolli tuli nyt sit kp.12 ja sekin saattaa olla aikanen mutta kun se on pe. Kolme hippua meillä 3 päiväsenä pakkasessa. Usko lapseen 0% Toivoa 100000000000%
Mukavaa alkanutta vuotta kaikille.. toivotaan siitä hyvin POSITIIVISTA!
 
Bridge isot onnet plussasta! Ja peukut et viivat vahvistuu! (y)

Kalabaliikki voimia! Jospa soeltä kuitenkin yllätys löytyisi veritestin tuloksista.. vaikka uskon että mieli on toivoton.

Tsempit piinailijoille ja muille omiöle tahoilleen! (y)

Polilla käyty, limis ei lääkärin mukaan avstaa päiviä, mutta sovittiin etteo turhia kontrollikäyntejä nyt tehdä vaan soittelen sitten jos lh-testi tulee positiiviseksi. Tutkailtiin et edellisessäkin olussakierrossa ovis tuli vasta kp18 eikä 16 niinkuin lääkäri oli ajatellut. Käyn sitten näytillä että miltä näyttää jos positiivinen testi tulee.

Tsempit vielä kaikille! :)
 
Mukavasti tullut taas eloa tähän ketjuun :)
Ilo: kovasti tsemppiä piinailuun ja plussatuulta!
Kesänlapsi: tervetuloa ja tsemppiä piinailuun!
Bridge: Onnittelut ja viivoille vahvistumista!!
Kalabaliikki: voimia kovasti!

Täällä menkkamaista jomotusta. Eilen voimakkaampaa kuin tänään. Rinnat on lievästi arat ja vatsaa turvottaa. Vessassa on pitänyt ravata tiheämpään, yölläkin, tosin olen juonut taas ahkerasti. Aikalailla jalat maassa täällä ollaan, koska lutinuskin aiheuttaa mulle kaikenlaista oiretta...

jantzu pp3
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Oisko kellään kokemusta/tietoa, miten ivf vaikuttaa kuukautiskiertoon pitkällä juoksulla? Mulla kun oli aika kummalliset menkat, 6 päivää pelkkää tiputtelua ja kivutkin vain satunnaista pientä jomottelua. Yleensä vuodan aika runsaasti heti alusta asti ja ekat pari päivää joutuu syömään ibuprofeenia yliannostuksella, että pääsee edes sängystä ylös. Raskauden mahdollisuus ihan minimaalinen tässä(kin) kierrossa. Ja mulle tosiaan tehty ivf viime elokuussa Suprecur/Gonal-f yhdistelmällä ja senkään jälkeen en ole muuta kuin Lutinusta käyttänyt siirtojen ylläpitohoitona. Vähän kummastuttaa tuo omituinen vuoto ja siksi ei nyt siirtoon päästy, kun koko ajan odotin, että menkat alkais oikeasti :( Ylipäänsä tiputteluvuotoa ei ole koskaan ollut normikierrossa ennen eikä jälkeen. Onpa kiva, jos tää kroppa alkaa nyt pettää menkkojenkin osalta..
 
Harmi, kun ei kalabaliikki onnistunut. Onneksi teillä on vielä kaksi huippuyksilöä.
Kuube, mulla hoidot on vaikuttanut enemmänkin menkkojen pituuteen, ei vuodon määrään.
Viivat vahvistuu kyllä, mutta hitaasti. Digi näytti vain 1-2 4+3 aamulla. Huolestuttaa. Rinnat on kyllä kipeet, väsyttää ja pissattaa, mutta kohdussa ei tuntemuksia.
Paniikki-Bridge taas vauhdissa.
 
Mitä hittoa tää voi olla?? Pp5 menossa , minulla ei siis ole vasenta munasarjaa ollenkaan, oikea vain jäljellä ja nyt tuonne oikealle puolelle selkään jomottaa ja koskee o_O tänään alkanut siis tuo selkäjomotus...aikaisemmissa pas siirroissa ei mitään tälläistä ole ollut..ja oikealle puolelle myös mahaan nippailee. APUA :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bridge
Pikaomanapaa, että meillä nyt pari luomukiertoa väliin, sitten viimeisen alkion siirto, kun rahaa taas on. Jonkinlainen limakalvotesti ensi kuun kierrossa tulossa. Nyt kp1 eli ei tullut luomuylläreitä vaikka olosuhteet tavallaan hyvät eli "luovuttaneet"... :) Voimia kaikille, etenkin Kalikselle, olin jotenkin niin toiveikas puolestasi!!
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Kesänlapsi: samalla tavalla se oli minulla kun plussasin (y) Minulla ei juuri koskaan ole selkä kipeä. Toki sehän oli vasta PP9 tai jotain, mutta mun matkalainehan siirettiinkin vasta 6. päivä.

Onnea Bridge! Olen tosi iloinen sinun puolestasi :)
 
Mä varmaan jatkossa kirjoittelen enemmän tuolla @another :in perustamassa salaisessa facebook-ryhmässä :) Jotenkin helpompaa mulle. Varmaan silloin tällöin eksyn tänne katsomaan teidänkin kuulumisia, ja saatan jotain joskus kirjoittaa mutta en varmaan kauhean aktiivisesti enää kommentoi täällä! Tulkaa tekin mahdollisimman moni tuonne :love:

Ps. 4 päivää pistelty Gonal-f:ää, ylihuomenna vihdoin ultra että näkee kuinka paljon siellä kasvaa muniksia! Omien laskelmien mukaan ensi maanantaina punktio, mutta keskiviikkona varmistuu!

Pps. Ison ison tsempit kaikille tänne yhteisesti, jotka ette faceryhmään uskalla! Toivon kaikille onnistumista tmän vuoden aikana!!:love:
 
ON, Mikäs pp mulla nyt on.. , PP8 ilmeisesti, mutta joo menkkajonmotusta on jo ollu useampana päivänä ja testit ollu täysin blankkoja, torstaina verikoe, mutta kyllä mä luulen että meidän taival oli nyt tässä :cry::cry:
Jotenkin tyhjä olo :(:(:cry:
 
Kalabaliikille ja Ilolle paljon voimia. <3

Bridge, onnittelut plussasta. <3

On: ei menkkoja, nyt ehkä kp 44-45. Oireet kyllä niin että ihan just alkaa. Pinna todella lyhyt juuri nyt. Väsynyt tähänkin. Että pitää olla vaikeaa. Välillä tuntuu että pitäisi antaa vaan olla. Eniten ahdistaa se että ikää alkaa jo olla ja aikaa ei ehkä enää kauheasti tähän puuhaan. Nyt just ei oo toiveikas olo. Ympärillä tuntuu ihmiset raskautuvan toinen toisensa jälkeen.

Näillä korteilla mennään. Tsemppiä kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/2.PAS
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF/1.PAS
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF/2.PAS

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

MaiMei#07/14 #2.#alhainen AMH, ikä#2.IVFI/3.PAS
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Naanaa #2014#2.#selitt.#1.IVF
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt #5.ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS

Piinailijat::whistle:
Ilo2010 27.1 (5pv/16.1)
Jantzu 29.1 (3pv/17.1)
Kesänlapsi 31.1 (3pv/17.1)


Plussat 2016: :love:
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:

Bridge 5.ICSI (3.pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Kiitos ja Onnea Bringe 2017 plussa avauksesta :love: Hyvää raskaus aikaa! Tämän on pysyttävä (y)
Kalabaliikki laitoin sulle nyt jo ton 2.pas (onko ok?).. jos tää kierto oli taputeltu, pahoittelut siitä..
Itse koitan taas kaivaa jostain positiivisia ajatuksia, että kyllä se vielä joskus onnistuu.. kävin taas akupunktiossa ja "hoitaja" taas ihmetteli sitä kun ei pitäsi mitään "elimellistä" syytä olla.. Ainut se että lisämunuainen on uupunut.. en vaan tajua miks ei jo ala se parantua, niin pitkään koittanut ottaa rennommin.. Keksin tossa myös itselle uuden lisäravintee.. ph palance jauheen.. kehoni on tosi hapan (en siis tiiä onko sillä mitään tekemistä tämän kanssa, löysin kyllä ainakin yhen jutun missä kirjoittaja uskoi niin :) ) En sitäkään kyllä tajua, kun olen jo pitkään myös syönyt olevinaan tosi paljon paremmin ja juurikin kasviksia lisännyt ja vähentänyt hurjasti pastan ym. syöntiä (joien pitäisi olla hyväksi sille et ph olisi korkeampi).. paska mikä paska kai tää keho, niin ei kai siellä kukaan taho asua ja kasvaa.. Vaikea myös koittaa lyöytää sitä kyllä tää joskus fiilistä kun jäljellä on tasan 3 alkioo!!! Ja tuskin lisää jos ei lottovoittoa.. tokihan oon kuullut huhuja että jotkut raskautuu "ilmaiseksi"! ;)
 

Yhteistyössä