V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Ullalla:Mun tuttuni vuosien takaa jauhoi itsarin tekemisestä niin ettei kukaan enää ottanu todesta. Muutama epätoivoinen yrityskin oli. Mutta henki lähti lopulta oman käden kautta, ja tavalla joka ei jättänyt paljoa selviytymisen varaa. Että kyllä ne puhujatkin saattaa sen tehdä![]()
Jep, vaan ne on osaksi vahinkoja. Menee huomionhaku liian pitkälle tai jtn.
Mutta osanottoni :hug:
Ei parane kuitenkaan yleistää, vaikka kuinka luulee tietävänsä miten ja mitä se ihminen ajattelee kun on omaa henkeään riistämässä.
Tuskin kaikki kuitenkaan yrittää tappaa itseään vain saadakseen huomiota.
En ymmärrä miten voi joku olla niin asiantuntijaa toisen ihmisen tekemisistä ja ajatuksista. :/
Toisen ihmisen ajatuksista ei voi mitään tietää, mutta mä yleistän.
miks sä yleistät? kun tiedät kuitenkin ettei aina noin ole vaik sä oletkin vain sellaisiin tapauksiin törmännyt. onks se jotenkin parempi litata siitä ääneen puhuvat vaan lauseella "et sä sitä kuitenkaan tee" jotta se antaisi kimmokkeen sille oikeasti tekemiselle? mä en jaksa ymmärtää ihmisiä jotka tulee lyömään ihmistä jolla on jo valmiiksi paha olla.. onks sit hyvä olo kun toinen päättääkin päivänsä. siitä ei välitetä et ne omat sanomiset on voinut olla ne viimeiset joita toinen ei jaksanut enää kantaa.
Mä en edelleenkään näe syytä alkaa revitellä elämääni täällä, joten ei tartte ymmärtää enkä sitä hae. Mun kanta on ja pysyy, syyt ovat omani.
Sen verran voi ottaa muitakin ihmisiä huomioon ettei sinun kantasi ole ainoa oikea.