Isäinpäivä lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linneja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Linneja

Jäsen
13.09.2007
745
0
16
Elikkäs elikkäs.. Nyt ois tarkotus hankkia appiukolle jonkinlainen isäinpäivä lahja, mutta kun tuntuu että ideat on hukassa kun itselläni ei isää ole moneen vuoteen ollut, en ole niin asiaa joutunut pohtimaan. Onhan sitä nyt kaikenlaista; korttia, kukkaa, sukkaa....yms. Mutta kun ukolla tuntuu olevan jo kaikkea. Lahjan ois kuitenkin oltava sellainen että sen voisi kaivaa vielä joskus sieltä kaapistakin esiin ja sillä ois jotain hyötyä...Ü Tässä taitaa nyt aikakin loppua itse tehtyihin lahjoihin. Mitäs te aiotte hommailla lahjaksi??

Pyydän anteeksi, jos täällä on jo keskustelua asiasta, en vain itse ole nähnyt kohtaa....

tää olisi mullekin ajankohtainen... Olen huomenna lähdössä tekemään ostokset ja mies saa reinot (juu, itse toivoi.... ei ehkä minun makuuni, mutta ovat kuulemma hyvät lehdenhaussa :-D), isälleni ostan kalsarit (aina sama juttu...) ja appiukolle olen ostanut sellaiset myös aikoinaan miehen nimissä, mutta taasko niihin sitten pitää taipua....
Tulipa yks hele....n pitkä ja sekava lause, mutta vinkkejä otetaan siis täälläkin vastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja heiDu:
mietein kanssa niitä reinoja... =) aika hyväkin idea... mutta kuinkas tyyriitä ne nykyään on? Miekkoselleni olen jo "lahjan" miettinyt ja puoliksi valmistellut... ;)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=344451&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13156&categoryId=13190

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
mitä vidun reinoja täällä ostellaan?? :D :headwall: Ei hjymmärrä.. :attn:

mt1138826033.jpg

Reinoja???? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
mitä vidun reinoja täällä ostellaan?? :D :headwall: Ei hjymmärrä.. :attn:

mt1138826033.jpg

Reinoja???? :D

ei kelpaa! :whistle: ;) :p

Höh, mielummin noi kun aamutossut...vaikka noita on kyllä ikävä paleleviin jalkoihin vetästä :whistle:

Saati sitten sen appiukon jalkoihin.... :laugh:

Kyllä mä reinoja ihan tosissaan harkitsen....:whistle:

Yhteistyössä