Haa, löysin kuin löysinkin tämän ketjuni
Pitkään meni että muistin otsikon, jolla hakea... Laittelen pientä päivitystä tämänhetkiseen tilanteeseen.
Mies on löytänyt itsestään sen Miehen, jota kovasti olin jo kaivannut, eli tätä nykyä seisoo minun rinnallani ja on ensisijaisesti minun mieheni ja tyttärensä isä ja sitten vasta vanhempiensa poika. Jumalattoman hieno juttu :heart: Appivanhempiin välit ovat nykyisellään valitettavan viileät
Anoppi on ottanut kunnolla etäisyyttä ja haluaa ymmärtää asiat väärin, appiukko seisoo vaimonsa tukena. Miehellä on ollut raskasta vanhempiensa vetäydyttyä ja nämä ovat yrittäneet vetää poikaansa puolelleen, minua vastaan. Minähän olen vierottanut isovanhemmat ainoasta lapsenlapsestaan, kuulemma. Käymään olisi anopin kertoman mukaan hauskempi tulla, jos minä en olisi kotona.
Että sellaista. Hetkittäin mietin, toiminko oikein kieltäessäni tytön viikonloppuvierailun vähän reilu kuukauden ikäisenä sen aiheuttaessa välirikon isovanhempiin, mutta sydämessäni tiedän sen olleen ainoa mahdollinen ja oikea ratkaisu. On kuitenkin hirveän sääli, että asiat ovat nyt tällä tolalla, voin vain toivoa appivanhempien ymmärtävän joskus minun kantani.