ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joox3 kirjautumati

Vieras
Tää alotti uuden ketjun, josko kuuluis PLOP-PLOP:ia enempi *=o}

LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07.

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
( Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 10.12.08

Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06, la 01.03.09

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06

Jo vauvan saaneet :

ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

Heips kaikille!
Ei täällä niin kovin hyvissä fiiliksissä. Ei saisi valittaa, tiedän ihanan asian takia kärsitään, mutta... on tuo jatkuva öklötys just niin ihanaa kun muistin. Edellisellä kerralla taisin vannoa, että ei tätä enää ikinä. No se siitä. Kurjaa valittaa, kun moni teistä vaihtais heti paikkaa mun kanssa.
Nopeeta, no jaaa... En muista oonko kertonu, mutta ei meillä ole ollut muuta ehkäisyä käytössä kuin kumi tuon kolmosen syntymän jälkeen. Joten mistä tuon yrittämisen nyt laskisi alkaneen. Välillä ollu melko hiljasta makkarin puolella, välillä kumi ahkeraan käytössä. Mut ei enää viime aikoina. Ja ei voi kai sanoa, että oltais "tosissaan yritetty". Toki olen limoja jonkun verran tarkkaillu. Mut pelastus taisi olla tuo Terolut kuuri. Taisi olla häikkiä vähän koko ajan, vaikka kierrot olikin suht säännöllisiä (mut lyhyitä), mutta luulen silti niin. Sit kun ne menkat katos, niin se oli se lopullinen niitti.

Kääks, kehtaanko edes tunnustaa?!!!! En ole siis vieläkään kertonu miehelle. Jaa miksi, en mä vaan tiedä. Tiedän kyllä, että suhtautuu varmaan tosi ihanasti. Tuskin nyt ihan riemusta hyppii, mutta... Menkat kun oli sen pari kuukautta hukassa, niin silloin oli ihan varma, että nelkku tulossa ja oli sitten vähän pettynytkin.
Joku vois luulla, että meillä ei paljoa puhuta. No, välit on kyllä ihan kunnossa;-)
Laskettu on muuten varmaan 24.5.

Noista huoltajuusasioista. Ei käy kateeksi. Ihme homma, että kaikkeen täytyy pyytää lupa toiselta. Ja sitten kun välit on mitä on. Tietty eri asia jos ollaan suht hyvissä ja asiallisissa väleissä. Mutta eikö se sittenkin olisi helpompaa, että ei ihan kaikkeen tartte toisen lupaa. Sori, en tiedä noista huoltajuus kuvioista yhtikäs mitään.

Voi Kirsikka, tätipahoittelut!
Yritän täältä lähettää paljon plussa tuulia, toivottavasti pian seuraatte perässä! Ihan kaikki.

Juu, kyl se vaan ihan näin menee Joox miten kuvailit... Ex luulee tosiaan että saa hyvitystä kärsimyksilleen ja siihen tuskaan kun sen jätin kun saa/luulee voivansa määrätä miten meillä elämä menee. Luulee raasu ihan tosissaan että joku taho vielä vahvistaa hänen toiveensa mm. siitä mitä mun mies saa sanoa/tehdä tyttöjen kanssa, mitä mä laitan niille päälle ja sitä rataa. Tuo vaateasia esim on aina ollut sitä että kun niillä on joskus ollut tahroja vaatteissa, olenkin varmaan siitä aiemminkin kertonut... Mutta käsi sydämellä, miten ihmeessä se vaikuttaa tyttöjen hyvinvointiin??? Eiköhän kyseessä ole vain exän turhamaisuus ja kontrollinhalu... Eihän hyvänen aika noin pienillä lapsilla pysy tuntia kauempaa vaatteet puhtaana!!! Kun ne aamulla menee kouluun niin kotiintullessa kaikki saa välillä laittaa pesuun. Mut ei se äijäraasu ymmärrä mitään normaaliarjesta lasten kanssa. Mut joo, käydään nyt taas kuulemassa se pitkä vaatimuslista taas kerran siellä ja sit katotaan miten käy siinä riitelyasiassa siellä, siitä se vääntö tulee.

Mipsa, aika sissi olet kun et ole vielä kertonut... ; ) Nyt viikonloppuna jonkun kivan jutskan keksit miten uutisen ilmoitat, mieluummin ehkä niin ettei se ite hoksaa ensin.

Meillä on tulossa niin kiireinen viikonloppu että ihan hirvittää!!! Siivousta, leipomista, asunnon katsomista, yksi tärkeä peli, lauantainailtana veljen "terassinavajaiset" ja sunnuntaina pojan 3 v syntskät.. Apua, tulisko joku auttaa???

Titti mä pakkaan jo, jäänksmä yökylään ?
- Tai kai se on "pakko" jäädäkin, jos terassinavajaisiin pääsee kuokkimaan ;o)
Slurps ! Hyviä eväitä ja kohtuukylmiä juomia.....Joo - mä tuun jo !
( ainii, mut pitiks mun niinku auttaa jossain hommas...?=)

Samalla pieksen sun exän, jookosta ?

Mipsalle vinkkiä:
joku ihana kakku iltapäiväkaffelle lauantaiksi / sunnuntaiksi,
sen päälle pikkuriikkiset vauvantöppöset-koriste ( tai vaik oikeet =)
Sitte miehen kutsut pokkana kaffelle, pöytä katettuna jo valmiiks....
älä sano mitään, katot, hoksaako ... ;o)

TAI jos mies on vaikka remontti/rakentaja-immeisiä,
niin pienenpieni maalitela tai pensseli, jossa kortti mukana
" käyttäjä saapuu toukokuussa -09", esim....tai sillai.
Annat sen kun on hyvä hetki. Hoksaisko tuo ?

Tässä pari, mitä mulle tuli mieleen.
Ite kailotin suunapäänä heti oliolle,
soitin töihin ja kertoa töksäytin.
Vähän harmitti jälkikäteen, et miksen keksiny jotain jutskaa,
millä kertoo.........mut olin niiiiiin tohkeissani,
eihän mun ikinäkoskaan pitänyt lasta luomusti saada....

Joo tule vain vaikka koko viikonlopuksi Joox!!! Ja toi pieksämisjuttu kuulostaa to-del-la hyvältä, me ollaan yleensä vaan meinattu viedä se saunan taakse.. ; ) Mut kakun voisit kyllä tehdä siitä hyvästä että majoitus ja terassisidukat hoituu.. XD

Vide, mä en ole koskaan kerinnyt uutisia pitämään itelläni kun olio on aina painostanut tekemään testin, aina ollut jo pupuilun jälkeen heti seuraavana päivänä että jokojoko me odotetaan???? ; )

Nyt mä ihan vähän teen töitä ja sit olisikin jo iltapäiväkaffen aika.... Kyllä on ollutkin rankka päivä... XD

Kiitos hyvistä ideoista! Saatanpa kehittää jotain. Aikaisemmin mullakin on ollut tuo linja, että olen soittanut töihin ja vaan möläyttänyt asian. Kun ikinä ei koskaan tiedä, että missä tilanteessa siellä on. Voi sanoa, että on hyvä hetki puhua, mutta mikä on sitten hyvä tuollaisen asian kuulemiseen. Meinaan, että ei heti kaikki tiedä. Voi olla pokassa pitämistä jopa miehellä.

Titille vielä: on meilläkin ollut vähän samaa. Pupuilun jälkeen mies sanonut, että saikohan siinä nelkku alkunsa. Luulen, että voi jo jotain aavistaa. Kyllä se sentään jotain mun kierrosta tietää ja omaa suht hyvän laskupään;-)

Joo, ehottomasti Mipsa keksi jokin hauska tapa sanoa se siipalle. Täytyypä tuo muistaa jos itte joskus on samassa tilanteessa. Mää oon kans aina samantien melekin juossu puhelinlankoja pitkin tikkua siipalle näyttään jos hän on ollu töissä.

Mää just hokasin että viikonpäästä viikonloppuun (tai pari päivää siitä yli) osuu h-hetket. Ja jippatijei, me ollaan se viikonloppu siipan kans hotellissa :) Osallistutaan avioliittoleirille (ei siis tarkotettu vaan sellasille pariskunnille joilla menee huonosti vaan ihan kaikille voimienkeruuseen, jotta jaksaa arjessa ja kahdenkeskiseen oleiluun - ei oo mitään ryhmätöitä vaan oman siipan kans asioista puhumista). Lapsukaiset sen ajan mummilassa. Enpäs tosiaan oo muistanukkaan koko asiaa ennen ku ny.

Huoh...loppuhan se tääkin viikko viimein. Huomenna kyllä pitää herätä kelloon todella aikasin, sillä meidän olio päätti, että aamulla 6.30 käynnistyy auto matkaan kohti koiran katsontaa, että ollaan sit hyvissä ajoin kotona takas kun tytöillä on vielä illalla tallilla makkaranpaistoilta jne.
Viikonloppu kuluu kyllä tuota koiran katsonta reissua lukuunottamatta tiiviisti koulutehtävien parissa. Valmiiks pitäs saada ja lukea 3 viimeiseen tenttiin...voi kun ihanata...mielummin löhöilisin ja ulkoilisin jne. vaan ei auta, täytyy yrittää rutistaa.
Nyt evästä laittamaan...jos olis vielä niin kova jatka, että imuroisi ja heittäisi petivaatteet tuulettumaan, saisi illalla sit vaihtaa puhtaat ennen nukkumaan käyntiä.
Viikonloppuja kaikille...palailen taas sopivassa rakosessa:))

Safiiri hoi!
Heitäs heti tänne vinkkiä vähän tollasesta leiristä !
Jee, ois makeeta päästä siipan kans ihan vaan pupuil...eiikäkö hotellielämään
tutustumaan pariks päivä....aaahhhhHHhhhhh.

Mä lupaan heittää sinne mennessä jollekin teistä meidän nuppuset lainaks....
eiks oiski hyvä idea...??!
- Täh ?? ai- no, mun mielestä ainaskii........ ;o)
( Sori ; liikaa suklaata nautittu =)

Haidille onnea hauvavauvan katsastukseen...iiks !
Mua oikein jänskättää teidän puolesta ! hehkutat sitte
meille heti kuin ihana karvapallero se oli...Sittehän ei kauan mene siihen,
et se muutta teille, eiks ni ?

Joo, mä yritän selätystä...se vaan tietää, mikä mul on mielessä,
ni ei oikein ole suostuvainen....kumitkii oli vanhaks menneet ( kjähkjäh !)
eikä se ole muistanu lisää ostella...onneks.
Mutta lupaan koittaa josko onnistais...oili vaan mennä posotti ohi jo,
jos limoista voi jotakin päätellä.
Mut voiaanha me harjootella ;o)

Iltaa naiset!

.. Millainen karvakamu siellä huomenna haidia odottaa, tuu heti kertoileen kuulumiset! Teillähän tässä sitten seuraavaksi perhe kasvaa, vai?=)

No mutta joo xo), oilista ei aina tiedä, vaikka siellä olisi joku todellinen helmi venailemassa jotakin karannutta veijaria, joten harjotuksia vaan (mua ahdistaa jo valmiiksi ajatus, etten saa tota mun oliota toimintaan kertaakaan h-hetkillä=) Jos se saa edes vihiä, että haluan seksiä jonkun muun, kuin seksin vuoksi, on homma over samantein. Mutta mähän en siis mitenkään päiviä katsokaan (BUAHAHHHAAAAAA..joopajoo)

Voi Mipsa, mitäs sun mies tuumi? Siitä olen kyllä kateellinen, että useilla on mahdollisuus kertoa raskaudesta miehelle jollakin ihanalla viestillä tai tavalla.. Nuo km:t on sen verran pelotelleet, ettei into oikein riitä. Pojasta taisin silloin -06 sanoa nukkumaanmennessä, että testi oli taas plussaa, johon mies vastasi melkeinpä ahdistuneena, että "voi kun tää nyt onnistuisi tällä kertaa.." (joo, ja nyt mua alkaa itkettään...=)

Mutta, ei kun häntä (tai joku muu) pystyssä kohti seuraavaa ovista (ainiinmutenhänmäedeslaske...=) Me mennään safiirin kanssa about samoissa kp:ssä, eikös vaan?

Viikonloppuja!

Titti; sori, mä en ehtinykään teille,
mut oikein mukavat terassinavajaiset sekä pikkuherran 3-vee juhlat
( kummistakohan bileistä seuraa huonompi olo + väsy ...??=)
- taitaa mennä fifty-fifty.

Haidi on luurannu pikkukoirulia jo, taitaa olla onnesta soikeana ;o)

Mä en saa tota olioo ikänä kaadettua - tai siis se on jo kaatunu valmiiks sängynpohjalle - kamalassa flunssassa.
Eikä sitä innosta nyt mikään. Vanha mies....eihän se jaxa.

Kirsikka; Oon sanonut tän ennenkin, mutta:
mä en todella edes tajua miltä noi km:t voi tuntua,
tai miten ne sitten jatkoon vaikuttaa,
kun en (tietääkseni ainakaan ) ole koskaan sellasta kokenut,
mun paras ystävä sitä vastoin on kokenut 3 x km:n ja 2 tuulimunaa....
mua sattui kyllä silloin sieluun sen puolesta ja kovaa :ò(
Tyytyivät sitten yhteen lapseen ja lopettivat yritykset.

Kyllä mäkin jotenkin pidän lukua päivistä,
varsinkin nyt kun kierrot on tasaantunu siihen 28-32 väliin,
on helppoa pitää lukua. Toista oli siihen aikaan,
kun kierto saatto helposti olla 100:kin päivää...huh.Ei kiitos ikinäenää sitä.

Pinkkis se ajoi reippaana fillarilla tänään tunnin lenkin,
ja mä henkihieverissä hölkkäsin vierellä...sillai hiljakseen,
mut kuiteski...huh. Nyt on tissit ihan perkeleen kipeet,
ne ei raukat kestä hölskytystä juurikaan.
Mut muuten hyvä fiilis; enskerralla kävelen, mut aattelin et tätäthän vois vaik päivittäin tehdä, nyt kun neitikin ajaa niin hyvin ;o)
Varsinkin hyvillä ilmoilla on ihana nauttia syksyn saapumisesta ulkosalla ;o)

Heipat taas & hyvää viikonlopun jatketta jokaiselle !!

PeeÄs: Mipsa ? Kuin kävi ? kerroitko + miten ?

Sunnutaihuomenta
No olihan siellä karvakamuja 7 pennun verran:) suloistakin suloisempia Berninpaimenkoiranpentuja ja 6 aikuistakin koiruutta. Pennut olivat kaikki niin samannäköisiä ja oloisia, että olipa vaikeeta yrittää niistä jotain selvää ottaa. No kaksi kuitenkin valittiin jotka meitä eniten miellytti...lempparinsa sai siis valita, mutta loppupelissä kasvattaja päättää minkä pennut kukin saa. Valinta menee vähän ns. käyttötarkoituksen mukaan...ekana valitaan tietysti näyttelykelpoiset pennut jne.
Nyt odotellaan muutama viikko, vk 42 on luovutus, eli sit taas ajellaan muutamia satoja kilsoja sitä hakemaan:)

Minä tuossa tuumailin, että josko meidän inssit siirrettäisiin tuonne vuodenvaihteeseen. Tässä on nyt niin paljon päällekkäin...tulee tuo pentu taloon ja mulla alkaa ne harjoittelut ja viimeseen näyttötutkintoonkin pitäs alkaa valmistautua. Siinä jossain välissä pitäs tikutella ja kalenteri kädessä kulkee päiviä laskien...hankalaa olla järkkäilemässä työvuoroja jne...jos suosiolla luovuttas hetkeks ja jatkas kun tää härdelli on ohi.
Katotaan nyt, voihan se mieli vielä muuttuakin niin kun tiedätte:) nyt just vaan tuntuu tältä...ainahan on pienenpieni mahdollisuus, että kun suuntaa ajatukset toisaalle niin ihan vahingossa tärppää:) no tuo nyt on aika kaukaa haettua meidän kohdalla, mutta onhan ne terolutit ennenkin ihmeitä tehneet.

Nyt pitäs laittaa kaikki nää sivut kiinni ja käydä kouluhommien kimppuun, niitä riittää tälle päivälle ja uloskin meinasin ehtiä, eisllä on aivan upee auringonpaiste.
Kuulumisiin!!!

Moi taas täältä koto-Suomesta! Piipahdin palstoja tsekkaamaan, enkä muista onnittelinko jo Mipsaa (ai miten niin työreissu väsytti?), joten iloiset onnittelut lähtevät täältä! Paljonkos teidän kahdelle nuorimmaiselle tuleekaan ikäeroa?

Ja Haidille peukut pystyyn että saatte koiranne tällä kertaa! Inssin siirtämisestä en oikein osaa sanoa juuta eikä jaata. Totta on että teillä on paljon tekeillä nyt syksyllä, mutta maltatteko todellakin odottaa? Eikös kiire ja stressi(?) voi huonontaa tärppimahdollisuuksia, joten sikäli ajatus siirtää projektia eteenpäin ei ole hassumpi.

Omasta navasta voin sanoa että se venyy... Samoin sen yläpuolella roikkuvat, törkeän kipeät tissit. Liivit jäävät uhkaavaan tahtiin pieniksi. INHOAN liiviostoksilla käymistä, mutta sekin on edessä. Oslosta löytyi kivat äitiysfarkut ja iso neule, mutta TAKKIA en edelleenkään löytänyt... Pahasti näyttää siltä että mamma saa pärjätä neuleillaan koko syksyn. Kohta onkin jo talvi. :-)

Viikonloppu on mennyt perheen parissa. Eilinen oli ikävä masispäivä - matkan jäljiltä olin ihan naatti, mutta perheeltä ei saanut ymmärrystä. Vaan komentelua ja napinaa. Tänään onkin taas ollut kiva päivä, onneksi!

Ensi viikolla tutkailen kirjoituksianne hieman tarkemmin... Levänneenä uuteen viikkoon!

AaVee rv... ömm... 16+6 vai 17+6?

Arkihuomenia
Tallilla se vierähti eilinenkin päivä...yhtä tehtävää siis uupuu edelleen, joten sen minkään taakseen jättää sen edestään löytää...tänäiltana on pakko painaa yöhön saakka, että saa tehtyä:(
Harmaalta näyttää ulkona ainakin vielä tähänaikaan...ei ole auringosta tietoakaan...vaan ei tuo haitanne mitään sillä sisätiloissa koko päivä vierähtää.
Tenttejä pukkaa...taidan viettää hiljaiseloa seuraavat pariviikkoa...onnistuskohan...no ei tietenkään:)))
Maantie kutsuu kohta...eli ei auta kun nousta tästä ja tehdä tekemättömät aamuhommat.

Haidi: Ratsastatko itse vai lapset vai molempi? Mun tekis kovasti mieli lähteä ratsastaan taas pitkästä aikaa... viimeks olen kunnolla ratsastanu -00 (ennen esikoista) sen jälkeen olen yhen kerran -06 köpötelly vähän sänkipellolla. Ei ollu selkäkipuja ikinä kun ratsastin. (Tää nykynen "orhi" ei pompota vissiin tarpeeks xD HIH TIRSK)
On vaan hinnoissaan nykysin moinen harrastus ainaki täällä hämeessä... Noi isommat likatki haluis kovasti..

AaVee: Sulla rupee oleen kans aika kivasti viikkoja! =)

Mites Mipsan mies otti uutisen? kerrokerro :O)

ÄrrÄn kemut oli lauantaina, ihan kivasti meni. neiti oli kaiken keskipisteenä ja nautti saamastaan huomiosta täysillä. Onneks ei tullu kauheeta krääsän paljoutta! Olin kyllä ilmottanu että EI leluja kiitos =O)

Munasarjojen kohalla oli melkoset juilinnat sillon lauantaina, katotaan mitä tuleman pitää. Että kai me "virallisesti" on alotettu nyt -projekti4-

kaikille hyvää viikon alkua! ÄssÄ

Haidi ollut täällä jo sianpieremän aikoihin piirustelemassa messagea.... ;o)

Tohon aikaan aamusta meidän olio viritti toisen pojan pyörään
ketjuja kammo kiireellä,
olivat jo torstai-iltapäivästä asti roikkuneet irrallaan ( eikä äippä niitä saanut paikoilleen, tumpelo )....ni sit piti viimetinkaan
tuo laitto jättää, kun oli olevinaan niiiiiiiiin kipee koko viikonlopun,
perskele....musta se ei näyttäny kovin kipeeltä,
ainakin ruoka ja juoma ja karkit maittoi läppärin kanssa seurustellessa soffan pohjalla.
Tuntu muuten pariinkin eri otteeseen,
et vaihdan sen koko ukon johonki käypään tavaraan.
Vaikka rikkaimuriin, jumankeuta.

Haidin puolesta mulla is aikaa tehdä tehtäviä nyt,
kun Pinkkis tuijottaa lastenohjelmia....laitat vaan tännepäin,
tuloksesta ei kyllä ole takuita !

AaVee:n viestistä tuli mieleen,
et H & M :llä oli ihania mammavaatteita katalookissa,
mä päätin vakaasti näyttää niin kauniilta jos joskus raskaudun vielä...eh-heh-hee....
Niinku mä niihin muka mahtuisin, ei pelkoo....
mut haaveillahan siitäkin saa, eiksni ?

Mitäs mitäs muille kuuluupi ??

LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö 20.9.2007

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
( Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 10.12.08

Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06, la 01.03.09

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06

Jo vauvan saaneet :

ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

Huoh..menta...

Tsiisus mä oon poikki!!!!!!! En varmaan ole ikinä ollut niin väsynyt kuin eilen... Kuten etukäteen arvelinkin niin oli todella rankka viikonloppu, Jooxin apu olisi ollut kyllä tervetullut!!

Lauantaina siis oli kauppareissu, siivous, korismatsi ja bileet veljellä. Sunnuntaina siivousta ja kakuntekoa, ei sinänsä kuulosta rankalta mutta mä olin ihan naatti!! Eilen aamulla söin aamupalan ja sen jälkeen meni 1,5 tuntia sohvalla kun en vaan yksinkertaisesti päässyt ylös!! Sit kakkua vääntämään ja se meni ihan päin h...vettiä!! Yritin tehdä vaahtokarkkikuorrutteen siihen ja lopputulos oli sitten roskissa. Kolmelta tulossa vieraat ja kahdelta ei vieläkään kakku valmis, ite räjähtänyt kuin mikä, herkut laittamatta esille ja koko keittiö siivoamatta. Täytyy sanoa että itku pääsi siinä kun tuntui niin toivottomalta koko tilanne... Onneksi luonto on aina ollut sellainen että vieraat piristää mieltä joten nopeasti vinotus unohtui, sanoin vain vieraille että nyt en vaan jaksanut enempää tehdä, koittakaa kestää... ; )

Tytötkin oli isänsä kanssa reissussa ja itkien sieltä taas tultiin kotiin. Tällä kertaa vanhempi tyttö, joka ei kyllä todellakaan helposti nykyään enää itke!! Kuulemma autossa ollut aikuisilla taas hirvittävä riita!! Ja kuulemma vielä minusta taas tapeltu, se eukko yllyttää exää jatkuvasti mua vastaan. Se oli kuulemma haukkunut kun ex antaa mulle kaikessa periksi ja tekee niinkuin mä haluan. Tää todella hämmästyttää kun me ei tod olla missään väleissä eikä tekemisissä, en siis ikinä anna ohjeita miten pitää tulla kotiin tai mitä tytöt saa tehdä enkä puutu koskaan muutenkaan (vaikka olis välillä aihettakin) niiden tekemisiin kun tiedän että sieltä tulee sellaisen jälkeen kahden viikon v..tuilut vaan perään. Mutta nyt siis tuli todistetuksi se että se eukko on kaiken takana, ex ei edes keksisi noita juttuja kaikkia kun äo taitaa olla sen verran alhainen... ; )

Jooh, tälläinen valitus heti tähän maanantaiaamuun... Onneksi poika 3 v oli aurinkoinen kuin mikä aamulla, täähän alkaa jo sujumaan välillä!!

ÄssÄn pienoiselle onnittelut myöskin!! Ja peukkuja yritykseen!!!

Haidi käynyt koirulia katsomassa, voi miten ihanaa.. Toivottavasti tämä tulee teille asti. Vai vuodenvaihteeseen meinaatte siirtää karvattomamman vaavin hankintaa, voipihan se ollakin ihan järkevää niin voi keskittyä siihen sit ihan täysillä.

Mipsan uutisia täälläkin odotellaan!!

Auroralla samoja oireita kuin mulla, väsymys on aika kauhea ja varsinkin kun muut ei vaan voi ymmärtää tämän väsymyksen laatua, ei menen viiden minuutin torkuilla ohi. Voimia sinnekin jaksamiseen, koita nyt kuitenkin levätä mahd paljon, ei tää helpota missään vaiheessa jos ei malta hidastaa tahtia.

Huh, meiltä posahti töistä vesisäiliö, ei voi edes käydä veskissä, täytynee mennä lounaalle jonnekin tänään. Puoli kolmeen asti on vaan töitä tänään kun on poitsun neuvola kolmelta. Ja huomenna aamusta sokerirasitus, argh!!! Ekaa kertaa tämäkin ihanuus tulossa, saa nähdä lähteekö taju kun aamuisin on kuitenkin niin kova nälkä aina...

No tulipas nyt asiaa, eiköhän tää tältä kertaa nyt riitä... ; )

Voi ei...Anteeksi, Titti :o/ ( *nolona* )
oisin tullut, mutku tuo olio ei saa sit mitään aikaseks täällä, ja....seliseli....

Näin muuten kaupassa pakastekerma-namikakkuja, uusia sellasia Rasmus-nallen
( kuka muistaa ?? ) kuvalla varustettuja paketteja, hintakin jotain 4,-
ja heti ajattelin, et " A Vot - nää meidän kakaroiden bileisiin seuraavax !"
Eli Cittarissa niitä ainakin myydään...pakastealtaalle siis jos ei ite jaksa.
Tai sitten perusjätski-tarjoilua, ei mitään kakkuja.

Titti; Exä soitti perjantaina mulle tosta toisen pojan neurologi-tutkimuksesta,
ja vähänkö nauratti, kun joutui lopettamaan puhelun kesken,
kun hän oli tullut jo koiran kanssa lenkiltä kotiin !!!

Eli:
- Ei saa puhua mun kanssa uuden rouvansa kuullen
- Ei saa olla koiran kanssa ulkona kuin tietyn ajan ( koska muutenhan ois voinu venyttää hiukan lenkkiä,et oltais saatu puhua asia loppuun )
- Ei saa olla kiinnostunut lastensa asioista, eikä ainakaan enempää kuin koiran....
Lapsille oli taas sattunut haavereita siellä,
mutta kun koiralla oli selkä kipeänä, se vietiin heti lääkäriin ja fysioterapeutille !!!!!
Lapsethan pärjää, kun pipiin puhaltaa vaan....äiti sitten saa hoitaa
terveyskeskukseen ne, jos haavat on liian isoja, että tikata tarvii....
JOSKUS tuntuu, et alkaa oleen vitsit hiukan vähissä noiden kans.
Ja arvaas, mistä ne tappelee siellä ?...jep. Meikäläisen edesottamuksista.

Oon kyllä sanonut sille naiselle puhelimessa suoraan,
että mä en hänelle ole mitään velkaa, eikä hän minulle.
Ei siis pitäis olla nokan koputtamista mistään.
( tämä siis sen jälkeen, kun oltiin heitä kutsuttu kaffelle,
ja kyläilemään meille ja yritetty tehdä tuttavuutta ja lasten vuoksi saada jotain yhteistoimintaa aikaiseksi, mutta hän ei tule, ei puhu, ei kommentoi.
Tuijottaa vaan (autosta) kuin spitaalisia...ja nainen on yrittäjä,
asiakaspalvelussa yli 20 vuotta, ettei ainakaan ujoutta ole !!?! )
Njäh. Se noista.Mutta ÄO:lla ei sielläkään keulita.

Haidi meilläkin tää "yritys" menee varmaan sinne vuodenvaihteen korville,
koska on tuo leikkaus ja toipumiset ja duuniin menot ( joulukuun alkuun )sun muu....
Eli voitais tähdätä samaan junaan, sullahan tosin on paremmat mahikset ku mulla,
mut anyway....sinne kohille siis täppä ( ¤ ) kalenteriin. Noin ;o)

MIPSAAAAA ??? Mä en kestä kärväillä enää epätietoisuudessa.Hö.

No tämän kerran Joox mut ens kerralla tulet kyllä apuriksi... ; )

Juu kyl nää jutut hipoo jo niin taivaita ettei läheskään aina tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Sekin eukko siellä oli tytöille sanonut että inhoaa mua mutta silti haluis istua mun kanssa kaffepöytään keskustelemaan... Joo, saapi sitä päivää odotella.. Mut nyt kun tytöt alkaa itku silmässä tulla sieltä kotiin jatkuvasti niin täytyy laittaa stoppi niille jutuille.

Ah, masu on taas täynnä. Harmittaa vaan kun vaavi painaa mahalaukkua jo niin paljon niin eipä enää tuota ruokaakaan mahdu niin paljoa kuin ennen. Ja kun syöminen vaan on niin ihanaa!! Monta herkkua on joutunut jo jättämään väliin kun ei vaan mahdu.

Juu ja seuraavaksi valmiskakkua meille, marraskuussa seuraavat syntskärit niin saapi olla joo jätskinen tai muuten vaan valmiiksi tehty kakku. Eilen kun kuitenkin enemmän oli noita aikuisia vieraita niin silloin täyttäri kelpaa, eihän noille lapsille kakut enää maistu. Mut en vähään aikaan ite rupee väkertämään enää mitään!!! ; )

Mut nyt on PAKKO tehdä ihan vähän töitä...

Yhteistyössä