ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne se täti taitaa ensi viikolla tulla,voisin mä sen jo nytkin ottaa kun ei tuo mies muuta kantaansa.Niin et vuoronumero olisi sitten seuraavaksi mulla,jos käy?
Tämä aamu oli taas sellaista hulabaloota...koiralla maha sekaisin ja olen jynssännyt lattioita heti kun silmäni auki sain.Meni herne ja hermo ja tuuppasin koiran pihalle häkkiinsä (olipas ilkee emäntä).Nyt pitäis tuulettaa koko asunto ja mikä oiva syy lähteä shoppailemaan,eikös vaan?

Tuo meidän olio oli eilen illalla kumman vaitonainen,mikä lie taas ongelmana.Otti vaan niin päähän sen mökötys.Mitään se ei sano,mut silti haluaisi jotain sanoa.Luulenpa,että töissä taas jotain.Siellä kun on kova kiire ja vähän tekijöitä.Mut voisi silti jättää työasiat kodin ulkopuolelle,vaikka ei se taida ihan niin helppoa olla.
OLIOT!!!

Ohdakkeenkukka:Tänne ne salmarit,jamijami=)

Phoh. Emmä nyt tiedä sitten...ei mitään muuta oiretta kyllä ole ilmenny
- siis vielä ainakaan.
Massu pullottaa, muttei ole pinkeä, kuten menkkoja odotellessa...
Ois tosi kiva, jos ottaisit tädin teille, Mirella !
Saat mun puolesta heti seuraavan vuoronummeron.

Hitsi mua jotenkin nyt vaivaa ( siis liian vähän tekemistä ...)
tää ajatus kokoajan.....tekis mieli rynnätä testiostoksille,
mutta sit taas toisaalta ei.
Haluis rauhassa "makustella" et mitä tapahtuu, ja yritän taas henkisesti valmistautua
tädin vierailuun, etten sitte putois niin korkeelta........
toisinpäin ajateltuna sitten mahdollisesti pilvihissi vie mut
tarvittaessa tosinopaa taivaisiin ;o)

Noh, se tästä aiheesta.
Meillä ukolla todettiin angiina, joten se perskele on sitte koko viikon lämmittämässä sohvaamme....ja ähisee,puhisee & narisee ku pikkuvauva kokoajan...

Missäs Papu luuraa ?
Onkos jo norsunperä-fiilarit helpottaneet ??

Tytön heittoja;
telsusta tuli joku uusi ripsarimainos,
jossa laittoivat jotain kultaväriä mustan värin päälle,
ni tyttö: " WAUUUDE !! - Äiti, voisiksä ostaa tota,
ku sitte näyttäisit varmana tosi upeelta vihdoin ?!"

Jees. totuushan tulee lasten suusta =o}

Voi että Ohdakkeenkukka..iso rutistus täältä.
Tuo tunne voi olla niin pakahduttava että kuristuu...
Auttaisko jos ihan istuisitte alas ja kertoisit miten tärkeetä tä on sulle.Että onko se mitenkään realistista?
Ja mikä siinä toista mietityttää jos mietityttää.
Ihan tuli sun puolesta pala kurkkuun.

Mulla aika ajoin jo nostaa kuume päätään,mutta tehokkaasti tä ikä pitää huolen että kierukka on ja pysyy.
Miska on aivan ihana,hymypoika ja reipas kikattaja.Mutta tä pystyyn nousu on järkkyä...Kaatuilee ja sattuu enkä mä voi jättää yhtään yksin toista.
Mun tekee niin pahaa kun kaatuu että raahaan tyynyjä alle ja otan koppia.
Vähän on ottanut jo oppia,koittaa kattoa mihin kannattaa nousta.

Mirellalla koiruus tehnyt tepposet!!Ei kiva ylläri yhtään...

Täällä ukkelilla on se vauvakuume vaan iso ja mä koitan ymmärtää.
Sanoinkin että harva mies hoitaa lastaan yöt koko kohta 10 kk.Mutta sekään ei ole laskenut kuumetta.Sanoin että olisko valmis heti perään valvomaan taas??
Joo kuulemma.
Ukko on niin unelias että simahtaa heti kun saa pojan sänkyyn,kuorsaa jo kun peittoa kiskoo päälle.
Sehän tästä on tehnyt ukkelille helpompaa,mulla kun nukahtaminen kestää vähintään puolituntia...
Ja poika voi heräillä nykyään ihan tunnin välein...

Mutta hattua ukkelille nostan,sitä liian harvoin tulee kyllä sanottua hälle.
No,jospa pidän tänään vähän hyvänä!!=)

Ohdakkeenkukka;
mulla on ihan just samanlainen kaiken yli menevä,
suorastaan kuristava tunne vauvan saamisen pakosta yleensä ennen menkkojen alkua
joten kaikki sympatiani on sun puolella !
Tajuan täysin, kuinka ahdistavaa toi on,
ja mehän ollaan täällä tukijoukkoina, joten napise vaan, jos siltä yhtään tuntuu.....
vastasin tän jo aiemminkin,
mutat taisi kadota bittitaivaaseen, kun ei ainakaan mun koneella tätä vastausta
oo...jos siis on tuplasti, älkää hämmentykö.

Jaahas, pippurinen punatukkamme tuli kiskomaan hihasta huomiota...täytyy mennä

Ohdakkeenkukalle suuri rutistus.Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.Tuttu tunne ja se raastaa sisintä:(

Mulle mies ilmoitt, et jos haluan vielä lapsen niin saan kuulemma tehdä sen jonkun toisen kanssa...ei ne fiilarit täälläkään kovin korkealla ole...

Voih, tuo vauvakuume on kyllä varmasti raastavaa.. Haleja Ohdakkeenkukalle. Voi kun se mies nyt ymmärtäisi!

Hei, pian on kevät ja me treffataan Katan kanssa, VIIMEIN, eikös? :-) Ollaan sitä jo pitkään yritetty, nyt se tehdään ihan varppina.

Ihana kyllä tuo Katan mies, voi hitsi! Taitaa olla aika harvinaista, että mies noin kuumeilee.

Jaahas Mirella siivoskelee koiran jätöksiä ja minä olen kans koko päivän oksettanu yhtä lasta :-( Pikku h oli alkuviikosta kuumeessa ja nyt iso H sai vatsataudin. En tiedä oisko ollu sama virus tuolla neidilläkin, mutta vaan ehkä sitten oireili eri tavalla vauvalla. Meillä tosi harvoin sairastellaan ja olen ihan ihmeissäni tämä sairastupani kanssa. Ollaan majottauduttu olkkariin ja tästä sitten juostaan vessaan. Yhtään en viekusta voi lähteä. Imurinkin tuohon kaivoin ja ihan yhden huoneen sain imuroitua. Hätäsesti mikrossa lämmitin isoille eilisiä..
Ja voi jippii, jos tästä itse saa saman taudin!

Niin, testattukin taas on.. On tää outoa. Negaa näytti, mikä oli ihan odotettu tulos. Vaikka listauduin, niin ei ole täysillä haaveilut menossa. Mutta jos ei ehkäise, niin kai sitä jollakin tasolla haaveksija on ;-)
Kummallista. Tein niitä ovistestejäkin uteliaisuuttani sillon muutama viikko sitten, kun halusin nähdä, että onko toimintaa vai ei.. Nehän näytti vahvaa viivaa. Ei ymmärrä ei! Mutta raskaana en ainaskaan kait sitten ole.

Joox3:lle peukutetaan nyt kyllä AIVAN SIKANA! Oishan se ihana, että noin hedelmälliseltä kuulostaneen reissun jälkeen se plussas tulis ;-)

Eipä muuta. Yritän taas vähän heiluttaa imuria, kun taisi nukahtaa potilas... Just oksensi, että jos ois taas taukoa.

Täällä kans yksi masentunut vauvakuumeinen... Kp ois jotain 32/28-30 tai mistäs tuon kierron nyt nykyään oikein tietäisikään... Se F***king B***ch on koputellut ikkunoita jo kolme päivää, aivan sika kipee maha on koko ajan ja olen koko ajan varma että nysse pääsi sisälle, mut ei se vaan viitti kummiskaan tulla. Haikaraakaan ei näy, ei siis plussaa, ei mitään. Eilen kans itketti ihan sikana kun olin koko ajan varma että nyt ne menkat tulee, taktisesti menin hautausmaalle tytön haudalle itkemään, siellä kun voi ihan luvan kanssa antaa kyynelien tulla. Tänään olis ollut jo 31 vk täynnä... :,( Nyt tuntuu kauhean raskaalta ajatus ettei tää kroppa pystynyt loppuun asti viemään sitä raskautta eikä nyt pysty enää uudestaan raskautumaan. Hulluinta siinä on se että tiedän täysin hyvin että km:n jälkeen kierrot voi mennä sekaisin ja kroppa ei välttämättä ole vielä valmis mutta silti se on aina ajatuksissa. Ihan megähölmöjä ajatuksia!!! Niin, milläs nämä ajatukset saisi mielestä...

Mietittiin jo miehen kanssa että seuraavasta kierrosta ei yritetä, puhuttiin ettei jouluvauvaa meille vaan tammi tai helmivauva olisi kivempi eli arvaahan sen että jouluvauva sit meille tieteskin tulee... ; D Ihan hölmöähän tämäkin suunnittelu on mut taitaisin olla kyllä onnellinen vaikka tulisi vuoden viimeisenä päivänä syntynyt vauva!! On se vaan isompana vähän kurjaa olla aina vuoden viimeisimpiä. Mulla jo esikoinen on marraskuun vika syntynyt ja muutenkin tosi pienikokoinen niin on kyllä tosi tirri luokkalaistensa rinnalla.

Huoh, ei taas mitään järkevää taida tulla mut kai se täällä suvaitaan... Taidan lähtee haukkaamaan jottain...

Kiitos, Tehis...oikein sydäntä lämmittää ;o) !

Titti; onhan se kuitenkin niin,
että toi suru pitää surra "pois alta",
ennekuin jaksaa taas uusia juttuja.
Ehkä sitten tärppää, kun surut on sureksittu .

Toisaalta tajuan, ettei tää nyt lohduta sua P*skan vertaa,
mutta halusin sen vaan kertoa sulle.
Tukena ollaan, itke vaan pois kaik paha mieli.
Tulee se täti varppii kuiteskii meillekii........

Saitkos Tehis niitä kuvia näkymään muille ??

Mä en tällä värkillä pääse sinne suljetulle kirjautumaan vissiin.
Tarvinnee taas paremmalla ajalla koittaa,
kun ei oo kaikki tässä urkkimassa, et mitäs se äiti tekee....

Tänks Joox, kyllä se ihan pikkuriikkisen lohduttaa kun joku kuuntelee ja ymmärtää... Mä vaan olin jo niin iloinen että meillä oli jo mahdollisuus olla raskaana mut ei.. uusi raskaus taitaa olla ainoa asia mikä saa pahimman surun väistymään. Ja sen fiiliksen että "miksenmävoiolla..."

Lumista huomenta täältä itärajalta...saisi tuo lumen tulo jo loppua, mun oikopolkuni menee umpeen ja joudun kiertää pidempää kauttaa duuniin, kamalaa:))) saattaa vielä kunto kohentua ja muutama gramma läskiä sulaa, siis ihan hirveetä:)
Mut ei auta lähdettävä on...saattaa tulla lyhyempi päivä. Kroppa kiukkusi illalla, aika kova vuoto oli eilen, leikkauksen jälkimaininkeja sehän oli tiedossa, mutta vatsakipu yllätti aikalailla. Ärtyi varmaan kun eilen töissä pitkään kyykyssä kökin kun selvittelin uuden asukkaan papereita lehmänkokoisesta pahvilaatikosta, enkä tyhmä tajunnut mikä paine kohdunsuulle kohdistuu sellaisessa asennossa. Jos vuoto ei ala rauhoittua niin lähden keskenpäivän kotiin, vuotaa siis yhä.

Voi hitsinvitsi, Haidi !
Muistat nyt ottaa ihan isiisti, että paranet kunnolla, eiks ni ?!

Mulla oli eilen superPMS-oireet koko illan päällä ja otti niin maan P*rklsti aivoon.
No, menin saunaan ( yksin !!!! ) ja rentouduin siellä ihan kivasti....
massussa oli kauhia paineen tuntu, ja olin varma, että yöllä menkat alkaakin.
Vaan ei.
Nyt ei o mitään oireita taas.

Paitsi että ottaa pattiin, kun olio makaa taas soffan pohjalla köhisemässä ja narisemassa...
Huusin sillekin eilen, että "koittasit ite olla äiti joskus,
silloin ei tarvi sairastaa, eikä varsinkaan olettaa, että sais vaan makaa - TAI että
joku tekis kotihommat edes , jumankeuta !!"
Oikeesti hermot menee, kun ei saa rauhassa tehä mitään, kun yks vaan makaa...
menis juukeri edes sänkyyn, eikä ois siinä silmien alla soffalla kokoajan..

Jaajaa, nipinapi.....koittakaa ymmärtää muakii, jooko,
vaik tuli vaan omaa (.) :aa

Suloisen ihanaa & kivaa viikonloppua kaikille, jos ei ehditä kuulolle *=o}

Hei, ei saa itkettää! Olette aivan ihania, kiitos ymmärryksestä ja sympatiasta. Mutta ei saa sotkea mun meikkejä, jookos :}

Ehkä sain edistystäkin aikaan..nimittäin olio haki minut töistä ja taputti polvelle naureskellen että "vai on siihen iskenyt vauvakuume niin että itkuki tulee".
Seurauksena oli sitten se että istuin hiljaa koko 20km ja pyyhin kyyneleitä..

Päästyämme perille laitoin miehen puhelimeen txt "älä laske leikkiä asiasta joka on mulle todella arka paikka". Ja menin tunniksi kuumaan suihkuun itkemään.

Mies vältteli mua, oli siipi maassa ja meni aina toiseen huoneeseen kun missä mä olin. Lopulta menin keittiöön perässä ja halasin, ku toinen oli niin surkeana.
Loppuilta menikin niin että makasin pää miehen sylissä kun se silitti mun tukkaa. Mutta mistään ei puhuttu.

Tänä aamuna mies jätti mut tohon työpaikan nurkille ja sanoin sille et meidän täytyy puhua mutta ei enää niin että vastaus on "en mä tiiä".
Mies hymyili leveästi ja antoi suukon ja sanoi "ei niin, kyl mä tällä kertaa tiedän". Mutta sillä oli kiire niin sovittiin et puhutaan myöhemmin, oh damn.
Pidetään sitten hullua jännityksessä.

On hieman sillai tunteet pinnassa, ei välttämättä ole hyvä juttu et tänään on työpaikan "virkistysilta" (eli keilausta ja kaljaa). Toisaalta on kiva ettei tarvi mennä ihan heti kotia möllöttämään vaan saa tuulettaa ajatuksiaankin. Mä en kyllä ole koskaan keilannut :D

Mitäs teille muille....hmmm...*lukasee*

Titti, teillä on ollut tosiaan rankkaa..vaikka vaikutatkin niin ihailtavan vahvalta naiselta, niin sullakin on lupa murtua. Uskoisin että sun vauvakuume on maata kaatava kaiken tapahtuneen vuoksi.

Mirella. Sun oliosi sitten vetäisi oikein vyön alle :( tosi kurjaa, sä saat mun loput salmaripääkallot.

Joox hei, vaikka sä haluisitkin olla testaamatta ja tunnustella ihan rauhassa niin et sä VOI olla meille niin julma :D

Katan olio kuulostaa siltä että siinä pitää olla jokin valmistusvirhe :D vai saako vauvakuumetta ostaa lisävarusteena jostakin?

Ukot, Oliot = Omituisten Otusten Kerho.....

Tuo Katan olio sais postittaa meillekin tota Babypositiivista energiaa,
vaik muovikassillinen näin alkuun, jooko ?
Paanko osoitteen jo ??
Ja laittas samalla muillekin kerhon otuksille sitä,
kai siitä on varaa hiukka ammentaa muillekii ??

Voi nakki, Ohdakkeenkukka; TOI voi mun mielestä tarkoittaa VAIN yhtä asiaa....jee ;o)
( niin tai sit taas iski joku olio juttu joka menee yli hilseen )
OIKEIN mukavaa keilailtaa-älä tee ylimääräisiä kaatoja,
vaikka otatkin taikajuomaa ;o)
Meikä on keilannut hohtokeilausta työporukalla, tasan 1 kerta takana,
joten vankalla kokemuksella neuvon; liika voitelu voi heittää pallon ihan sinnejonnekin
takaviistoon, vaikka heität muka eteenpäin sitä....

Nojuu, ei siitä sen enempiä....

Löysin odottajista ketjun "aurinkoäidit-yli 40" ( hmmmm...miksi mä siellä palstalla luurailen...?? )
ja siellä törmäsin tuttuihin nimiin ;o)
En kuiteskaan voinut lukea paljon, kun aloin jo vollottamaan,
niin ihania tekstejä löytyi, sniifff......
salaa toivon, että voisin liittyä pian sinne kirjoittelemaan Haidin kanssa ;o)

Jahas...joko PAPU heräsi ?????

Katsos, ohdakkeenkukka, teet niinku mä:
ei voi meikkaa, ennenkun on lukenut kaikki viestit.
Jos tuleepi itku,
voi huoleti volista ja sitten vasta pesee naaman ja meikkailee "rauhassa"....

Mä oon kyllä ny huolissani tosta Papusta,
onko se jotenkin vierottamassa itseään meistä,
kun ei kuulu mid ???

Tää on noloo... Kyyneleitä täällä nieleskelen... Kuumetta pukkaa ja on niin totaalisen kurja olo. Kp 33 eikä tätiä mut en jaksa enää testatakkaan. Tää on ihan hanurista!!!! Töitäkin pitäis yrittää, ei jaksa. Yritän pakolliset tehdä ja hilautua kotiin peiton alle pakoon kurjaa maailmaa...

Titti; sä oot saamassa sen flunssan,
joka kävi meilläkii riehumassa. Luulisin.
Toivotaan ettei se täti tulekaan teille,
vaikka poruttaa ja v*tuttaa niin kauhiasti nyt.

Menet ajoissa kotiin, otat kupin kuumaa kaakaota ja vedät peiton korville
ja ehkä nautit jostain hyvästä kirjasta & suklaasta.......
Kuullaan paremmilla mielin sitten ;o)

Just just. Ensin ohdakkeenkukka syyttää meitä itkettämisestä ja sitten itse tekeen ihan saman. SENKIN! Minä täällä ainakin nieleskelin kyyneleitä, kun luin tuota teidän eilisiltaista tarinaa.
Kaadahan paljon keiloja ja OLIO sitten vielä illan päätteeksi :-D
Voi hitsi, kyllä se nyt vähän siltä näyttää, että vihreä valo ja sytytetty, PLING!

Titti, mun mielestä testi ei olis ollenkaan huono ajatus ;-)
Jospa ei tulekaan flunssa, vaan...

Ja Joox3 meinaa odottajiin siirtyä, ihanaa. Sopiva ketjukin jo löytynyt. Nyt me kyllä tuupataan sut sinne yhteisvoimin, eiks juu?
Testaa sinäkin nyt vaan ihan meitin mieliksi ;-)
Yritänpäs tässä tänään taas niitä kuvia yrittää aikani kuluksi. Olinkin taas unohtanut uudelleen nörtteillä. Laitan tänne sitten viestiä, jos onnistun.

Täällä nimittäin sairastupaa pidetään olkkarissa edelleen.
Tuo poitsu oksensi eilen varmaan 20 kertaa. Nyt on kova kuume. Tää on ilmeisesti sitä rajua vatsatautia, joka täällä meidän seudulla on kiertäny. Meillä viimeksi ollu vatsatauti kolme vuotta sitten, kun tuo poitsu oli mun vatsassa. Vähän ihmeissään oli tuosta oksentamisesta :-(
Täällä kauhulla ootellaan, että kiertääkö kaikki nyt tuo tauti. Kovat ennaltaehkäisyt on päällä!

Palaillaan... Tässä mä päivän sitten rupattelen netissä soffalla, koittakaa kestää! Pikkuneiti leikkii vielä niin nätisti tuossa vieressä paikallaan. Tsemppiä vaan sinne Katalle pienen seisojan kanssa! (Siis tarkoitan sitä pikkupoikaa...)

Kyllä tää ihan oikeata lentsua on, koko viikon ollut kauhea yskä ja se on oikein valvottanut viimeiset kaksi yötä ja tosiaan tänään mittari näyttää vähäistä kuumetta. Mut oudointa tässä olossa tosiaan on että kroppa lupailee vauvaa mutta testit ei. Mulla testit on aina näyttäneet jopa etuajassa plussat joten en jaksa uskoa että nyt ei sit näkyis... Eikä menkat ole koskaan olleet kahta päivää enempää myöhässä. Ärsyttävää huomata että tää kroppa ei vaan enää pelitä niin kuin ennen. Neljänkympin kriisi tulossa mulle, musta alkaa tulla vanha... ; )

Isoja peukkuja pidän Ohdakkeenkukalle, toi kuulostaa niin hyvälle!!! Ja Joox alahan mennä kohta sinne apoteekkiin jo... Edes sulle tulis jotain hyviä uutisia...

Äläpä Titti nyt....ei 40 ole vielä vanha, ei ollenkaan !!
Ja 40 on toisinsanoen 25, joten eieiei...ei vanha.

Sulla tuohon kropan hormonitoimintaan on vaikuttanut tuo edellinen raskaus,
joten mikäänhän ei ole niin varmaa kuin epävarma,
noiden menkkojenkin tulon suhteen.
Pidetään toivoa yllä, eiks niin ? ;o)

Mulla on jotenkin ihme kuvotus ollut koko aamupäivän päällä,
ja se tuntuu vaan voimistuvan.
Iik.
Lähden ulkoilemaan kohta tytön kans ja ruokakauppaan, josko se tästä...
ei. en mene apteekkiin.
Ensviikolla sitten. Jos tuntuu, että tarviikaan.

Ohdakkenkukalle vihreän valon peukutukset
ja Tittille pikaiset paranemiset & lokoisat lököilyt peiton alla
ja Haidille jaksamiset & paranemiset - muista levätä paljon !
ja Mirellalle voimia miehen taivutteluun
ja- missä se Papu luuraa ??

Ja tietenkin Tehotytölle pesueineen paranemisia
( laitoin sulle s-postia, jos saat ne suljetulle...)

ja kaikille, kaikille ihanaa weekendiä !

oikeesti,nyt mä meen............. *=o}

En mää ymmärrä mikä niissä kuvissa nyt mättää.
Mutta kokeilen saisinko tänne yhden marsipaanijutskan, kun mun mielestä ois sellasta muotoa tuo... En todellakaan ole mikään expertti näissäKÄÄN hommissa.

GetAttachment.aspx

Juu ei 40 ole vanha niinku sillee mutku... mun kroppa taitaa olla sitä mieltä... ; ) Ei toimi pirskules niinkuin ennen. Ääh, pakko tehdä noita töitä vähän että pääsen hitoille täältä duunista...

Yhteistyössä