IS kirjeenvaihtaja: ” Bidenin johto säilyy, Trumpin aika käy vähiin.”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Trump on kohtuuttoman aggressiivinen, yliherkkä ja jatkuvasti puolustusasemissa. Hän teeskentelee ylivoimaisuutta, joka on todennäköisesti kompensointia ja kätkee alleen syvän ja huolestuttavan alemmuudentunteen sekä äärimmäisen tietoisuuden ja ahdistuttavan riippuvuuden siitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat", Vaknin arvioi American Thinker -lehden haastattelussa maaliskuussa 2016.

Vakninin mukaan Trump kärsii "piiritysmentaliteetista", mikä tarkoittaa sitä, että hän reagoi todellisiin tai kuviteltuihin uhkiin ja haasteisiin hyvin aggressiivisesti. Hän on psykologin mukaan myös auktoriteettikammoinen, pakkomielteisen huomionhakuinen, epärehellinen ja syvästi neuroottinen.

Heikkouden halveksinta on kerta toisensa jälkeen vienyt Trumpin äärimmäisyyksiin. Hän vähätteli sotavangiksi joutunutta John McCainia ja matki ivallisesti vammaista toimittajaa Serge Kovaleskia.
OK. Ottamatta kantaa paikkaansapitävyyteen, miten nämä tekevät Trumpista huonon presidentin? Ymmärrän kyllä hyvin jos Trump menee ihon alle. On varmasti sen verran särmikäs persoona ettei kaikki pidä henkilönä. Mutta nyt onkin kyse presidentistä eikä kumpi olisi parempi kaveri.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
"Joulukuussa 2017 Washington Post –lehti uutisoi, että Yhdysvalloissa tartuntatautien ehkäisystä vastaava virasto CDC on virkamieslähteiden mukaan saanut presidentti Donald Trumpin hallinnolta listan sanoista ja ilmauksista, joita sen pitää dokumenteissaan välttää. Kielletyiksi sanoiksi mainitaan mm. ”monimuotoisuus” (diversity), ”transsukupuolinen” (transgender), ”sikiö” (fetus) ja ”tieteeseen perustuva” (science-based).

Valtaannousunsa jälkeen myös Donald Trump alkoi rajoittaa naisten oikeuksia kehoonsa. Ensi töikseen hän allekirjoitti lain, joka sulkee rahahanat kaikilta aborttineuvontaa antavilta järjestöiltä. Vaalipuheissaan Trump uhosi, että laittoman abortin tekeviä naisia pitäisi rangaista. Presidenttiä vastustavissa mielenosoituksissa onkin totuttu näkemään kylttejä, joissa lukee ”Make Handmaid’s Tale fiction again”. Naistenmarssien osallistujat eri puolilla maailmaa ovat myös pukeutuneet kirjan hahmojen punaisiin asuihin ja valkoisiin päähineisiin. "

 
Olet todellinen herrasmies kun annat minun vastata ensin, mutta kysymykseen vastata kysymyksellä.

Vastaan heti sinun jälkeen.
Ei mulla mitään todisteita ole hänen veroihin tai verottomuuteen. Toistan vain mitä uutisista kuulen.
Televisiouutisilla on moraalinen velvollisuus pysyä totuudessa.
Mitä Trumppiin tulee niin on sanottu, että hän on valehdellut 20 000 kertaa presidentti kautensa aikana. Seuraamalla hänen haastatteluja huomaa ja kuulee, että hänen kertomukset muuttuvat päivästä toiseen. Näin Ollen olen taipuvainen uskomaan pikemminkin uutisiin kuin Trumppiin.
 
Ei mulla mitään todisteita ole hänen veroihin tai verottomuuteen. Toistan vain mitä uutisista kuulen.
Televisiouutisilla on moraalinen velvollisuus pysyä totuudessa.
Mitä Trumppiin tulee niin on sanottu, että hän on valehdellut 20 000 kertaa presidentti kautensa aikana. Seuraamalla hänen haastatteluja huomaa ja kuulee, että hänen kertomukset muuttuvat päivästä toiseen. Näin Ollen olen taipuvainen uskomaan pikemminkin uutisiin kuin Trumppiin.
Minne katosi ”syytön kunnes toisin todistetaan”?


Oletko tietoinen montako kertaa fake news on kirjoittanut sontaa? Uskommeko vaan lampaan lailla kaiken mitä ne kirjoittaa?
 
Minne katosi ”syytön kunnes toisin todistetaan”?


Oletko tietoinen montako kertaa fake news on kirjoittanut sontaa? Vai uskommeko vaan lampaan lailla kaiken mitä ne kirjoittaa?
Mitä kysyt? Sitäkö, että sanoin Trumpin valehdelleen?
Syytinkö häntä tällä kertaa mistään muusta?
 
Mutta eihän me tiedetä onko Trump valehdellut tässä asiassa kun New york timesilta harmillisesti puuttui todisteet...?
Niin, kai se on niin, että jokainen uskoo kokemuksiensa mukaan.
Mun on helppo uskoa moninaista pahaa hänestä, koska en pidä hänestä ja mielipiteeni hänestä on negatiivinen.
Monet hänen lähimmistä miehistä istuu vankilassa niin on vaikea uskoa, että näiden miesten johtaja on syytön.
 
Niin, kai se on niin, että jokainen uskoo kokemuksiensa mukaan.
Mun on helppo uskoa moninaista pahaa hänestä, koska en pidä hänestä ja mielipiteeni hänestä on negatiivinen.
Monet hänen lähimmistä miehistä istuu vankilassa niin on vaikea uskoa, että näiden miesten johtaja on syytön.
Lähtökohtaisesti on melko kummallista, että väitetään lähes mitä vain ilman todisteita, ja sitten oletetaan, että Presidentin tehtävä on esittää todisteet...

Mitä itse olen seurannut fake newsia niin esim. asioita on irroitettu kontekstistaan ja asioita ymmärretään tahallaan väärin etc.
Kyllähän tuollaisilla metodeilla saa mitä ihmeellisimpiä juttuja aikaan kenestä hyvänsä.
 
Lähtökohtaisesti on melko kummallista, että väitetään lähes mitä vain ilman todisteita, ja sitten oletetaan, että Presidentin tehtävä on esittää todisteet...

Mitä itse olen seurannut fake newsia niin esim. asioita on irroitettu kontekstistaan ja asioita ymmärretään tahallaan väärin etc.
Kyllähän tuollaisilla metodeilla saa mitä ihmeellisimpiä juttuja aikaan kenestä hyvänsä.
Tarkoitatko, että ”Trumpin miehet” ovat suyttömästi telkien talana?
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Ok, ajattelen että jos maan presidenttiä syytetään kiertämästä veroja niin hän itse tuo todisteet veroistaan.
Kyllä se on ihan oikea päätelmä. Ihan uskomatonta bullshittiä tällä palstalla muuten jauhetaan. Ensin ilman mitään perustetta ilmoitetaan, että suurin osa USA:n mediasta on "fake news". Lähteenä se, että Trump sanonut.

Vähän sama kuin, jossain joku kirjoittaa, että laita todisteet ilmastonmuutoksesta. No kyseisestä asiasta on dataa tonnikaupalla. Sitten tämä sivuutetaan sillä, että "fake news", "huijausta" tai ihan vaan "että ei pidä paikkaansa".

Jos lähtökohtainen ajattelu on se, että suurin osa mediasta on jotain huijausuutisia, niin mitä völiä on sitten todisteilla. Nekin voi väittää feikiksi.

Sehän tämän informaatiosodan tarkoitus on. Saada ihmiset totaalisen epävarmaksi toden ja valheen välillä. Sitten kaikki menettää merkityksen ja voi väittää mitä vaan.

Sitä mä silti ihmettelen että mikä siinä on että suurin osa medioista USA:ssa on feikkiä alkaen Washington Postista ja NY Timesistä (mutta FOX sitten ei) ja Suomessa YLE, HS jne... Voisiko nämä fake newsin huutelijat kertoa, mitkä ovat niitä luotettavia medioita. VAi onko se niin, että luottettava media on se "oma fiilis".

Onneksi kun Trum häviää vaalit niin hän joutuu vastaamaan aika moniin syytteisiin. Silloin todistustaakka on toisella puolella, mutta eiköhän näitä todisteita ole ihan tarpeeksi. Kyllähän Trumpon vuonna 2026 viimeistään vankilassa tai haudassa. Laitoin nyt tuon 2026 siksi, että jos hänen jatkoa ajavien voimien kikkailut onnistuu, ja voittaisi sittenkin vaalit.

Mutta tietenkin hänen kannattajilleen tämä kaikki on fake newsiä jne:
 
vierailija
Onneksi kun Trum häviää vaalit niin hän joutuu vastaamaan aika moniin syytteisiin. Silloin todistustaakka on toisella puolella, mutta eiköhän näitä todisteita ole ihan tarpeeksi. Kyllähän Trumpon vuonna 2026 viimeistään vankilassa tai haudassa. Laitoin nyt tuon 2026 siksi, että jos hänen jatkoa ajavien voimien kikkailut onnistuu, ja voittaisi sittenkin vaalit.

Mutta tietenkin hänen kannattajilleen tämä kaikki on fake newsiä jne:
ameriikassa on pressan vaalit 4 vuoden välein
 

Yhteistyössä