Heipparallaa. Olen ollut poissa palstalta tarkoituksella koko kierron. Jotenkin on päässyt nämä piinapäivät paljon helpommalla, kun on saanut muuta mietittävää. Toinen inssi siis takana ja huomenna olis testipäivä.....pp14. Mitään tuntemuksia ei ole ollut ja muutenkin varma, ettei tulosta ole nytkään tullut. Omasta mielestä ajoitus meni taas mönkään, mutta vaikka ollaan yksityisellä, mun lääkäri ei suostu kokeilemaan sitä Pregnyyliä lähempänä inssiä. Määräsi mulle ekan kerran luget, mutta olinkin sanonut vahingossa, että menkat alko viimeks pp11 vaikka se olikin pp13. Ei kai niistä nyt kuitenkaan haittaa ole.
Seuraava kierto on luomu joka tapauksessa. En tiedä, mennäänkö syksyllä vielä kolmanteen inssiin. Itse alan olla tuohon inssi touhuun jo kohtuullisen kyllästynyt. Meillä toimenpiteeseen matkaa lähes 300 km ja nämä kaksi kertaa ovat tuntuneet tosi turhilta jo alusta asti. Sori kun olen näin pessimistinen. Ehkä se kertoo siitä, että mun olis aika jättää nämä toivehaaveet ja keskittyä vain nykyelämään. Kyllä se pikkukakkonen sieltä tulee joskus jo on tullakseen tai sit jos ei tule, niin nautitaan täysin siemauksin tästä ykkösestä. Helppoa se on tietysti aina sanoa.....
Mikäli maailmankirjan mullistuvat ja aamulla teen plussan, ilmottelen teille rakkaat piinaiilija/kohtalotoverit.
Suotuisia plussatuulia ja ihanaa kesää kaikille!