Inseminaatio

jep nautitaan täysin rinnoin....katkeraa vaan ku kaikki muut ympärillä saivat pikku2 heti melkeen esikoisen perään...ja me vaan yritetään toiset jo 3 saaneet..........meillä meni kesäloma rahat hoitoihin ja muut menee lomalle....reiluako????.......
 
Mutta jos teillä on jo yksi, niin onhan sekin jo hyvä! Toisilla ei ole sitä yhtäkään. Elämä ei todellakaan ole aina reilua, mutta ei auta itku markkinoilla. Pitää vain yrittää tarttua kiinni niistä elämän hyvistä asioista.
 
Heipparallaa. Olen ollut poissa palstalta tarkoituksella koko kierron. Jotenkin on päässyt nämä piinapäivät paljon helpommalla, kun on saanut muuta mietittävää. Toinen inssi siis takana ja huomenna olis testipäivä.....pp14. Mitään tuntemuksia ei ole ollut ja muutenkin varma, ettei tulosta ole nytkään tullut. Omasta mielestä ajoitus meni taas mönkään, mutta vaikka ollaan yksityisellä, mun lääkäri ei suostu kokeilemaan sitä Pregnyyliä lähempänä inssiä. Määräsi mulle ekan kerran luget, mutta olinkin sanonut vahingossa, että menkat alko viimeks pp11 vaikka se olikin pp13. Ei kai niistä nyt kuitenkaan haittaa ole.

Seuraava kierto on luomu joka tapauksessa. En tiedä, mennäänkö syksyllä vielä kolmanteen inssiin. Itse alan olla tuohon inssi touhuun jo kohtuullisen kyllästynyt. Meillä toimenpiteeseen matkaa lähes 300 km ja nämä kaksi kertaa ovat tuntuneet tosi turhilta jo alusta asti. Sori kun olen näin pessimistinen. Ehkä se kertoo siitä, että mun olis aika jättää nämä toivehaaveet ja keskittyä vain nykyelämään. Kyllä se pikkukakkonen sieltä tulee joskus jo on tullakseen tai sit jos ei tule, niin nautitaan täysin siemauksin tästä ykkösestä. Helppoa se on tietysti aina sanoa.....

Mikäli maailmankirjan mullistuvat ja aamulla teen plussan, ilmottelen teille rakkaat piinaiilija/kohtalotoverit.

Suotuisia plussatuulia ja ihanaa kesää kaikille!
 
Täällä on piinailut ohi, nyt illasta alko tulla verensekaista vuotoa. pettymys ei ole niin paha kuin aikasemmissa kierroissa, koska usko on mennyt siihen että voitaisiin luomuna onnistua. seuraava kierto varmaan meneekin sitten äkkiä ku on kolmen viikon päästä lomalle lähtö :) Vieläkään ei ole kirjettä Oyssista tullut että milloin olisi IVF aika, sitä siis odotellessa. SeaBlue täällä pidetään peukkuja ylhäällä ja toivotaan että aamulla teet plussa testin :)
 
Tsekkausultrassa käyty ja kaikki näytti hyvältä.... :) Kaksi munarakkulaa kasvamassa,toinen 11mm ja toinen 13mm..Nyt vaan ovistestejä kehiin ja alkuviikosta uus ultra jos ei ovisplussaa sitä ennen! Näillä mennään..hyvä mieli!! :heart:
SeaBluelle Plussatuulia!! :wave:
 
Sinirusko: Ihania uutisia :heart: Hyvin lähti kroppa toimimaan ja nyt toivotaan ovisplussaa, tosin ei ihan vielä että munikset kasvavat mukavan kokoisiksi!! Tulehan informoimaan taas! Täällä odottelen kuulumisias ja jännään mukana!!

nannah86:
Pahoittelut tädistä! Ihanaa jos on reissua tiedossa, ne päivät menevät niin ihanasti ilman ajatuksia aina lomilla :)

Seablue: Toivottavasti tänään olisi plussa pärähtänyt!!! Tulehan kertomaan kun olet testin tehnyt!! peukutukset!! :heart:

A 5+2
 
Sinirusko
Ihanaa että kierto on jo noin pitkällä!! Ajatella että huomenna sitten alkavat ne piinapäivät, enkä yhtään ihmettele miksi niitä sanotaan piinapäiviksi!! Toivotan suuresti onnea inssiin ja toivon että tulet perässäni odotuspuolelle!! Jos plussa napsahtaa meidän kertomukset ovat aika samanlaiset!! Halaus ja tulehan kertomaan pitkän piinajan fiililsiä ja tuntemuksia!! :heart:

SeaBlue
Pahoittelut negasta! Toivottavasti vuoto jo alkanut ja olet päässyt uuteen yrityskiertoon!! Asenteesi on loistava!!

ON
Täällä voidaan hyvin. Oireita ei juurikaan ole, väsymys on kova, mutta voi hyvinkin johtua näistä pitkään kestäneistä helteistä! Odottelen kiivaasti varhaisultraan, jossa toivon tulevan ihania uutisia!!

A 6+0
 
Sinirusko
Hui, päivät ne vain vierii!! Täällä peukuttelen kovasti plussan puolesta!!

ON
Alkuraskauden ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Löytyi viikkoja vastaava sikiö jonka sydän löi vimmatusti! Ihana tunne, viime kerralla kun ei päästy edes sinne asti!

A 6+6
 
moi taas pitkästä aikaa :) olen seuraillut muiden kuulumisia, mutta ei ole tullut kirjoiteltua kun ei ole oikein mitään kommentoitavaa :D Oyssista edelleen kirjettä ootellaan. kävin pari viikkoa sitte viemässä sinne väestöliitolta tulleet paperit ja sieltä sanottiin että IVF hoitaja tulee lomalta 26.7 eli sen jälkeen voi alkaa kirjettä odottelemaan. no nyt sitten odotellaan =) menkat meni ja koska mulla oli vielä noita clomeja jäljellä aloitin ihan omin nokkineni syömään niitä ja pakko ottaa oviksen jälkeen nuo lugesteronit, koska meillä on se ulkomaanmatka ja jos en niitä aloittais niin menkat alkais sit siellä niin ajattelin niitä muutaman päivän pitkittää sitte niillä :) clomeista ei oireita juuri tullut muuta kun normaalit kuumat aallot :D muutenkin kyllä nyt ollu tosi lämmin :) nyt siis menossa kp 9 ja ovista ootellaan en oo vielä alkanu tikuttaa, yleensä clomien kans se on ollu kp 14 että vielä jokunen päivä ja sitte alkaa taas se piinailu. Onneksi ollaan siellä lomalla niin siellä en kyllä ala testailemaan ja kun tullaan sieltä on jo piinapäivät ohi :) odotukset ei todellakaan ole korkealla. tuntuu että kaikki muut saa lapsia tuosta noin vaan ja ite ei sitte millään :kieh: Sinirusko toivotaan että sieltä plussa tulisi ja saisitte nyytin ihan syliin asti :heart:
 
Pitkästä aikaa taas. Ihanaa kuulla hyviä uutisia mitä olen äkkiä täältä lueskellu! Hyvä Sinirusko!! :heart:
Arki koitti taas oikein rytinällä ... kp1. Haikea olo, ei se vaan onnistu luomuna. Nappeja huuleen, että sitä kestäis nämäkin kivut taas. Reissussa en tosiaan tikutellut tai saati edes miettinyt koko asiaa, vaan nautittiin! Mutta ei niin ei. Aika pettynyt olo taas.
Ei voi vielä klinikallekkaan soittaa, kun ovat kesälomalla. Mutta aloitan kp2 syömään taas femaria.
 
Heissan! :wave:
Mitä ihmisille tänne kuuluu? Alkaa olla itsellä jännät paikat,huomenna ois kaks viikkoa inssistä... =) Tänää ihan vaan huvikseen testasin ovistestillä et mitäköhän näyttää,ni piruvie,melkein tasapaksut viivat!!?? ;) B) Raskaustestiä jos vaikka perjantaina kokeilis...Mie niin toivon!! :heart:
 
Sinirusko

Ihanaaaaa!! Täällä peukutellaan kovasti! Itsellänikin ovistestit näyttivät kirkuvan punaista kahta viivaa, joten melkein uskaltaisin jo uskoa raskauteen :heart:
Miksi et raskaustestiä kokeile aikaisemmin? Pitäisi kyllä jo näyttää hyvin?

A 8+0
 
Jotenkin vaan ei uskalla testata vielä...takaraivossa kuitenkin ajatus että se voi olla myös nega... :( Nih,ootellaan nyt pari päivää vielä! Uutuutena on tissien kivuttomuus,ei siis minkäänlaista aristusta mikä mul on yleensä aina oviksesta menkkoihin! ;) Voi jospa ois onnannu... :heart: Ei se mun ovisviiva mikään kirkuvan punanen ollu,mut melkee plussa..heh..
 
Sinirusko täällä jännäillään sun puolesta, mutta hyvältä kuulostaa tuo ovistestin tulos :) täällä ovistesti oli plussaa viime torstaina eli piinapäiviä elellään. Tänään ollaan viikon matkalle lähössä ja siellä en aio testata. hyvinkin siis pitäisi matkan jälkeen näkyä jo plussa jos ois näkyäkseen, jota vahvasti epäilen. Lugesteroneja oon käyttäny nyt ku tiputtelu pitäis alkaa tiistaina ja menkat sitte torstaina niin ei menis sitte matka pilalle. lopetan ne sit ku sieltä lomalta tullaan. Vasemman puolen munasarja on ollu välillä tosikin kipeä ja mahaa on nippailut. luulen että tuo munasarjakipu johtuu siellä olevasta kystasta :( Plussatuulia kaikille :heart: viikon päästä palaillaan!
 
Sinirusko täällä jännäillään sun puolesta, mutta hyvältä kuulostaa tuo ovistestin tulos :) täällä ovistesti oli plussaa viime torstaina eli piinapäiviä elellään. Tänään ollaan viikon matkalle lähössä ja siellä en aio testata. hyvinkin siis pitäisi matkan jälkeen näkyä jo plussa jos ois näkyäkseen, jota vahvasti epäilen. Lugesteroneja oon käyttäny nyt ku tiputtelu pitäis alkaa tiistaina ja menkat sitte torstaina niin ei menis sitte matka pilalle. lopetan ne sit ku sieltä lomalta tullaan. Vasemman puolen munasarja on ollu välillä tosikin kipeä ja mahaa on nippailut. luulen että tuo munasarjakipu johtuu siellä olevasta kystasta :( Plussatuulia kaikille :heart: viikon päästä palaillaan!
 
Moikka.

Taidan liittyä tähän ketjuun taasen, kun alkaisi sen toinen ja ilmeisesti viimeinen inseminaatio lähestymään.
Kierto alkoi ja clomifenit. Ja reilun viikon päästä pitäisi mennä tarkastamaan tilanne ensin ultrassa, onko kypsymässä munasoluja ja onko limakalvo riittävä. Jospa sitten pääsisi vielä sinne inssiin tämän kierron aikana.

Tsemppiä ja pluissatuulia teille :)
 

Yhteistyössä