No voi höh
Fyi että ei teille inssit toimineet...
Mutta peukut pystyssä luomuyllärille
Kiitos kovasti tuosta hysteroskopia-tiedosta.
Sandaali; ei ole ollut mitään puhetta mistään irrotuspiikeistä, lääkärin mukaan jos ovista ei saa tikutettua perjantaihin mennessä niin se kierto on sitten "menetetty". Joka tuntuu jotenkin niin tyhmältä, kun kuitenkin heti ekaan inssiin piti laittaa clomit tueksi, vaikka mun ovuloinnissa ei vikaa pitänyt ollakaan. Että miksi siihin sitten jätetään tuollainen epävarmuustekijä että jos ovulaatio osuukin viikonlopulle niin palatkaapa asiaan ensi kuussa...
Ja kyllä se ovis ehti tulla ajallaan
. Kp.12 aamulla ei hymynaamaa ilmestynyt mutta ONNEKSI tein uuden testin illalla. Ja sehän oli sitten positiivinen, eli ei muuta kuin aamusta soitto klinikalle. Vähän aikaa arvottiin että onko inssille sopiva ajankohta silloin kp. 13 vai vasta seuraavana päivänä kun testi muuttui positiiviseksi vasta illalla (ja oli sitä myös aamulla) mutta päädyttiin heti siihin kp.13 iltapäivään. Ja täytyy sanoa, että ONNEKSI taas, koska illalla oli aika karseat ovulaatiokivut ja huvikseni testasin vielä ennen nukkumaanmenoa ja lh-huippu oli tosiaan saavutettu kun ei hymynaamaa enää ilmestynyt. Eli hyvin meni ainakin ajoitus, vaikka taas pelkäsin muuta
Ja onneksi testailin noin ahkerasti, sillä ovislimat, jotka mulla AINA ovat tulleet n. 12-24h ennen ovista ja toinen satsi saman ajan päästä sen jälkeen, alkoivat pikku hiljaa valua vasta kp.14:O
Täällä sai antaa näytteen kotona, jota mies kovasti etukäteen toivoikin, kunhan vaan sen sai toimitettua "kylmettymättä" klinikalle pesua varten. No minähän kävin ryöväämässä tk.n labrasta näytepurkin ja jemmasin sen matkan ajaksi sitten tuohon rintsikoiden ja rintojen väliin, niin ei päässyt kylmettymään
Pesun jälkeen näytteestä löytyi yllättävän paljon hyvälaatuista porukkaa ja kuulemma jos tämä kerta ei nyt tuota tulosta niin inssiä voidaan hyvin kokeilla uudelleen.
Inssi itsessään oli kyllä ihan hullun nopea toimenpide, alle 10min kaikkinensa (onko muita muuten ultrattu enää juuri ennen inssiä, mua ei ainakaan ja ihmettelin vähän, että miksei
) ja eikun kotiin. Köllöttelin sitten reilun puoli tuntia selälläni kintut kohti kattoa ihan vaan varmuuden vuoksi ja vapaatkin alkoi juuri sopivasti niin otin ihan rauhallisesti sitten sen illan. Ja sitä rauhallisesti ottamista on nyt sitten riittänyt tähän päivään asti...
Silloin inssi-iltana oli tosiaan hyvin vahvat ovulaatiokivut (olin autonratissa juuri silloin ja meinasin ajaa ojaan kun eka vihlaisu tuntui...) ja siitä lähtien olenkin sitten ollut aikas kipiä. Aamut ovat helpompia, mutta jo muutaman tunnin jalkeillaolon jälkeen kipu varsinkin tuolla oikealla puolella alkaa olla todella kovaa ja pakottaa makuulle. Siinä sitten kärvistellään hetkittäin tulevien voimakkaiden kipuvihlaisuiden ja aika karsean painontunteen kanssa. Eilisiltana tuo painontunne tuntui saavuttavan huippunsa, tunnin verran ähisin ja puhisin sohvalla kun missään asennossa ei helpottanut ja lopulta jo melkein itkua väänsin kun olo oli niin tukala, mutta yht´äkkiä se helpotti ja pelkkä tuo hetkittäin tuleva kipuilu jäi. Saapa nähdä, miten tämä ilta menee... Mä olenkin yhden kaverin kanssa naureskellut asiaa, että mimmoinenkohan mun mahdollinen raskauteni sitten on, jos jo nyt on tälläistä
No, kummasti sen kovankin kivun kestää kun tietää, mistä se johtuu, ja mihin sillä tähdätään:heart:
Mites,
vauvayritys, tuliko ne menkat sieltä vai jäikö pelkkään kipuiluun...?
Mä tässä vielä pohdiskelen, että pitäiskö mun soitella tässä jo ennen menkkojen alkua polille, kun pyydettiin ilmoittamaan vasta sitten, että onko inssi tuottanut tulosta vai ei. Mutta olis kyllä ihan kiva tietää, että jatkanko mä clomien syömistä ensi kiertoon (ja ennen niiden aloittamista haluan kyllä käydä veritestissä, etten varmasti ole raskaana jos on yhtään epäilystä siihin suuntaan vaikka kotitestit näyttäis negatiivista) ja jos menkat alkaa to/pe niinkuin niiden pitäisi, niin enpä mä silloin perjantaina enää mitään clominsyöntiohjetta ehdi saada siihin kiertoon. Onhan se ihan kiva, että oletetaan että tämä inssi nyt tuottaisi tulosta, mutta ehkä nyt hieman tarkemmat ohjeet olisivat olleet ihan jees sen varalta että mitään ei tapahdu...
Mulla meinaa olla vaikeuksia pysyä kartalla, että kuka on missäkin vaiheessa menossa hoidoissa ja millä päivillä, joten mitä olisitte mieltä jos laittaisi pienen listan pystyyn vähän samaan tyyliin kuin tuolla clomittarissa on? Mutta sillä poikkeuksella, että jokainen täyttäisi listaan itse omat tietonsa eikä kellään olisi sitä päivitysvastuuta? Siis tyyliin;
annalii............1.ins (+clomit) 31.1...........testipvä. 14.2
ja tähän sitten halukkaat lisäisi omat tietonsa samaan tyyliin. Kannatetaanko vai onko ihan tyhmä idea?