Ihania lastenvaate-nettikauppoja

  • Viestiketjun aloittaja minttua
  • Ensimmäinen viesti
Kannattaa käydä tutustumassa Lintukotoon, siellä on paljon kotimaisia ja pohjoismaisia vaatemerkkejä. Varsinkin välikausihaalari ja takki valikoima on mahtava.

 
vierailija
Kannattaa käydä tutustumassa Lintukotoon, siellä on paljon kotimaisia ja pohjoismaisia vaatemerkkejä. Varsinkin välikausihaalari ja takki valikoima on mahtava.

Kummallinen sivusto, ihan perus-Name-itiä pukkaa. Tietysti siellä on muutakin, jos osaa ja jaksaa etsiä ja selvittää eri merkkien taustoja, jos se on itselle tärkeää (minulle on). Olen juuri miettinyt, että ottaisin kesällä vuoden täyttävälle vauvalle jotain oikeasti raikasta, eettisesti tuotettua, kestävää ja mieluiten kotimaista vaatetta. Eikä mitään Vimmaa tai muuta hypeä. Siihen tarkoitukseen tuo ei ollut oikea osoite.
 
Kummallinen sivusto, ihan perus-Name-itiä pukkaa. Tietysti siellä on muutakin, jos osaa ja jaksaa etsiä ja selvittää eri merkkien taustoja, jos se on itselle tärkeää (minulle on). Olen juuri miettinyt, että ottaisin kesällä vuoden täyttävälle vauvalle jotain oikeasti raikasta, eettisesti tuotettua, kestävää ja mieluiten kotimaista vaatetta. Eikä mitään Vimmaa tai muuta hypeä. Siihen tarkoitukseen tuo ei ollut oikea osoite.
Name It:n luomupuuvillaiset vaatteet on just mahtavia ihan jokapäiväiseen käyttöön. Jos haluun jotain muuta vähän erityisempää niin olen tykännyt tosta Kaikosta, joka on suomalainen ja eettisesti valmistettu. Vimma ei ole valmistanut pitkään, pitkään aikaan lastenvaatteita.
 
vierailija
Name It:n luomupuuvillaiset vaatteet on just mahtavia ihan jokapäiväiseen käyttöön. Jos haluun jotain muuta vähän erityisempää niin olen tykännyt tosta Kaikosta, joka on suomalainen ja eettisesti valmistettu. Vimma ei ole valmistanut pitkään, pitkään aikaan lastenvaatteita.
Itselleni pitkä aika lastenvaatteissa tarkoittaa jotain ihan muuta kuin muutamaa kuukautta tai puolta vuotta, mikä Vimman lastenvaatevalmistuksen lopettamispäätöksestä on mennyt. Paljon niitä on edelleen myynnissä eri paikoissa. Itse en ole tykännyt koskaan.

Lapsillamme parhaat vaatteet ovat kestäneet 5-10 vuotta käytössä kiertäen lapselta toiselle ja parhaassa tapauksessa vielä meiltä eteenpäinkin. Tähän kategoriaan eivät valitettavasti Name itin trikoovaatteet yllä, ne ovat olleet suureksi osaksi niin surkeita, että ovat jo ensimmäisellä käyttäjällä kulahtaneet täysin. Siksi en niitä enää osta ollenkaan. Positiivinen poikkeus ovat olleet heidän merinovillavaatteensa, ne ovat olleet kestäviä, samoin farkut ovat kestäneet käyttöä ja joku muu paksumpaa tekoa oleva vaatekappale.

Yhden kivannäköisen kotimaisen valmistajan tässä löysin, jolla on hieman omaperäisempi ote:

www.babypanda.fi

Tuolta voisi jotain ostaakin.
 

Yhteistyössä