Ihania lastenvaate-nettikauppoja

  • Viestiketjun aloittaja minttua
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Viimeksi muokattu:
Vierailija
Pikkujutussa uusia juttuja.
Hauskojen tekstipaitojen lisäksi satukirjoja, joissa lapsi on itse sadussa mukana.
Sadussa on myös kaverikohtia ja jokaiseen kaverikohtaan voi laittaa eri kavereita/vanhemmat/isovanhemmat..., riippuen sadun tekstistä - päätät itse tilatessasi. Näin kirjasta tulee yksilöllisempi ja kivempi.
Tilauslomake on selkeä, ja hyvin ohjeistettu esimerkein.
Kiva lahjaidea lapselle.
 
Viimeksi muokattu:
PikkuAssa
En voi suositella asiointia Pikku Minea lastenvaatteita myyvässä verkkokaupassa. Asiakaspalvelu todella huonoa, lisäksi yritys myy ei joota, verkkokaupan saldot eivät pidä paikkaansa. Rahoja on todella vaikea saada takaisin kun tilaamaasi ja maksamaasi tuotetta ei olekkaan, lisäksi et saa maksamaasi summaa takaisin vaan yritys vähentelee tilaussummasta toimitusmaksuja vaikka tilatessa toimitusmaksut ovat olleet 0€.

Lisää tietoa yrityksen kanssa kohtaamistani ongelmista löytyy täältä:
pikkuassa: Verkkokauppa Pikku Minea negatiivista palautetta
 
Mamma
En voi suositella asiointia Pikku Minea lastenvaatteita myyvässä verkkokaupassa. Asiakaspalvelu todella huonoa, lisäksi yritys myy ei joota, verkkokaupan saldot eivät pidä paikkaansa. Rahoja on todella vaikea saada takaisin kun tilaamaasi ja maksamaasi tuotetta ei olekkaan, lisäksi et saa maksamaasi summaa takaisin vaan yritys vähentelee tilaussummasta toimitusmaksuja vaikka tilatessa toimitusmaksut ovat olleet 0€.

Lisää tietoa yrityksen kanssa kohtaamistani ongelmista löytyy täältä:
pikkuassa: Verkkokauppa Pikku Minea negatiivista palautetta
Aika outo juttu kun minä taas olen saanut aina niin hyvää palvelua tästä nettikaupasta. Varastomyymälässäkin kerran kävin työmatkalla ja myyjä oli todella mukava ja asiansa osaava ja kauppa täynnä ihanuuksia. Minä en voi kuin suositella.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä