Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Törmäsin aiheeseen yhdessä konferenssissa ja tämä pitää aika pitkälti yhtä sen luennon kanssa ja varmaan paikkansa, oli aika yllättävää kuinka oikeasti isossa roolissa on se että miehet saa ja mihin se johtaa jos eivät saa. Olin todella puulla päähän lyöty mutta minä kyllä olen aina saanut ja myös käynyt ammattilaisten luona että puutteeseen en itseäni päästä 😅
 
vierailija
Asuttaan maal ni moi eukko käyp kyl hoitelemassa pitkin kylää että ne syrjäkylän äijät suop ainakki kerra kuus. Tätä jatkun 8 vuot ja ei ole kertaakaa mittää tautei tullu mut joka viiko eukko tulloo kottii suu korvissa ja pimska spermas kottii ja sit oma äijä saa tehdä mitäs ny mieleen juolahtaa, kaikki täs voittaa, talkoo pimska saa kyl aikas pal vastalahjaa eli vaik ei rahaa niin kyl asiat sujuu nii et omavaraisia ollaan vastalahjoil, tulloo lihat ja potut ja kaik, ulkosaunaki pari vuot si
 
vierailija
Pakko pistää auto parkkiin ja kirjoittaa tänne♥
Untako ? En tiennyt että joku voisi olla pillultaan tuollainen♥ ei kai hän neitsyt sentään voinut olla mutta neitsyen 2 kertaa kokeneena oli kyllä tiukempi niitäkin ja niin nautinnollista joka työnnöllä.♥ Terskani hieroi tuota pillun lihavista seinämää seinämää joka työnnöllä tiukimmassa pillussa ikinä puristus oli täydellinen ja pillu sykki nautinnosta ja väreili ja värähteli, Ihana pillun tuoksu täytti nenäni ja onnistuin maistamaan miltä tuo pillu maistuu, se maistui taivaalliselle pillu nektariinille, rakastelu jatkui ja jatkui ja jatkui, nainen voihki ja minä sain kokea sen mielettömän pillun uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.

Kivekset saivat tyhjentyä niin ettei spermaa jäänyt pisaraakaan, rakastelun taivas oli mitä hän minulle soi. Tuollaiseen seksiin en ole päässyt koskaan ennen oli se niin taivaallista. Fantasiaa ja unta moni ajattelee, ei vaan ollut, tämän sain aidon oikeasti kokea eikä meillä ollut kiire mihinkään vaan rakastelimme aina uudelleen kelloon katsomatta. Mikäli kemia toimii Mimosa voi rakastella kanssasi niin kauan niin monta kertaa kuin haluat ja pystyt, hän on siinä hetkessä sinua varten. Kiitos Mimosa ♥ kiitos sinä enkeli ♥ kiitos seksikkyys ja naiseus sinussa ♥ kiitos kosketus ja ennenkaikkea mieletön pillu ♥ joka vei minut ikimuistoiselle nautintojen matkalle ♥

Rakastin häntä siinä hetkessä mitä hän minulle teki ♥ kun laukesin niin joka kerta orgasmini tuntui paremmalta kuin koskaan ennen. Kehostani tuli kuin uusi ♥♥♥ Untako vain kysyy lukeva, jos se sittenkin oli vain pitkä tunteja kestänyt päiväuni niin näitä unia haluan nähdä aina ♥♥♥
 
vierailija
Toivottavasti hän nauttii itse täysillä ja antaa pilluaan vielä 65 vuotiaana Hänet kun on luotu antamaan pillua. Itse suhteessa mutta tarvitsen Mimosaa ja Mimosa tykkää kun häntä naidaan kunnolla mutta orgasmia en ole hänen nähnyt saavan, pääasia kuitenkin on että hän nauttisi ihan täysillä 😘🥰
 
vierailija
Nyt joku puhuu vihdoin aidasta eikä aidan seipäästä, siksi ärsyttänyt jotkin pisteet. Se että nainen tekee tätä sydämellä ja huomaa että hän on oikeassa elementissään tekee tästä upean jutun. Käyn harvoin mutta varmasti
 
vierailija
Mimosalle kysymyksiä? Onko tämä kutsumus sinulle vai mikä? Itselle kutsumus ja Jyväskylässä, 3 vuosi menossa. Miehiä 6-8 päivässä mutta osa haluaa monta kertaa ja parikin tuntia. Siksi tämä onkin koko päivä hommaa ja ei oikein vapaa päiviä tule pidettyä kun tykkään työstäni niin paljon. Olisi kiva kuulla miten sinulla on lähtenyt menemään. Tälle alalle tulee ja menee kun eivät malta odottaa vakikantaa. Jyväskylä ei ole mikään paras paikka mutta on tämä parempi kuin Seinäjoki. Tampere on asukasmäärään nähden paras. Siellä sais 24/7 jos haluaisi. Itse olin ennen hoitaja mutta kun alettiin rokotuksia vaatimaan pakolliseksi niin tämä tyttö lopettii hoitaja ammatin ja nykyään olen monen miehen hoitsu 😂 Mitä sie tehnyt ennen vai oletko yhä töissä myös muualla. Tälle alalle kun jää kahdeksi vuodeksi niin tälle alalle haluaa jäädä loppu iäkseen koska näistä miehistä on tullut niin tuttuja ja ne tarvitsee minua ja minä myös heitä. Työ pitää nuorekkaana. Iloisena. Tärkeä työ sano kuka mitä tahansa.
 
vierailija
Olisiko mahdollista että kyseessä on paimen. Paimen pitää miehet aisoissa kuin lampaat pidetään. Nälkäisestä lampaasta tulee susi. Syönyt lammas taas antaa arvokkaita asioita ihmiselle, eli miehet pystyy toimimaan normaalisti kun villillä saa nussia
 

Yhteistyössä