Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerrot tässä ihan asiaa Se, että olenko fantasiaa vai totta ja siihen uskooko vai ei, niin on ihan jokaisen oma valinta Olen tavannut useita miehiä ja tapaan jatkossakin, kiitos miehet upeista kohtaamisistakuumia kesäpäiviä ja-iltoja luvassa
-M
Mä ehkä uskon koska oon ollu sun sisällä, ei ehkä voi olla uskomatta vakka uskomattoman hyvää se pillus tekee 😍
 
vierailija
Mimosan luona käyty viime viikolla ja tykkäsin paljon hänen pillusta. Rinnat on isot mutta itse toivoisin että juuri hänellä olisi vieläkin isommat rinnat Hänen kokonaisolemukseem sopisi että rinnat olisi vieläkin isommat. Pillu onkin jo täydellinen 😍
 
vierailija
On ne isot jo nyt mutta itse asiassa ihan totta, hieman vieläkin isommat tekisi siitä tissien väliin esileikistä vieläkin tajuntaa räjäyttävämmän, on kehittynyt kyllä paljon ja pillu on mielestäni tiukempi ja entistä vaan parempi, kyllä muna nauttii tuossa pillussa. Voisikohan harkita rasvan siirtoa joskus, kerätään jätkät kolehti 🥰 tai Mimosa voi järkätä omat ryhmäpanot, äkkiä tuollainen kasaan saadaan.
 
vierailija
Käyn vakituiseen Mimosan luona ja sanon että mitään en toivo muutettavan, Mimosa on täydellinen ja ihana seksikäs nainen ❤ Jos haluaa isompia tissejä niin sitten käy sellaisen luona mutta eihän se ole mikään Mimosa! Pusuja täydellisiin tisuihin 😘
 
vierailija
Varmast juuri näin. Täällä yli 1000 postausta, kun virallisemmalla "pillunmyyntifoorumilla" on viestejä vain kymmenkunta. Kivahan näitä on lueskella kun on ylimääräistä aikaa…
 
vierailija
Teistä kumpikaan ei ole käynyt Mimosan luona selvästikään 😅 Ensinäkin en pidä Mimmua pillunmyyjänä lainkaan, Niin vaikka kyllä se seksi siinä ydin on mutta itselle siinä on läheisyys ja kosketus ja aitous se isoin juttu. Se on niin että jos joku tekee jotain hyvää niin kyllä se pitää yrittää polkea alas !
 
vierailija
No ei kai täälläkään kukaan ole pitänyt ketään pitänyt pillunmyyjänä, vaan viestissä viitattiin siihen että täällä "jollain" keulii toisinaan. Varsinkin kun maksullisen seksin foorumilla kirjoittelu on hieman asiallisempaa..
 
vierailija
Teistä kumpikaan ei ole käynyt Mimosan luona selvästikään 😅 Ensinäkin en pidä Mimmua pillunmyyjänä lainkaan, Niin vaikka kyllä se seksi siinä ydin on mutta kosketus ja läheisyys on minulle se isoin juttu
 
vierailija
Mimosa on itselle siksi ainoa vaihtoehto koska antaa työkseen energia hoitoja ja tämän huomaa siinä seksissä eli minäkin saan hänen käsistä ja pimpistä ihanaa ja ainutlaatuista kokemusta, tämä on siis selvästi yksilökohtaista. Toiset ei saavuta kemiaa hänen kanssaan ja kokemus jää varmasti silloin ihan vaan seksiin. Kemia taitaa olla niin että se joko syntyy jos on syntyäkseen. Kuitenkin sanon että kyllä varmasti keulii tunteet jos koet sen kaiken mitä hän voi antaa. Orgasmini on hänen luonaan aina ihan minimissään kymmenkertaisia ja ensimmäinen kerta oli aika hämmentävä kokemus. Itsellä nyt sitten keulii mutta sanon että voi pojat miten tykkään tuosta Mimmusta juuri hänen kykyjensä vuoksi ❤❤❤
 
vierailija
Itse käyn vain energia hoidossa ja annan niitä itsekin. En tiedä seksistä mitään hänen kanssaan eikä hän sitä ehdottele. Kaverilta kuulin että kun osaa kysyä niin häneltä saa myös pimppaa mutta sitä löytyy kyllä kotona riittävästi 🤩
 
vierailija
On totta että kirjoituksia on paljon ja yllätyin kuinka suosittu avaamani keskustelu on. Reilu vuosi sitten avasin tämän, itse kirjoittanut tänne ehkä 5 kertaa? Ihan vaan ajattelin että olpa ihanaa. Näköjään jollakin mulla ollut myös 😂
 
vierailija
Luin aika monta viestiä tästä ketjusta. Olen itse 61 vuotias ja tehnyt nyt reilu 20 vuotta töitä tällä alalla. Yhteiskunta ei huolinut minun firman tietoja eikä verottaja antanut laillisuuspapereita vasta kuin olin ollut alalla 4 vuotta. Eli 4 vuotta meni ennen kun sain alkaa tekemään yrittäjänä seksityötä. Kukaan ei ole minua tähän pakottanut enkä tee edelleenkään mitään muuta kuin sitä mistä itse nautin. Mainostaa ei ole tarvinnut enää yli kymmeneen vuoteen. Ikääntyminen hidastui todella merkittävästi nelikymppisenä joten näytän yhä melkein samalta kuin silloin kun aloitin nämä työt, en tiedä onko päivittäinen liikunta jota saan työssäni isompi juttu vai se että nautin naiseudesta ja siitä että minua naidaan paljon ihan joka päivä. Ostin Etelä Ranskasta huvilan jossa lomailen mieheni kanssa mutta kyllä minä lomallakin nussin joka päivä vähintään 2 miehen kanssa. Naisena yhä vain on helppoa saada mies sänkyyn paitsi omaani joka vammautui töissä kauan aikaa sitten. Elämä silti on ihan normaalia arkea, kaikki ystäväni tietävät millä alalla olen eikä se ketään vaivaa, huumorilla joskus jopa sanovat että hoida tuo kiimainen mieheni kun sitä kiihottaa työsi ja selvästi jäykistelee haluten kokea naista joka tuntee miehet paremmin kuin kukaan. En kuitenkaan nussi ystävien miehiä. On kyllä mielenkiintoinen ala ajatellen että olen tavannut ja oppinut tuntemaan ministereistä talkkariin väliltä eri tehtävissä olevia. Joidenkin kanssa asiakkuus on kestänyt toistakymmentä vuotta. Yksi neuvo sinulle Mimosa, etsi miehiä jotka saavat sinut kuumaksi ja kiimaan ja annan hellle säännöllisesti, fb ja nautinto siis on tässä työssä erittäin tärkeä asia. Oman nautinnon kautta työ on antoisaa Sinulle, samalla miehet nauttii paljon enemmän ja ovat hyvin voivia ukkoja 😀 Kaikkea hyvää Sinulle 😊
 
vierailija
Luin aika monta viestiä tästä ketjusta. Olen itse 61 vuotias ja tehnyt nyt reilu 20 vuotta töitä tällä alalla. Yhteiskunta ei huolinut minun firman tietoja eikä verottaja antanut laillisuuspapereita vasta kuin olin ollut alalla 4 vuotta. Eli 4 vuotta meni ennen kun sain alkaa tekemään yrittäjänä seksityötä. Kukaan ei ole minua tähän pakottanut enkä tee edelleenkään mitään muuta kuin sitä mistä itse nautin. Mainostaa ei ole tarvinnut enää yli kymmeneen vuoteen. Ikääntyminen hidastui todella merkittävästi nelikymppisenä joten näytän yhä melkein samalta kuin silloin kun aloitin nämä työt, en tiedä onko päivittäinen liikunta jota saan työssäni isompi juttu vai se että nautin naiseudesta ja siitä että minua naidaan paljon ihan joka päivä. Ostin Etelä Ranskasta huvilan jossa lomailen mieheni kanssa mutta kyllä minä lomallakin nussin joka päivä vähintään 2 miehen kanssa. Naisena yhä vain on helppoa saada mies sänkyyn paitsi omaani joka vammautui töissä kauan aikaa sitten. Elämä silti on ihan normaalia arkea, kaikki ystäväni tietävät millä alalla olen eikä se ketään vaivaa, huumorilla joskus jopa sanovat että hoida tuo kiimainen mieheni kun sitä kiihottaa työsi ja selvästi jäykistelee haluten kokea naista joka tuntee miehet paremmin kuin kukaan. En kuitenkaan nussi ystävien miehiä. On kyllä mielenkiintoinen ala ajatellen että olen tavannut ja oppinut tuntemaan ministereistä talkkariin väliltä eri tehtävissä olevia. Joidenkin kanssa asiakkuus on kestänyt toistakymmentä vuotta. Yksi neuvo sinulle Mimosa, etsi miehiä jotka saavat sinut kuumaksi ja kiimaan ja annan hellle säännöllisesti, fb ja nautinto siis on tässä työssä erittäin tärkeä asia. Oman nautinnon kautta työ on antoisaa Sinulle, samalla miehet nauttii paljon enemmän ja ovat hyvin voivia ukkoja Kaikkea hyvää Sinulle
Kiitos, kaikkea hyvää sinullekin!😊✨
Nämä asiat tiedossa!😘😉🥰
-M
 
vierailija
Pillu on tärkein asia maailmassa, ilman sitä elämä loppuu monilta muiltakin kuin ihmisiltä. Siittiöitä on pakkasessa satoja miljardeja, joten maailma pyörisi ilman munaa mutta ei ilman pillua. Maailman on arvioitukin pyörivän 81% pillun ympärillä. Tätä ei moni usko mutta otan esimerkin, poika haluaa olla suosittu ja menestyä töissä tulevaisuudessa ja siksi opiskelee että saa laatu naaraan itselleen. Tätä joskus pyöriteltiin yliopistolla kauan ja kaikki tiet ei johdakaan Roomaan vaan pillun luo. Kuitenkin pillun tarpeessa on epäsuhta, sitä tarvitaan enemmän kuin sitä on tarjolla, siksi satojen miljoonien naisten pitää pettää miestään tai sitten tarvitaan seksipalveluita ja paljon. Ilman sp maailmasta tulisi muutamassa viikossa vaarallinen paikka, raiskauksia, joukkoraiskaukset ja murhat räjähtäisi käsiin, tutkittu aihe ja fakta. Ehkä joskus seksialan työtekijöitä nostetaan siihen arvoon mihin ne kuuluu🙏🏼
 
vierailija
Pillu on tärkein asia maailmassa, ilman sitä elämä loppuu monilta muiltakin kuin ihmisiltä. Siittiöitä on pakkasessa satoja miljardeja, joten maailma pyörisi ilman munaa mutta ei ilman pillua. Maailman on arvioitukin pyörivän 81% pillun ympärillä. Tätä ei moni usko mutta otan esimerkin, poika haluaa olla suosittu ja menestyä töissä tulevaisuudessa ja siksi opiskelee että saa laatu naaraan itselleen. Tätä joskus pyöriteltiin yliopistolla kauan ja kaikki tiet ei johdakaan Roomaan vaan pillun luo. Kuitenkin pillun tarpeessa on epäsuhta, sitä tarvitaan enemmän kuin sitä on tarjolla, siksi satojen miljoonien naisten pitää pettää miestään tai sitten tarvitaan seksipalveluita ja paljon. Ilman sp maailmasta tulisi muutamassa viikossa vaarallinen paikka, raiskauksia, joukkoraiskaukset ja murhat räjähtäisi käsiin, tutkittu aihe ja fakta. Ehkä joskus seksialan työtekijöitä nostetaan siihen arvoon mihin ne kuuluu
Suuntaa antava kirjoitus. Ehkä 70 prosenttisesti samaa mieltä.
 

Yhteistyössä