Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedoksi että olen käynyt Mimosan luona!
Hän ei ole ilotyttö
Hän ei missään elämässä ole edes nähnyt puhumattakaan että olisi Huora
Hän ei ole seksipalvelutuottaja

???

Onko seksiä ?
On!
Myykö pillua ?
Ei!
Mistä kyse?
Hän on rakas nainen joka on siinä hetkessä sinun. Tunne on enemmän kuin ilkimä vaimoni kanssa ??? Kyllä ! Mitä hän teki, paransi koko kehoni !
Oli polvi vamma joka vaivasi 11 vuotta, tiedän ette usko ei vaivaa enää. Hän paransi sen mutta myös liittoni, seksi pitkästä aikaa tuntui hyvältä vaimoni kanssa. Kuka on Mimosa ?????
Ei ainakaan ihan heti tule mieleen että ihminen mut ihan lihaa toi oli ???? Onneksi olen vakio ”harva” asiakas, en halua käydä kuin silloin kun tiedän että nyt on aika. Ennen kävin muiden luona ja en saanut kuin pillua. Mimoda antaa voimaa ja itsevarmuutta ja hän muuttaa negatiivisen ajattelun positiiviseksi. Uskomaton nainen ? Ei vaan ihan äärimmäisen uskomaton nainen. Hän ehkä omaa kyvyn uudesti synnyttämään sinut kaiken jälkeen mitä kakkaa elämä on antanut. Onkp hän ihminen? EI MINUSTA VAAN HYVÄ HALTIA !!! Ehkä on ihminen ihan lihaa jo niin tuo pillu, huh huh kun on ahdas !!!!!
 
vierailija
Olen tehnyt kymmeniä fake ajan varauksia tälle, aina menee halpaan vaihdan prepaid numeroa joka kerta ja aina menee läpi. Milloin meitä useampi mies milloin vain minä. Hauskaa nähdä että aina uppoaa. Miksikö teen näin. Teen kaikille uusille näin, moni lopettaa kun pilaan niitten jutut. Miksi pilaan, siksi että nämä rikkovat luonnon lakia, tuovat liikaa hyvää. Ennen näitä maailma oli sitä mitä sen kuuluukin. Puutteessa olevat miehet käyttäytyvät akressiivisesti ja se näkyy kaikessa. 1 akressiivinen mies voi synnyttää isosti pahaa. Jos mies ei saa riittävästi mies saattaa muuttua ja se on luonnon laki että se aiheuttaa negatiivista. Nämä puutteen poistajat horjuttavat normaalia.
 
vierailija
Mimosan mielettömän hyvän tuntuinen pillu on kaikkien kullien taivas. Täydellinen pillu, antaisi nuolla sitä niin en pesisi naamaa moneen päivään vaan hieroisin mehut naamalleni, ejuklaatiota joisin suoraan pillusta 😍❤♥
 
vierailija
Mimosan pillu onkin tarkoitettu kulleille. Mimosalle on kyllä suotu uskomaton pillu 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Tuota pillua ei ole luotu mihinkään parisuhde seksiin, se on luotu satojentuhansien miesten käyttöön.
 

Yhteistyössä