Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainakin sinne tahtoo aina uudestaan työntymään ja kokemaan sen ihanuuden. Tuo vasta olisikin kiihottavaa jos levittäisi pillun tuoksua kaulalle. Varmasti auttaisi myös pitämään munan kivikovana kun ei anna nuolla niin pääsisi kuitenkin hajulle 😍🤩
 
vierailija
Koeajo juuri tehty, hyvä perä muoto, puskurit muhkeat. Sisätiloiltaan todella ahdas. Ei ole tupakoitu. Tuoksu on todella hyvä. Ilmoitettua vuosimallia paljon uudemman oloinen. Ei tuoksu vanha eikä uusi tuulilasinpesuneste. Moottorin käynnistyttyä huohottaa. Tätä tulen jatkossa ajamaan!
 
vierailija
♥♥♥♥ Olen käynyt joskus melkein vuosi sitten ja nyt ehkä kuukausi sitten Täytyy sanoa että pillu on erinlainen, todella tiukka kuten silloinkin mutta samalla kimmoisampi ja lihaisampi. Upein pillu ehdottomasti mitä kokenut. Nainen on nykyään paljon kiimaisempi ja halukkaampi joka tekee tästä parhautta ♥♥♥♥
 
vierailija
Samaa mieltä että jos tuollaista pillua pitäisi vain yhden miehen pilluna olisi se ehkä suurimpia vääryyksiä mitä vähään aikaan on tehty. Pillun lihaisuudesta myös samaa mieltä ja se tekee tästä sen erikoispiirteenä olevan eron muihin. Kaikki kokemani pillut ovat suuaukolta tiukkoja jos ovat tiukkoja, voi olla että hieman laitoja kohtaat sisällä. Minulla on aika pitkä niin missään asennossa kuitenkaan en osu pohjaan kun taas muissa kokemissani pilluissa saan pohja kosketuksen, pillu on siis käsittämättömän tiukka koko kullini matkalla ja tuntuu että tällä pillulla syvyyttä on erittäin paljon normaalia enemmän. Minulla taitaa olla aika ohut niin tuntuma on kuin hyvä kuin mahdun. Taivaallinen pillu joka taitaa sopeutua ihan minkä kokoiseen kaluun tahansa. Kyllä, jos tässä joku pillu on luotu siihen että sitä tulee antaa kaikille miehille niin se on tämä pillu!!!!!!!!!!!!
 
vierailija
Tapaaminen eilen sujui mutkitta, oli erittäin luonteva nainen ja jännitys katosi. Kaunis ja nauravainen nainen. Pimppa on juuri niin kuin täällä mainitaan miljoonaan kertaan eli todella upean tuntuinen.
Saan myös kotona niin paljon kuin haluan eli en elä puutteessa ja siksi varmaan kysytte mikä vei Mimosan luokse?

Vastaus on käynnin jälkeen selvempi kuin mikään, minä tarvitsen muutakin kuin koti pimppaa, Mimosan kanssa ei ole mitään historiaa ja ainut historia mitä tulee olemaan on seksi historia.
Ristiriitaisin tuntein etenin illalla puhumaan vaimolle että kävin seksipalvelutuottajan luona. Vaimo ei sanonut sanakaan. Sitten kysyi ehkä puolentunnin jälkeen että oliko hyvä. Vastasin että oli.
Parempi kuin minä, vastasin että ei voi verrata kosla sinua rakastan.

10 minuutin päästä kysyi että menetkö uudelleen, vastasin että melko varmasti. Kerroin tästä palstasta ja vaimoni luki, sanoi että hyvä on mutta pidetään tämä sitten vain niin että käyt Mimosan luona silloin kun käyt, sovitaan että tämä on sinun harrastus tms, minä saan käydä myös sitten yhdellä hierojalla jota ystävät on kehuneet, hieronnan lisäksi siis jos osaa kysyä saa munaa ja isoa sellaista .
Nyt minä olin hiljaa n. 30 minuuttia. Sanoin että tietenkin myös sinulla on sama oikeus kuin minulla.

Aloimme rakastella, rakastelu ei ole koskaan ollut niin mahtavaa kuin eilen, vaimoni hieroi vielä lopuksi spermaista pimppaa naamalleni ja sai orgasmin ja ejukloi suuhuni, hän sanoi ettei ikinä ole ollut niin kiihottunut eikö koskaan ole ennen ejukloinut.

Tänään vaimoni varaa ajan hierojalle

Elämä on elämisen arvoista 😊
 
vierailija
Tämä isomuna kiehtoo naista mutta kuinka moni tietää että kuka tahansa voi nykyään saada ison.

Iltalehden kyselyssä 87% naisista vastasi että iso on parempi kuin pieni, kestävyyttä piti tärkeänä 93%
Pieni osa naisista vastasi että ei koolla ole väliä eikö tarvitse kestää kauan vaan riittää nopeampikin.
Valtaosa naisista luulee että sillä miehellä jolla on iso että on harvinaisuus, tänä päivänä kun menet uimahallille voit todeta että ne pienet on harvinaisuus. Olen itsekin syönyt kasvatus kuurin ja ennen 13 senttinen on nyt 23 senttinen, paksuutta tuli yli kaksi kertaa enemmän kuin oli eli yli 6 senttiä halkaisija.
Naiseni on kimpussa koko ajan mutta tekisi mieli käydä Mimosan luona. Ihan vaan kokeilemassa. Tykkääkö Mimosa minkä kokoisista ?
 
vierailija
🌺 Hänet on tarkoitettu tuottamaan paljon nautintoa maailmaan ja nauttimaan naiseudestaan 🌺 hän on avaintekijä uudessa maailmassa 🌺 Hän levittää hyväö energiaa joka muuttaa pala kerrallaan maailmaa 🌺 Hänet on valittu 🌺 Hänen täytyy itse vapautua kaikista kahleista joita on kytketty häneen 🌺 Hänen oma nautinto tuottaa energiaa joka välittyy häneen yhtyviin 🌺 Hänen keho on suuressa voimassa silloin kun kahleet ovat irronneet 🌺 Puhdistus odottaa jotta voi syntyä uudelleen 🌺
 
vierailija
Brittiläinen tutkimus:

Tärkeimmät ammatit yhteiskunnan järjestyksen kannalta. Tässä tutkimuksessa mietittiin kuinka iso vaikutus mikäli ammattikunta lopettaisi työt. Tärkeimmät 10 ammattia.

1. Maanviljelys, karjankasvatus, elintarvike teollisuus työntekijät
2. Puhtaan veden ammatit
3. Terveydenhuollon ammatit
4. Seksityöntekijät
5. Palo ja pelastustoimen ammatit
6. Jätehuolto ja puhdistamo työntekijät
7. Elintarvike kaupan työntekijät
8. Sähköntuotanto työntekijät
9. Poliisi
10. Viestintä työntekijät
 
vierailija
Vais nii, jos ei ois seksityöntekijöi niin seksuaalirikoste määrä räjähtäis käsii ja Mies hormoonit muuttuu kun mies on puuttees ja sanoisi et ilma pilluu tulee kaaos nopeiten
 

Yhteistyössä