Tapaaminen eilen sujui mutkitta, oli erittäin luonteva nainen ja jännitys katosi. Kaunis ja nauravainen nainen. Pimppa on juuri niin kuin täällä mainitaan miljoonaan kertaan eli todella upean tuntuinen.
Saan myös kotona niin paljon kuin haluan eli en elä puutteessa ja siksi varmaan kysytte mikä vei Mimosan luokse?
Vastaus on käynnin jälkeen selvempi kuin mikään, minä tarvitsen muutakin kuin koti pimppaa, Mimosan kanssa ei ole mitään historiaa ja ainut historia mitä tulee olemaan on seksi historia.
Ristiriitaisin tuntein etenin illalla puhumaan vaimolle että kävin seksipalvelutuottajan luona. Vaimo ei sanonut sanakaan. Sitten kysyi ehkä puolentunnin jälkeen että oliko hyvä. Vastasin että oli.
Parempi kuin minä, vastasin että ei voi verrata kosla sinua rakastan.
10 minuutin päästä kysyi että menetkö uudelleen, vastasin että melko varmasti. Kerroin tästä palstasta ja vaimoni luki, sanoi että hyvä on mutta pidetään tämä sitten vain niin että käyt Mimosan luona silloin kun käyt, sovitaan että tämä on sinun harrastus tms, minä saan käydä myös sitten yhdellä hierojalla jota ystävät on kehuneet, hieronnan lisäksi siis jos osaa kysyä saa munaa ja isoa sellaista .
Nyt minä olin hiljaa n. 30 minuuttia. Sanoin että tietenkin myös sinulla on sama oikeus kuin minulla.
Aloimme rakastella, rakastelu ei ole koskaan ollut niin mahtavaa kuin eilen, vaimoni hieroi vielä lopuksi spermaista pimppaa naamalleni ja sai orgasmin ja ejukloi suuhuni, hän sanoi ettei ikinä ole ollut niin kiihottunut eikö koskaan ole ennen ejukloinut.
Tänään vaimoni varaa ajan hierojalle
Elämä on elämisen arvoista