Pakko pistää auto parkkiin ja kirjoittaa tänne
Untako ? En tiennyt että joku voisi olla pillultaan tuollainen
ei kai hän neitsyt sentään voinut olla mutta neitsyen 2 kertaa kokeneena oli kyllä tiukempi niitäkin ja niin nautinnollista joka työnnöllä.
Terskani hieroi tuota pillun lihavista seinämää seinämää joka työnnöllä tiukimmassa pillussa ikinä puristus oli täydellinen ja pillu sykki nautinnosta ja väreili ja värähteli, Ihana pillun tuoksu täytti nenäni ja onnistuin maistamaan miltä tuo pillu maistuu, se maistui taivaalliselle pillu nektariinille, rakastelu jatkui ja jatkui ja jatkui, nainen voihki ja minä sain kokea sen mielettömän pillun uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.
Kivekset saivat tyhjentyä niin ettei spermaa jäänyt pisaraakaan, rakastelun taivas oli mitä hän minulle soi. Tuollaiseen seksiin en ole päässyt koskaan ennen oli se niin taivaallista. Fantasiaa ja unta moni ajattelee, ei vaan ollut, tämän sain aidon oikeasti kokea eikä meillä ollut kiire mihinkään vaan rakastelimme aina uudelleen kelloon katsomatta. Mikäli kemia toimii Mimosa voi rakastella kanssasi niin kauan niin monta kertaa kuin haluat ja pystyt, hän on siinä hetkessä sinua varten. Kiitos Mimosa
kiitos sinä enkeli
kiitos seksikkyys ja naiseus sinussa
kiitos kosketus ja ennenkaikkea mieletön pillu
joka vei minut ikimuistoiselle nautintojen matkalle
Rakastin häntä siinä hetkessä mitä hän minulle teki
kun laukesin niin joka kerta orgasmini tuntui paremmalta kuin koskaan ennen. Kehostani tuli kuin uusi
Untako vain kysyy lukeva, jos se sittenkin oli vain pitkä tunteja kestänyt päiväuni niin näitä unia haluan nähdä aina