olis pitäny olla valkosipuli kädessä..Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mulla tuli arkusta drakula ja kun klikkasin sitä ni peli loppui ja tuli teksti bad end..
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Siis kynttilät ovat paikoillaan, pitäisikö nyt jotain tapahtua?
Voi ei ja mä en tiennyt.. Ihmettelin vaan välillä et mihinköhän sitä tarvitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:olis pitäny olla valkosipuli kädessä..Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mulla tuli arkusta drakula ja kun klikkasin sitä ni peli loppui ja tuli teksti bad end..
Mulla oli se ihan vahingossa.. onneks!
Lähet pois sieltä ja meet toiselle ovelle. Otat sen lapun ovesta.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto::attn:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Siis kynttilät ovat paikoillaan, pitäisikö nyt jotain tapahtua?
Mä saatan olla paikalla siihen aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Nyt pitää alkaa tekeen kaikennäköstä, mutta yheksän-puol kymmenen aikoihin pelaisin taas mielellään jos löytyy pelikamuja!
:attn: Mistä tämän koodin löytää?Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:siihen hautakiveen on toinenki koodi jota tarvii kans.
keittiöstä jostain sen sai muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mistä valkoinen kynttilä?