Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:hae pihdit marian hautakivestä ja sitte avaat sen kaapin joka on vaijerilla kiinni. koodi on 1222Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:kirjahyllyn päällä ja takana, yläkerran makkarun laatikossa, kissalla, takassa, yhtä en muistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
mulla on 3 kynttilää, (valk. musta, pinkki) jotka oon sytyttäny ja laittanu siihen taikaympyrään. Missä niitä kynttilöitä on lisää?
miten sait kissanruokapurkin auki?
siihen hautakiveen on toinenki koodi jota tarvii kans.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:hae pihdit marian hautakivestä ja sitte avaat sen kaapin joka on vaijerilla kiinni. koodi on 1222Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:kirjahyllyn päällä ja takana, yläkerran makkarun laatikossa, kissalla, takassa, yhtä en muistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
mulla on 3 kynttilää, (valk. musta, pinkki) jotka oon sytyttäny ja laittanu siihen taikaympyrään. Missä niitä kynttilöitä on lisää?
mä unohdinki vallan ton luvun siinä taulussa..
Se tuli joko kirjahyllyn päältä tai sivusta joka aukee päällä olevaa ohjetta noudattamalla.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä vihreä kynttilä?
kirjahyllyn takaa. sininen tuli päältä.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se tuli joko kirjahyllyn päältä tai sivusta joka aukee päällä olevaa ohjetta noudattamalla.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä vihreä kynttilä?
Mikä on toinen koodi?Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:siihen hautakiveen on toinenki koodi jota tarvii kans.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:hae pihdit marian hautakivestä ja sitte avaat sen kaapin joka on vaijerilla kiinni. koodi on 1222Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:kirjahyllyn päällä ja takana, yläkerran makkarun laatikossa, kissalla, takassa, yhtä en muistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
mä unohdinki vallan ton luvun siinä taulussa..
Entäs kun ymmärrän ohjeen, mutta en tiedä missä on se jota painetaan? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se tuli joko kirjahyllyn päältä tai sivusta joka aukee päällä olevaa ohjetta noudattamalla.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä vihreä kynttilä?
Makkarissa kellossa värijärjestys.(tai näin ainakin luulen) Kynttilät tulee ympyrään mustien pisteiden kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja haalen:miten kynttilöitä saa siihen keltaiseen ympyrään?
paina punasta kirjaa ni hylly siirtyy.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Entäs kun ymmärrän ohjeen, mutta en tiedä missä on se jota painetaan? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se tuli joko kirjahyllyn päältä tai sivusta joka aukee päällä olevaa ohjetta noudattamalla.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä vihreä kynttilä?
joo, olen yrittänyt jo hetken..Alkuperäinen kirjoittaja pop:Makkarissa kellossa värijärjestys.(tai näin ainakin luulen) Kynttilät tulee ympyrään mustien pisteiden kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja haalen:miten kynttilöitä saa siihen keltaiseen ympyrään?
Painat vaan niitä punaisia kirjoja aloitat ylimmältä hyllyltä ja kunolet klikannut jokaista punaista kirjaa asiirtyy kirja hylly itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Entäs kun ymmärrän ohjeen, mutta en tiedä missä on se jota painetaan? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se tuli joko kirjahyllyn päältä tai sivusta joka aukee päällä olevaa ohjetta noudattamalla.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä vihreä kynttilä?
Huomaa, että siellä on numerot!Alkuperäinen kirjoittaja haalen:joo, olen yrittänyt jo hetken..Alkuperäinen kirjoittaja pop:Makkarissa kellossa värijärjestys.(tai näin ainakin luulen) Kynttilät tulee ympyrään mustien pisteiden kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja haalen:miten kynttilöitä saa siihen keltaiseen ympyrään?
keittön hyllyn päältä ase jolla tuli kynttilöihin.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miksi noi kynttilät eivät mene tuohon kuvioon? Jos niissä pitää olla liekki, niin mistä tuli?
Mistä arkusta?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mihis tota toista avainta tarvitaan?
Siis sitä joka tuli arkusta.
Tuli on astiahyllykön päällä!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miksi noi kynttilät eivät mene tuohon kuvioon? Jos niissä pitää olla liekki, niin mistä tuli?
:flower: Ase mulla onkin, etsiskelin jo luoteja siihen.Alkuperäinen kirjoittaja pop:keittön hyllyn päältä ase jolla tuli kynttilöihin.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miksi noi kynttilät eivät mene tuohon kuvioon? Jos niissä pitää olla liekki, niin mistä tuli?
Se tulee sit kun oot saanu kynttilät paikalleen.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä arkusta?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mihis tota toista avainta tarvitaan?
Siis sitä joka tuli arkusta.