Kypsä
Mul on haarukka, pinkki pallo, Koukku jolla laatikko auki, ilmapallo, pumppu, kalanruoka ja tofu. 4 numeroa löytäny.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se haarukka oli varmaan se joka jo käytetty? puinen?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä menin jo pelin läpi,mut en enää muista mitä kamoja mul siel oli.Tofua en käyttäny mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Multa puuttuu oikea ylin, mikä ja mistä? Mitä tofulla?
Ylimpänä tavaroissa oli ainakin pitkävartinen haarukka,mut olikos se vasemmalla?
Luettele mitä tavaroita sul on,ni yritän muistel mikä puuttuu...
Vierestä puuttuu jotain.
Jäljellä on pinkki pallo, vihree ilmapallo ja tofu.
En löydä koodille ohjetta
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Eiku se kaukosäädinhän olikin pöydän luona olevan tyynyn alla...
Hyvä et kerrankin voin auttaa...yleensä menee hermo mul näis ja lopetan keskenAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Eiku se kaukosäädinhän olikin pöydän luona olevan tyynyn alla...
Ja kuin monta kertaa mä oon tota painellu :headwall:
miks se ei aiemmin suostunu tulemaan
kiitti iha hirveesti! :flower:
miten se toimii?Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerihai:Ai joo nyt hokasin, läpi meniAlkuperäinen kirjoittaja Tiikerihai:Ihan ulalla, on numeroita 1, 2, 3, 4, 8 ja 9. Pallotaulun takana on numerot 1-9, ovikoodissa lukee closed. Apuja?