Yks on vaaleenpunasessa pallossa, yks mustekalataulussa (pun), yks vihreessä ilmapallossa ja sit siellä toisessa päässä huonetta on se lappu jossa keltanen numero, siitä en tie liittyykö juttuun..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:perskele,nyt jumissa.En löydä kaikkia numeroita sammakon koodiin...
mun mielestä se taulun numero liittyy. mutta mistä löysit yhen?Alkuperäinen kirjoittaja mie:monta numeroa sulla on. Mulla on kolme numeroa ja sit kaksi joista en oo ihan varma, että kuuluvatko koodiin (taulussa ja siinä kortissa pöydällä) ja montakohan numeroa tuohon koodiin tarvii?
Ylin oikea ja alin vasen mullakin on. Tofu tuli roskiksen takaa, yläreunastaAlkuperäinen kirjoittaja mie:mulla ei ole tofua. tyhjänä on oikean sarakkeen ylin ja alin.
Eli multa puuttuu kalanruoka!Alkuperäinen kirjoittaja mie:akvaariossa myös numero, kun ruokkii kalat niin tulee näkyviin.
Se tuli sieltä tv:n alta nupittomasta laatikosta. pitää tarkkaan painaaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mistä ilmapallo?
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Eli multa puuttuu kalanruoka!Alkuperäinen kirjoittaja mie:akvaariossa myös numero, kun ruokkii kalat niin tulee näkyviin.
Missä se on?
Kalanruoka löyty sammakon jalustasta ja tofu roskiksen takaa kassistaAlkuperäinen kirjoittaja mie:en muista yhtään mistä sain kalanruoan, mutta mistä tuo tofu löytyy?
Mä menin jo pelin läpi,mut en enää muista mitä kamoja mul siel oli.Tofua en käyttäny mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Multa puuttuu oikea ylin, mikä ja mistä? Mitä tofulla?
Juu nii mäki oon sinne yrittäny, enkä löydä muutakaan :/Alkuperäinen kirjoittaja mie:samoin puuttuu täältä ja mihin toi tofu menee. Oon yrittäny sitä siihen salaattiin!
Se haarukka oli varmaan se joka jo käytetty? puinen?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä menin jo pelin läpi,mut en enää muista mitä kamoja mul siel oli.Tofua en käyttäny mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Multa puuttuu oikea ylin, mikä ja mistä? Mitä tofulla?
Ylimpänä tavaroissa oli ainakin pitkävartinen haarukka,mut olikos se vasemmalla?
Luettele mitä tavaroita sul on,ni yritän muistel mikä puuttuu...