Läpi!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jaahas, pelattaiskos taas?
http://www.gamershood.com/flashgames/4411
Joo en sit tajuu miten nrot tulee...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Uutta?
http://www.gamershood.com/flashgames/4399
jaloissa avainAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Irtooko tuosta nallen päästä jotain?
Mitkä nrot sulla? mulla on 1, 2, 3, 4, 8 ja 9Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hmm, mulla on vissiin kaikki numerot, mutta mahtaako puuttua jotain, ku yks paikka on vapaana.
en ymmärrä mihin noi numerot laitetaan..
Sulla onkin jo kaikki numerot sit kasassa...Mistä 4 löysit?Mä pääsin läpi jo,mut 4 jouduin päätteleen ku en löytäny sitä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mitkä nrot sulla? mulla on 1, 2, 3, 4, 8 ja 9Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hmm, mulla on vissiin kaikki numerot, mutta mahtaako puuttua jotain, ku yks paikka on vapaana.
samat.Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mitkä nrot sulla? mulla on 1, 2, 3, 4, 8 ja 9Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hmm, mulla on vissiin kaikki numerot, mutta mahtaako puuttua jotain, ku yks paikka on vapaana.
Oven vieressä on iso koodiloota mihin ne laitetaanAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:samat.Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mitkä nrot sulla? mulla on 1, 2, 3, 4, 8 ja 9Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hmm, mulla on vissiin kaikki numerot, mutta mahtaako puuttua jotain, ku yks paikka on vapaana.
mietein, että siinä taulussa ne väripallot on tietyssä järjestyksessä. Et jos numerot tulis siinä järjestyksessä kun löytyy samat värit ja sama määrä.
Mutta mihin ne laitetaan?
En mä muista. Miten ne laitetaan? Tuleeko oveen?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Sulla onkin jo kaikki numerot sit kasassa...Mistä 4 löysit?Mä pääsin läpi jo,mut 4 jouduin päätteleen ku en löytäny sitä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mitkä nrot sulla? mulla on 1, 2, 3, 4, 8 ja 9Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hmm, mulla on vissiin kaikki numerot, mutta mahtaako puuttua jotain, ku yks paikka on vapaana.
Oven viereen koodilootaan tulee ja järjestys selviää taulusta pallojen värien mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja pop:En mä muista. Miten ne laitetaan? Tuleeko oveen?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Sulla onkin jo kaikki numerot sit kasassa...Mistä 4 löysit?Mä pääsin läpi jo,mut 4 jouduin päätteleen ku en löytäny sitä.Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mitkä nrot sulla? mulla on 1, 2, 3, 4, 8 ja 9Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Hmm, mulla on vissiin kaikki numerot, mutta mahtaako puuttua jotain, ku yks paikka on vapaana.
Ai joo nyt hokasin, läpi meniAlkuperäinen kirjoittaja Tiikerihai:Ihan ulalla, on numeroita 1, 2, 3, 4, 8 ja 9. Pallotaulun takana on numerot 1-9, ovikoodissa lukee closed. Apuja?
läpiAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Uuttako?
vaikka tämmönen?
http://homepage3.nifty.com/doragame/flash/treasure1.html