Ai sulla oli pisteitä noin paljon? pääseekö sillä läpi?Alkuperäinen kirjoittaja haalen:paljonko saatte pelistä? 118.
Mäki voisin vaihtaa, mut tuo linkki ei toimi..Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:http://twinkle-home.com/vampire.html
alottelen tämmöstä..
Vaihdoin tähän.Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:http://twinkle-home.com/vampire.html
alottelen tämmöstä..
Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
Mulla on ainakin kesken ja seura kyllä kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Vieläkö kerkiää jälkimmäiseen mukaan?
kirjahyllyn päällä ja takana, yläkerran makkarun laatikossa, kissalla, takassa, yhtä en muistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
mulla on 3 kynttilää, (valk. musta, pinkki) jotka oon sytyttäny ja laittanu siihen taikaympyrään. Missä niitä kynttilöitä on lisää?
Ainakin yhen löysin kirjan välistä. Minkä väriset kynttilät sulla on mulla on valkoinen vihreä, musta ja punainen.Alkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
yks avain keinu6tuolista ja toinen draculan arkusta.Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Ainakin yhen löysin kirjan välistä. Minkä väriset kynttilät sulla on mulla on valkoinen vihreä, musta ja punainen.Alkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:kirjahyllyn päällä ja takana, yläkerran makkarun laatikossa, kissalla, takassa, yhtä en muistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
mulla on 3 kynttilää, (valk. musta, pinkki) jotka oon sytyttäny ja laittanu siihen taikaympyrään. Missä niitä kynttilöitä on lisää?
hae pihdit marian hautakivestä ja sitte avaat sen kaapin joka on vaijerilla kiinni. koodi on 1222Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:kirjahyllyn päällä ja takana, yläkerran makkarun laatikossa, kissalla, takassa, yhtä en muistaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks avain oli kirjahyllyn vaaleanpunaisessa kirjassa. Toista en nyt millään muista.. -ellei sit ollu pöytäliinan allaAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mistäs avain? mulla 5 kynttilää ja valkosipuli..
miten sait kissanruokapurkin auki?
kaapista.Alkuperäinen kirjoittaja haalen:purkinavaajalla, joka tuli... hautakivestä?