Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:miten saan kynttilään tulen?
Löysin hamsterin hautakivestä!Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:mullakin on vaan köysi ja sorkkarauta eikä tulta kynttilässä
Köyttä tarttet hamsterin ympärille ku teet eka seinään(sellaset sälöt siinä kohdalla seinäs) sorkkaraudal kolonAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kynttilä on löytyny, tulta ei oo. Mulla on jäljellä enää köysi, mut en saa sitä mihkään..
muoks* nii ja sorkkarauta
Lyö sorkkaraudalla hautakiveen niin sieltä, herätä se kun viet kissan luo..Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:joo kolonkin oon tehnyt mutta mikä hamsteri??
kiitti.. mut oonkohan jotenkin yksinkertainen kun en saa nyt mitenkään sitä koodia oikein paineltua?Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerihai:Lyö sorkkaraudalla hautakiveen niin sieltä, herätä se kun viet kissan luo..Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:joo kolonkin oon tehnyt mutta mikä hamsteri??
Ne värit on yhteyksissä haamun puhumaan juttuun, eli meri on sininen jne.Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:kiitti.. mut oonkohan jotenkin yksinkertainen kun en saa nyt mitenkään sitä koodia oikein paineltua?Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerihai:Lyö sorkkaraudalla hautakiveen niin sieltä, herätä se kun viet kissan luo..Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:joo kolonkin oon tehnyt mutta mikä hamsteri??
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Taas ihan pihalla.
Sain sen haamun ilmestyyn, mikä puhuu kuusta, auringosta ja jostain appelsiinista :xmas:
hä? Ainaki yks tavara taitaa puuttuu.
meet painelee sen haamun antamien vihjeiden perusteella antaman värikoodin sinne huoneeseen..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Taas ihan pihalla.
Sain sen haamun ilmestyyn, mikä puhuu kuusta, auringosta ja jostain appelsiinista :xmas:
hä? Ainaki yks tavara taitaa puuttuu.
No mäkin painoin siitä kyltistä home ja jouduin sen pojan luo.Aattelin et siihen loppu ku luki part 1 tai jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Loppuks se noin, et vietiin se kruunu sille pojalle?
painoin vahingossa sitä kylttii
juu end1, näköjään lukee. kaippa se sit loppuAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:No mäkin painoin siitä kyltistä home ja jouduin sen pojan luo.Aattelin et siihen loppu ku luki part 1 tai jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Loppuks se noin, et vietiin se kruunu sille pojalle?
painoin vahingossa sitä kylttii
pitäs kyl ihan hommiakin välil tehä,mut ohan täs yö aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Vieläkö on halukkaita, haenko?