T
tietämätön
Vieras
Olen v.2000 päättänyt ammattikoulun (ruokapalvelun pt) joka kesti kolem vuotta. Jos nyt haen alan töitä pitääkö minun suorittaa hygieniapassi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ei edes tarvi hommata sitä korttia koska koulun todistus käy kortin asemasta, työn antaja vaan otti todistuksesta kopion terveystarkastajaa varten.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Munkin tarvis suorittaa passi jossakin vaiheessa. :snotty: