Keittiö-alan ihmiset hoi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Olen suorittanut Hotelli- ravintola- ja catering alan perustutkinnon, voinko nyt suorittaa dieettikokin eat:n vai pitääkö välissä suorittaa kokin ammattitutkinto??
 

Yhteistyössä