Kellään tietoa/kokemusta.Työvoimakoulutuksesta kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselee hän

Vieras
Laittelin asiasta jo työkkäriin kyselyä,mutta aattelin jos jollain olisi asiasta kokemusta. Voiko työvoimakoulutuksena opiskella useamman kerran kuin kerran?
Olen siis opiskellut työvoimakoulutuksella perustutkinnon ja nyt näkyi olevan työvoimakoulutuksena myös alan ammattitutkinto koulutus alkamassa.
 

Yhteistyössä