J
"jepskukkuu"
Vieras
vai onko noilla jotain eroa? kun mones paikas lukee että hotelli ja ravintolaala ja catering alan pk:t?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;26892820:Hotelli- ja ravintola-alalta saa paremmat valmiudet työelämää varten. Itse ainakin tuon puolen käyneenä ja toistakin puolta paljon nähneenä, valitsisin edelleen ravintolapuolen, jos nyt tarvis päättää. Tarvitaanhan siihen pihvin oikean kypsyyden paistamiseen hiukan enemmän vaativuutta, kuin valmis jauhelihapihvien kiertoilmassa lämmittämiseen.